Citat:
Ursprungligen postat av awestby
Lightyourfire är inte direkt över trevliga.
Jag hade beställt ett svart munstycke (100 procent säker) men fick ett lila. svaret jag fick var ett dom var ledsna att jag inte tyckte om färgen men att det var jag som hade beställt det och att jag kunde ge fråga någon tjejkompis om dom hade svart nagelack, Riktigt jävla arrogant sagt. när vi snackar om något så litet som en produkt som kostar nio kr. jag var till och med villig att skicka till baka det lila och ta med det svarta i nästa order.
Nej så enligt mig kan Lightyourfire dra åt helvete. Det finns så många sidor där ute att välja mellan att man som kund inte behöver ta emot sådant. Nu valde jag att beställa varer för 500 kr från en engelsk sida istället som är mycket vänligare.
Har en liknande erfarenhet om lightyourfire:
Jag beställa nya förångarhuvuden till Vivi nova, men dom jag fick passade inte riktigt, blev ingen kontakt.
Jag mailade och fick till svar att jag förmodligen hade en kopia av en vivi nova, därför det inte passade och att dom hade "hört" att elcigg.se sålde kopior (förtal?). Förslaget hon hade var att jag skulle köpa en ny vivi nova av dom men hon kunde inte garantera att det skulle fungera? WTF?
Då googlade jag rundor och fick reda på att det såklart finns nya och gamla versioner av vivi nova. Dock stod det inte på sidan att det finns det.
Det står nog fortfarande inte det.
jaja, jag skrev till hon att jag modifierar dessa istället så dom fungerar.
EDIT: Ang. tidigare post om utspädd VG från pink mule vs twojliquid.
Fick idag hem VG från twojliquid och den är mkt mkt mkt! tjockare än den från pink mule.
Låt oss säga så här, VG från pink mule är lite tjockare än vatten medans vg från twojliquid är som sirap.
Nu snackar jag enbart om VG utan nikotin.