2008-08-03, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Acetonfilter funkar ju.. Amfetamin kan inte lsas i aceton.. s all slagg frsvinner och kvar blir amfetaminet..

Jepp.
Citera
2008-08-03, 17:09
Medlem
BrrakBrraks avatar
Sger vem? Har ni provat? eller r det en kompis kompis?
Och fr man chans att se verkligen hur rent det r?
Citera
2008-08-03, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Sger vem? Har ni provat? eller r det en kompis kompis?
Och fr man chans att se verkligen hur rent det r?

Jag sger att det fungerar fr jag har provat, antar att detsamma gller fr deathstar. Det fungerar s att man dumpar en given mngd amfetamin i en bgare rent acton, skakar om och lter st nn minut, sen filtrerar man vtskan genom ett kaffefilter. Det som r kvar i kaffefiltret r amfetaminkristaller, dessa lggs p ett fat fr avdunstning av acetonen. Vg sedan kristallerna nr de r helt torra och inte luktar aceton, d vet du hur mkt acetonlsligt utfyllnadsmaterial (tex. druvsocker) som ditt amfetamin innehll. Sen kan ju amfetaminet blandas ut med icke acetonlsliga uttfyllnadsmedel ocks, och d har du ingen aning om hur rent det r. Du vet bara att det rt renare.

Men i en perfekt vrld dr enbart druvsocker tillsats amfetaminet s vet man renheten p amfetaminet efter acetonskljning. Tex. 1 gram gatuamfetamin prepareras enligt ovan och slutprodukten visar 0.3 gram p vgen, d var amfetaminet 30% rent frn brjan.

Citera
2008-08-03, 17:35
Bannlyst
Gr detta att gra med kokain ocks?
Citera
2009-03-17, 10:58
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Jag sger att det fungerar fr jag har provat, antar att detsamma gller fr deathstar. Det fungerar s att man dumpar en given mngd amfetamin i en bgare rent acton, skakar om och lter st nn minut, sen filtrerar man vtskan genom ett kaffefilter. Det som r kvar i kaffefiltret r amfetaminkristaller, dessa lggs p ett fat fr avdunstning av acetonen. Vg sedan kristallerna nr de r helt torra och inte luktar aceton, d vet du hur mkt acetonlsligt utfyllnadsmaterial (tex. druvsocker) som ditt amfetamin innehll. Sen kan ju amfetaminet blandas ut med icke acetonlsliga uttfyllnadsmedel ocks, och d har du ingen aning om hur rent det r. Du vet bara att det rt renare.

Men i en perfekt vrld dr enbart druvsocker tillsats amfetaminet s vet man renheten p amfetaminet efter acetonskljning. Tex. 1 gram gatuamfetamin prepareras enligt ovan och slutprodukten visar 0.3 gram p vgen, d var amfetaminet 30% rent frn brjan.

Provade att rena lite amfetamin nyss, det blev 2 saker, pulver/klet och stenar, stenarna smakar starkt amfetamin och pulverkletet smakade svagt amfetamin

Shr sg det ut eftert: http://img9.imageshack.us/img9/4786/dsc00011aoq.jpg

Pulvret till hger kan man ju prova till eget bruk, ven om det skert mest r utbankningsgrejer
Senast redigerad av StorSnoken 2009-03-17 kl. 11:15.
Citera
2009-03-17, 11:15
Medlem
StorSnokens avatar
felpost
Citera
2009-03-17, 13:38
Medlem
mrvisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Gr detta att gra med kokain ocks?

Det gr det. Metoden var till brjan vl knd fr att rena kokain.

https://www.flashback.org/showpost....0&postcount=10
Citera
2009-10-06, 06:08
Medlem
Sleazebags avatar
Det hr tycker jag r intressant, kan inte ni som provat detta redogra lite mer fr resultaten. Srskilt nyfiken r jag p hur mycket material ni brjade med och hur mycket som var kvar efter tvtten?
Och hur gr ni sen, har frsttt det som att man inte vill ha allt fr rent tjack, spder ni ut det igen till rtta halter eller r det bara att snoka upp det lilla som finns kvar?
Och vilka substanser brukar tjack bankas med som inte frsvinner vid en sn hr tvtt?
Citera
2009-10-06, 09:32
Medlem
mrvisions avatar
Det r nog enklare att testa sjlv. Du kommer inte att bli besviken. Och du frlorar inget amfetamin, bara skrp.
Citera
2009-10-06, 10:00
Medlem
PsYcs avatar
Som ngon nmnde s funkar det med aceton, r ni smart nog s tar ni bara 1g och renar det frst s ni ser att det gr bra. Slipper ni frstra hela psen om det skulle g t helvete.
Citera
2009-10-06, 10:07
Medlem
Psychonautens avatar
Aceton lser plast

S en plasttratt kanske inte r ngon bra id.
Citera
2009-10-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
Som ngon nmnde s funkar det med aceton, r ni smart nog s tar ni bara 1g och renar det frst s ni ser att det gr bra. Slipper ni frstra hela psen om det skulle g t helvete.

lt oss sga att man bara har 1g, hur br man g till vga d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in