Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Förresten, Genocide; som jag förstår använder sig en del e-cigg av filter med färdigladdade smaker, medan andra e-cigg har möjligheten att fylla på e-liquids efter lust och behov? Är det senarenämnda att föredra eller?
Hej på dig, Moose (eller har jag fel?)!
Nu var inte frågan ställd till mig, men personligen föredrar jag det sistnämnda. Du slipper slänga en massa filter som blir odugliga då de är färdiganvända och har dessutom ett större urval av ejuicer om du väljer en förångare. Du blir liksom inte bunden. Dessutom tror jag det är så att de färdigfyllda filtren oftast passar till de lite mindre "cigarettliknande" batterierna. Dessa är å ena sidan smidiga, men å andra sidan håller batteriet inte särskilt länge med tanke på storleken. Generellt sett verkar det vara mindre krut i dem.
Jag körde tidigare med en "cigarettliknande" elcigg som hade filter. Dessa fyllde man visserligen själv på, men ändå. När jag bytte till förångare märkte jag direkt av både bättre rökutveckling och bättre smak (delvis på grund av att jag också skaffade ett bättre batteri).
La förresten precis en beställning på esmokes tillsammans med polaren. Blev en eGo CE5 förångare och lite nikotinfria juicer för min del. Vågar man hoppas att det är här på fredag? Nog var det snabba leveranstider som utlovades, men det är kanske lite väl mycket önsketänkande från min sida?