2013-03-09, 13:49
Medlem
LegaliseItNows avatar
Hejsan, använt min Kranger e-cigg en vecka nu. Märkte när jag plockade isär den att det vita fluffet på denna inringade del http://gyazo.com/007666579401a141d4f22072da407114
Var brun/svart med lite vitt längst ut. Är det utbränd då? Bara att byta ut eller?
Citera
2013-03-09, 14:47
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Hejsan, använt min Kranger e-cigg en vecka nu. Märkte när jag plockade isär den att det vita fluffet på denna inringade del http://gyazo.com/007666579401a141d4f22072da407114
Var brun/svart med lite vitt längst ut. Är det utbränd då? Bara att byta ut eller?

Hur fungerar den då? Har du provat att tvätta den? Man kan lämna den i ett vodkabad i något dygn alternativt koka den i vatten i en kvart eller så för att få bort det mesta av gunket som bildas efter en tids användning.
Citera
2013-03-09, 18:04
Medlem
cookizs avatar
Har sett på några youtube videos att folk har en behållare dem droppar in en eller två droppar vätska och röker det och inge mer så att man inte har en hel behållare av det vad heter det? Någon som kan länka till en? Kännde idag när jag satt med en vän och vi provade en smak sen ville vi prova lite andra men hade då fulla tanks och ville inte slösa bort massa vätska..
Citera
2013-03-09, 18:46
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Har sett på några youtube videos att folk har en behållare dem droppar in en eller två droppar vätska och röker det och inge mer så att man inte har en hel behållare av det vad heter det? Någon som kan länka till en? Kännde idag när jag satt med en vän och vi provade en smak sen ville vi prova lite andra men hade då fulla tanks och ville inte slösa bort massa vätska..

Detta är förmodligen vad du är ute efter.

www.lightyourfire.se/dripping-atomizer
Citera
2013-03-12, 05:30
Medlem
Tänkte testa göra min egna ejuice.

Kollat några recept, men där står "nikotinbas".

Ska man beställa VG och PG utan nikotin och köpa någon nikotinbas eller ska man beställa typ VG och PG med 18mg nikotin ? Eller bara VG eller PG med nikotin ?

Ska beställa från pink-mule. Har någon beställt där ifrån ?
Undrar mest hur det blir med paketet, om det kommer hem direkt eller man hämtar ut det från posten.

Enligt dem så kommer paketet direkt till dörren men jag jobbar ute hela veckorna så hur funkar det då ? Bara ställer de paketet vid dörren ? Jag vill ju hämta ut det på posten eller något...
Citera
2013-03-12, 12:38
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apoxings
Tänkte testa göra min egna ejuice.

Kollat några recept, men där står "nikotinbas".

Ska man beställa VG och PG utan nikotin och köpa någon nikotinbas eller ska man beställa typ VG och PG med 18mg nikotin ? Eller bara VG eller PG med nikotin ?

Ska beställa från pink-mule. Har någon beställt där ifrån ?
Undrar mest hur det blir med paketet, om det kommer hem direkt eller man hämtar ut det från posten.

Enligt dem så kommer paketet direkt till dörren men jag jobbar ute hela veckorna så hur funkar det då ? Bara ställer de paketet vid dörren ? Jag vill ju hämta ut det på posten eller något...

http://www.totallywicked-eliquid.co....-products.html
här har du ett par nikotin vätskor du kan köpa. Innehåller olika mg/ml nikotin. Sedan välja vad du vill ha för bas.
När det gäller leverans ifall du får det via Posten så får dem inte ner det i lådan så går det till utlämningsstället. Men är det bud företag så beror det på vad dem har för policy och du får kolla med dem.
observera att jag inte blandat vätska själv förut så att jag kan inte ge dig några tips om hur man gör men jag har läst en del om det. Hoppas att det går bra
Citera
2013-03-12, 16:57
Medlem
Kolagubbens avatar
En sak är säker, kommer aldrig köpa Kanger T3 igen, hur denna clearomizer kunde få bäst betyg av phil busardo är för mig en gåta!

Antingen så blir det dry hits så det bränner till som fan i halsen eller så blir det för mkt så det börjar gurgla och läcka. Sen kan det funka hur bra som helst också.
Senast redigerad av Kolagubben 2013-03-12 kl. 17:14.
Citera
2013-03-12, 17:32
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
En sak är säker, kommer aldrig köpa Kanger T3 igen, hur denna clearomizer kunde få bäst betyg av phil busardo är för mig en gåta!

Antingen så blir det dry hits så det bränner till som fan i halsen eller så blir det för mkt så det börjar gurgla och läcka. Sen kan det funka hur bra som helst också.

Tycker att Kanger T3 har fungerat suveränt när jag använt min så att jag beställde 2 till.
Köpte dock CE4 V2 av killen som har sidan http://www.slutanu.com/. Insåg idag när jag skulle göra rent den att den inte gick att öppna i botten så att man kan inte tvätta den som jag är van vid.. stort missnöje.
Citera
2013-03-12, 18:20
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben

Herr Busardo har ändrat sin åsikt om T3 och bett om ursäkt.
Citera
2013-03-12, 18:26
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Herr Busardo har ändrat sin åsikt om T3 och bett om ursäkt.

Ah de va som fan, synd att jag inte såg det innan jag köpte :P
Citera
2013-03-12, 19:51
Medlem
När jag läste på pinkmule lät det som man även skulle tillsätta avmineraliserat vatten utöver själva basen och aromen. Ni som blandar själva, gör ni detta?
Citera
2013-03-12, 19:59
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
När jag läste på pinkmule lät det som man även skulle tillsätta avmineraliserat vatten utöver själva basen och aromen. Ni som blandar själva, gör ni detta?

Ja tar vanligt vatten för att tunna ut det, men bara om det behövs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in