Citat:
Ursprungligen postat av
Butter200
Jag tycker att Marcus Birro är en idiot med storhetsvansinne men det får man ge honom att media behandlar folk olika. Och att det finns mycket hyckleri och folk som tar åt sig äran av vad andra gjort.
Det skriver han ganska bra om även fast han inte kan låta bli att snyfta och säga att han är den enda som ser sanningen och verkligheten.
Men jag tror han släpps in i värmen snart igen eftersom han gör sig bra i TV.
Men grejen är ju att varje grop han har ramlat i har han grävt själv. När har det egentligen varit media som satt honom i skiten?
MB har jobb på ett debattprogram där man förväntas vara objektiv-kandiderar som partiledare för KD och får självklart sparken.
MB arbetar på expressen och gör en intervju i ett minst sagt kontroversiellt sammanhang där han väljer att attackera sin arbetsgivare-får självklart sparken.
MB är en profil för den svenska kristenheten, knullar med en gift kvinna när han själv fortfarande är gift. Förväntar sig inte att bara bli förlåten utan attackerar sina nya kristna polare som inte har full förståelse för hans agerande.
Här väljer han att skylla på media eftersom folk dömmer honom efter uppgifter i en skvallerblaska. Att han själv erkänner att det skvallerblaskan rapporterar är sant är ointressant av någon anledning.
Jag vet att jag har glömt något nu.