2013-03-21, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
har haft detta problemet med en del clearomizer, den fr ingen kontakt med clearomizern, antingen vid anslutningen till batteriet eller mellan frngarhuvud och "pinne"

okej, hur lste du det problemet? r det bara att kpa ny eller ?
Citera
2013-03-21, 13:18
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmikael
okej, hur lste du det problemet? r det bara att kpa ny eller ?

N jag har lst det genom att lgga en distans mellan batteri och clearomizer eller s kan man plocka isr frngaren och dra ut pinnen lite som sitter under frngarhuvudet.

Va har du fr frngare?
Citera
2013-03-21, 13:23
Medlem
Citat:
N jag har lst det genom att lgga en distans mellan batteri och clearomizer eller s kan man plocka isr frngaren och dra ut pinnen lite som sitter under frngarhuvudet.

Va har du fr frngare?

frngare? har jag missat ntt allts :/

jag kpte detta paket http://www.lightyourfire.se/el-cigar...artpaket-ecigg

trodde allt var med dr ?
Citera
2013-03-21, 13:29
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmikael
frngare? har jag missat ntt allts :/

jag kpte detta paket http://www.lightyourfire.se/el-cigar...artpaket-ecigg

trodde allt var med dr ?

Du har det som behvs, det finns mngder med varianter p frngare.

Jag har ocks en sdan du lnkade till bland annat, den funkar inte p vissa av mina batterier.

det har med att gra att den inte nr nda ner till batteriet s det blir kontakt.

Man kan lsa det med en distans som hjer upp batteri anslutning, men hade jag varit dig hade jag tagit kontakt med lightyourfire och sagt att det inte fungerar.

Det kan ju kanske vara nt annat som r fel ocks.
Citera
2013-03-21, 13:32
Medlem
Citat:
Du har det som behvs, det finns mngder med varianter p frngare.

Jag har ocks en sdan du lnkade till bland annat, den funkar inte p vissa av mina batterier.

det har med att gra att den inte nr nda ner till batteriet s det blir kontakt.

Man kan lsa det med en distans som hjer upp batteri anslutning, men hade jag varit dig hade jag tagit kontakt med lightyourfire och sagt att det inte fungerar.

Det kan ju kanske vara nt annat som r fel ocks.

Jag har skickat ett mail till dem i morse, s vntar p svar

Tack s mycket fr hjlpen!

Edit: testade den andra clearomizern jag fick med, och d funkade det

MVH
Senast redigerad av kungmikael 2013-03-21 kl. 14:27.
Citera
2013-03-21, 15:21
Medlem
awestbys avatar
Ngon som har ngon typ av erfarenhet av det hr fretaget http://www.eliquidworld.co.uk/ Jag handlade lite produkter frn dem, bland annat ett EGO LCD batteri och valde mellan tv alternativ nr det gller frakt. Jag tog det dyrasete Airsure. Jag kpte produktern innan kl 12:00 i tisdags. (airsure sger levereans p tv dagar) men idag r det torsdag eftermiddag och har inte sett eller hrt ngot. Har ni erfarenhet av detta fretag eller Airsure? s skullle jag grna vilja veta hur lng tid det tog fr er att f era produkter frn UK.

PS.
Airsure r en tjnst frn Royal Mail.
Citera
2013-03-21, 17:24
Medlem
Ree81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awestby
Ngon som har ngon typ av erfarenhet av det hr fretaget http://www.eliquidworld.co.uk/ Jag handlade lite produkter frn dem, bland annat ett EGO LCD batteri och valde mellan tv alternativ nr det gller frakt. Jag tog det dyrasete Airsure. Jag kpte produktern innan kl 12:00 i tisdags. (airsure sger levereans p tv dagar) men idag r det torsdag eftermiddag och har inte sett eller hrt ngot. Har ni erfarenhet av detta fretag eller Airsure? s skullle jag grna vilja veta hur lng tid det tog fr er att f era produkter frn UK.

PS.
Airsure r en tjnst frn Royal Mail.
Jopp, bestllde drifrn fr en vecka sen. Tog dryga veckan fr sakerna att komma fram (billigaste alternativet), men de var snabba p att skicka. Inte (ftt morsan att) testat eGo-V:n n.
Citera
2013-03-21, 17:44
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ree81
Jopp, bestllde drifrn fr en vecka sen. Tog dryga veckan fr sakerna att komma fram (billigaste alternativet), men de var snabba p att skicka. Inte (ftt morsan att) testat eGo-V:n n.
Ok, ja jag tog det dyra alternativet. D antar jag att jag skall ha sakerna absolut senast imorgon.
Men tack fr upplyssningen iaf. uppskattas.
Citera
2013-03-21, 19:32
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag r fortfarande njd med mina E-cigaretter d jag slipper g ut s ofta fr att ta en vanlig cigarett som r mycket skadligare.

DOCK r det ganska jobbigt att man fr s ont i halsen av vattenngan!

Fr mig spelar det ingen roll om jag tar ett vanligt bloss/eller 3 sm och inhalerar direkt eller om jag tar 1-3 sm bloss, lter blossen gotta sig i munnen ngon sekund innan jag inhalerar fr att senare exhalera.

(Det har skrivits om att halsen inte skaver lika mycket om man lter vattenngan "gotta" sig lite i ngon sek i munnen innan man inhalerar)

Men jag vet inte....

r det ngon som knner igen sig?
Citera
2013-03-21, 19:36
Medlem
SvartNatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Givetvis gr jag det!
http://www.dealextreme.com/products....onic+cigarette
Gjorde bara en enkel skning, det kan ju finnas ngot i andra kategorier ocks. Det negativa r att det inte gr att kpa dana dr behllare lsa n, men den dr e-ciggen dr det fljer med 10stycken behllare ser lockande ut.
Tror 10stycken rcker ett bra tag, sen kan man ju bestlla nya behllare frn en annan sida dr man fr vlja smak ocks.

G in p lightyourefire.se s finns det bra start paket bra
info
Citera
2013-03-21, 22:46
Bannlyst
Vart ska man bestlla elektronisk cigarett ifrn egentligen? Verkar som att endel bestller frn utomlands, r det ngon skillnad p de produkterna jmfrt med de p de svenska sidorna eller?
Citera
2013-03-21, 23:08
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vart ska man bestlla elektronisk cigarett ifrn egentligen? Verkar som att endel bestller frn utomlands, r det ngon skillnad p de produkterna jmfrt med de p de svenska sidorna eller?
Sjlv har jag bestlt frn olika sidor bde i Sverige och England fr att f en produkt jag sjlv vill ha.

Det r billigare utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in