Citat:
Ursprungligen postat av
heliumi
Tjo! r sugen p att prova p en elektronisk cigarett fr frsta gngen. Hade tnkt att bestlla frn elcigg.se, r det ngon som har bestllt dr ifrn frut? r det bra osv?
Det r frsta gngen jag ska prova och jag kper mest fr nyfikenhetens skull men ven fr att dmpa cigarettsuget. Det str mellan
http://www.elcigg.se/ego-ce4-express...0ml-p-541.html
och
http://www.elcigg.se/express-kit-10ml-refill-p-250.html. r det ngon vnlig sjl som har lust att frklara de stora skillnaderna mellan dessa tv E-Cigaretterna? r det stora skillnader? Finns det ngon som r "bttre" eller "smre" n den andre? Jag har lst p sidan om de tv olika och ven googlat och YouTube:at. Jag vet att eGo ce4 anvnder sig av en frngare och drfr mste man hlla inne en knapp under blosset? Vad r just den knappen till fr och varfr anvnds den inte p en "vanlig" el cigarett?.
Frlt om jag stller idiotiska frgor som r uppenbara! Uppskattar serisa svar vldigt mycket!
Tack!
Dr finns inga dumma frgor, alla r vi unga i brjan.
Jag har ingen erfarenhet med elcigg.se, men de r skert serisa (om det r rdslan att bli blst p pengar du tnker p).
Skall du bara prova fr nyfikenhetens skull, s kanske de du lnkat till funkar. Det r ingen strre kostnad ifall det inte faller dig p lppen. Men jag kan inte rekommendera ngon av dem ifall du vill smaka vad 'vejpning' verkligen kan erbjuda. Funkar skert som dmpning om man skall sluta och skall festa. (Jag vill ocks lyfta ett varningens finger fr deras siffror. Jag har mycket svrt att tro att du kan f ut 400 bloss per laddning/pfyllning.)
Jag tycker du fr ta dig en funderare ifall du knner fr att gra ett serist frsk i detta, eller om det r tnkt som en extragrej fr att rka lite mindre.
r det ett serist frsk, s kper du ett spinner-batteri och en pro-tank 2, kostar runt 450 pix.
r det extragrej, s kan du ta ditt lnkade paket med CE4 clearomizer. Den som du lnkade till som ser ut som en cigg r skit, rakt av mg.
Titta p lightyourfire.se, de har frdiga startpaket och en jttebra service.
Jag har skrivit en liten FAQ (som behver uppdateras lite), den finns i min signatur. Ls den, dr r lite matnyttigt om vad som r vad, samt hur det fungerar.
Oavsett vad du gr, s lycka till och vi r hr fr att hjlpa dig, om du behver support