Hej!
Tack så jättemycket för ditt svar! Verkligen behövligt! Vilken tur att du finns!

Min lärare ska nu försöka få med mitt byte av linje

En sak som jag tänkte mer på var när man ska välja ens highest qualifications under rubriken "
Education". Räknas gymnasiet som;
"
Below honours degree level qualifications? this includes further education qualifications that you studied at school or college. For example, AS and A level, Scottish Higher and Advanced Higher, GCSE, Irish Leaving Certificate, International Baccalaureate, Higher National Certificate (HNC), Higher National Diploma (HND), foundation degree, Certificate of Higher Education (CertHE), bachelor's degree at ordinary level (without honours). "
När man sedan fyller i skolorna, nian och gymnasiet, ska man ha gymnasiebetyg först, såsom på ett CV s- senast skola ska stå först, eller kvittar det? Utifall att det är så, det man fyller i först kommer det längst ner på "rangordningen" och den skolan man fyller i sist kommer vara högst upp?
petitesser kanske.. och ibland inte
Och just det, när man ska skriva ens referens occupation/relationship till en; räcker det skriva techer/mentor eller ska man skriva teacher of swedish .. m.m. ?
Och personens postal adress menar de väl hem till personen, och inte jobbadressen? Eller?
Tack igen!!