2013-11-25, 12:35
Medlem
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

Fick precis hem våran leverans av nya juicer. Vi ledsnade lite på att betala överpriser för juice så beställde hem en rejäl laddning direkt från leverantör istället så nu har vi alldeles för mycket juice ligger . Tror vi sitter på en tre fyra liter just nu :P.

Så om någon behöver lite mera juice för en billig peng så hör av er lite av det här måste vi lasta iväg bara skicka ett PM :P.

Märket är Liqua och är 30ML flaskor. Så lär ha ganska bra koll på Liqua när vi är klara med det här :P
Citera
2013-11-25, 12:36
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridan
Är det någon som har provat White Devil från slutanu.com?
Lite nyfiken på den. har folk runt mej som testat den som varit väldigt nöjda dom har ju dock ingen annan erfarenhet direkt så skulle vara intresant att höra några flera röster runt den.

Ingen ecig som ser ut som en vanlig cigarett som jag har provat har smakat eller presterat så bra som riktiga grejor. Skulle undvika som pesten.
Citera
2013-11-25, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Ingen ecig som ser ut som en vanlig cigarett som jag har provat har smakat eller presterat så bra som riktiga grejor. Skulle undvika som pesten.

Det var min spontana reaktion också . Men efter att ha läst på lite börjar jag bli smått tveksam på om det inte nästan är värt att testa. Ska be dom skicka hit grejorna så jag får göra ett eget test när jag har tid över. Vore inte fel att få tag i en vettig cartomizer om det nu existerar :P
Citera
2013-11-25, 12:54
Medlem
Går det att beställa från e-juice från fasttech längre? De har tydligen betalat tillbaka alla mina orders för det kommer inte igenom säkerhetskontrollen för flyg längre skriver dom.
Citera
2013-11-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julgranen
Går det att beställa från e-juice från fasttech längre? De har tydligen betalat tillbaka alla mina orders för det kommer inte igenom säkerhetskontrollen för flyg längre skriver dom.

Hmm jag beställde därifrån för inte för länge sedan och det kom fram. Det verkar dock vara lite av ett lotteri och det gäller att beställa på "rätt" sätt. För mej blev grejerna rejält försenade men dom kom fram
Citera
2013-11-25, 16:27
Medlem
StarGate3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julgranen
Dom betalade tillbaka min order också, en Vamo. Det gällde alla leveranser nyligen via Hongkong, inte bara e-juice, sen dom började röntga prylarna där.
Nu använder tydligen Fasttech Singapore och Swiss post istället, som dom säger ska gå bättre.
Vi får se.
Citera
2013-11-25, 16:28
Medlem
StarGate3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridan
Det var min spontana reaktion också . Men efter att ha läst på lite börjar jag bli smått tveksam på om det inte nästan är värt att testa. Ska be dom skicka hit grejorna så jag får göra ett eget test när jag har tid över. Vore inte fel att få tag i en vettig cartomizer om det nu existerar :P
Tala gärna om hur det går
Citera
2013-11-25, 16:37
Medlem
StarGate3000s avatar
En kort fråga:
Någon som vet vad som är 510 respektive eGo gänga på dessa?
https://www.dropbox.com/sc/tu3e7gmj8uog6i6/o4yAuW2QgX
Den till vänster är en Kanger eVod, den till höger en Ismoka Mega.
Citera
2013-11-25, 16:57
Medlem
mina3grabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarGate3000
Dom betalade tillbaka min order också, en Vamo. Det gällde alla leveranser nyligen via Hongkong, inte bara e-juice, sen dom började röntga prylarna där.
Nu använder tydligen Fasttech Singapore och Swiss post istället, som dom säger ska gå bättre.
Vi får se.

Jag har två order som har gått ifrån Singapore
Registrerade den 12 resp 18 november
Båda innehåller liquid.
Citera
2013-11-25, 17:08
Medlem
Katamanjarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mina3grabbar
Jag har två order som har gått ifrån Singapore
Registrerade den 12 resp 18 november
Båda innehåller liquid.

Du kanske har tur, för då borde det gått med Swiss Post. Det är bara China Airmail som är kinkiga med batterier och juicer än så länge.

Jag fick tillbaka betalningen på en order lagd i slutet av oktober. Surt när man väntat så länge, men de är iaf tillräckligt seriösa att betala tillbaka.
Det har däremot inte kommit något mail och ordern är fortfarande markerad som sänd.

Blir väl till att beställa igen och välja annat fraktalternativ och vänta någon månad igen.
Citera
2013-11-25, 17:18
Medlem
Kolagubbens avatar
Min Kayfun klon ligger för packning nu

Väntar även på en Trident 24K och lite juicer och driptips
Citera
2013-11-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarGate3000
En kort fråga:
Någon som vet vad som är 510 respektive eGo gänga på dessa?
https://www.dropbox.com/sc/tu3e7gmj8uog6i6/o4yAuW2QgX
Den till vänster är en Kanger eVod, den till höger en Ismoka Mega.

Kangern har en eGo gänga. Den stora invändiga gängan. Samma som den utvändiga gängan som finns på alla eGobatterier. Har inte undersökt vad det blir i mm men går säkert få fram för den nyfikne.

Ismoka har en 510gänga vilket väl är den vanligaste standarden I dag. 510 är lika med M7x0.5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in