2013-03-21, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
har haft detta problemet med en del clearomizer, den får ingen kontakt med clearomizern, antingen vid anslutningen till batteriet eller mellan förångarhuvud och "pinne"

okej, hur löste du det problemet? är det bara att köpa ny eller ?
Citera
2013-03-21, 13:18
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmikael
okej, hur löste du det problemet? är det bara att köpa ny eller ?

Nä jag har löst det genom att lägga en distans mellan batteri och clearomizer eller så kan man plocka isär förångaren och dra ut pinnen lite som sitter under förångarhuvudet.

Va har du för förångare?
Citera
2013-03-21, 13:23
Medlem
Citat:
Nä jag har löst det genom att lägga en distans mellan batteri och clearomizer eller så kan man plocka isär förångaren och dra ut pinnen lite som sitter under förångarhuvudet.

Va har du för förångare?

förångare? har jag missat nått alltså :/

jag köpte detta paket http://www.lightyourfire.se/el-cigar...artpaket-ecigg

trodde allt var med där ?
Citera
2013-03-21, 13:29
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmikael
förångare? har jag missat nått alltså :/

jag köpte detta paket http://www.lightyourfire.se/el-cigar...artpaket-ecigg

trodde allt var med där ?

Du har det som behövs, det finns mängder med varianter på förångare.

Jag har också en sådan du länkade till bland annat, den funkar inte på vissa av mina batterier.

det har med att göra att den inte når ända ner till batteriet så det blir kontakt.

Man kan lösa det med en distans som höjer upp batteri anslutning, men hade jag varit dig hade jag tagit kontakt med lightyourfire och sagt att det inte fungerar.

Det kan ju kanske vara nåt annat som är fel också.
Citera
2013-03-21, 13:32
Medlem
Citat:
Du har det som behövs, det finns mängder med varianter på förångare.

Jag har också en sådan du länkade till bland annat, den funkar inte på vissa av mina batterier.

det har med att göra att den inte når ända ner till batteriet så det blir kontakt.

Man kan lösa det med en distans som höjer upp batteri anslutning, men hade jag varit dig hade jag tagit kontakt med lightyourfire och sagt att det inte fungerar.

Det kan ju kanske vara nåt annat som är fel också.

Jag har skickat ett mail till dem i morse, så väntar på svar

Tack så mycket för hjälpen!

Edit: testade den andra clearomizern jag fick med, och då funkade det

MVH
Senast redigerad av kungmikael 2013-03-21 kl. 14:27.
Citera
2013-03-21, 15:21
Medlem
awestbys avatar
Någon som har någon typ av erfarenhet av det här företaget http://www.eliquidworld.co.uk/ Jag handlade lite produkter från dem, bland annat ett EGO LCD batteri och valde mellan två alternativ när det gäller frakt. Jag tog det dyrasete Airsure. Jag köpte produktern innan kl 12:00 i tisdags. (airsure säger levereans på två dagar) men idag är det torsdag eftermiddag och har inte sett eller hört något. Har ni erfarenhet av detta företag eller Airsure? så skullle jag gärna vilja veta hur lång tid det tog för er att få era produkter från UK.

PS.
Airsure är en tjänst från Royal Mail.
Citera
2013-03-21, 17:24
Medlem
Ree81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awestby
Någon som har någon typ av erfarenhet av det här företaget http://www.eliquidworld.co.uk/ Jag handlade lite produkter från dem, bland annat ett EGO LCD batteri och valde mellan två alternativ när det gäller frakt. Jag tog det dyrasete Airsure. Jag köpte produktern innan kl 12:00 i tisdags. (airsure säger levereans på två dagar) men idag är det torsdag eftermiddag och har inte sett eller hört något. Har ni erfarenhet av detta företag eller Airsure? så skullle jag gärna vilja veta hur lång tid det tog för er att få era produkter från UK.

PS.
Airsure är en tjänst från Royal Mail.
Jopp, beställde därifrån för en vecka sen. Tog dryga veckan för sakerna att komma fram (billigaste alternativet), men de var snabba på att skicka. Inte (fått morsan att) testat eGo-V:n än.
Citera
2013-03-21, 17:44
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ree81
Jopp, beställde därifrån för en vecka sen. Tog dryga veckan för sakerna att komma fram (billigaste alternativet), men de var snabba på att skicka. Inte (fått morsan att) testat eGo-V:n än.
Ok, ja jag tog det dyra alternativet. Då antar jag att jag skall ha sakerna absolut senast imorgon.
Men tack för upplyssningen iaf. uppskattas.
Citera
2013-03-21, 19:32
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag är fortfarande nöjd med mina E-cigaretter då jag slipper gå ut så ofta för att ta en vanlig cigarett som är mycket skadligare.

DOCK är det ganska jobbigt att man får så ont i halsen av vattenångan!

För mig spelar det ingen roll om jag tar ett vanligt bloss/eller 3 små och inhalerar direkt eller om jag tar 1-3 små bloss, låter blossen gotta sig i munnen någon sekund innan jag inhalerar för att senare exhalera.

(Det har skrivits om att halsen inte skaver lika mycket om man låter vattenångan "gotta" sig lite i någon sek i munnen innan man inhalerar)

Men jag vet inte....

Är det någon som känner igen sig?
Citera
2013-03-21, 19:36
Medlem
SvartNatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Givetvis gör jag det!
http://www.dealextreme.com/products....onic+cigarette
Gjorde bara en enkel sökning, det kan ju finnas något i andra kategorier också. Det negativa är att det inte går att köpa dana där behållare lösa än, men den där e-ciggen där det följer med 10stycken behållare ser lockande ut.
Tror 10stycken räcker ett bra tag, sen kan man ju beställa nya behållare från en annan sida där man får välja smak också.

Gå in på lightyourefire.se så finns det bra start paket å bra
info
Citera
2013-03-21, 22:46
Bannlyst
Vart ska man beställa elektronisk cigarett ifrån egentligen? Verkar som att endel beställer från utomlands, är det någon skillnad på de produkterna jämfört med de på de svenska sidorna eller?
Citera
2013-03-21, 23:08
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vart ska man beställa elektronisk cigarett ifrån egentligen? Verkar som att endel beställer från utomlands, är det någon skillnad på de produkterna jämfört med de på de svenska sidorna eller?
Själv har jag bestält från olika sidor både i Sverige och England för att få en produkt jag själv vill ha.

Det är billigare utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in