2009-11-03, 16:51
Medlem
ja verkar ha gått under jorden

Citat:
Ursprungligen postat av TehJames
Vad hände med Björn egentligen, han bara försvann..

jag sökte just på honom o allt som dyker upp är gammalt.!!! Lever killen? eller är han sjuk?
Citera
2009-11-03, 17:57
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinsatser
jag sökte just på honom o allt som dyker upp är gammalt.!!! Lever killen? eller är han sjuk?

Folk kom kanske på att han inte var så jävla rolig ändå?
Citera
2009-11-03, 18:34
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinsatser
Han har redan haft sina 15 minuter i rampljuset... Skönt att slippa honom nu
Citera
2009-11-03, 18:47
Medlem
BettyBoop80s avatar
Tyckte han var rätt charmig i början men oj vad snabbt han dalade. Han höll inte måttet länge. Ett år efter melodifestivalen så var han bortglömd. Rejäla svängar...från ingen till medias lille gullegris och tillbaka igen på ett år. Och så var han utbränd efter melodifestivalen...undrar om han varit något om han inte tagit ett halvår paus när han var som "störst"?

Tillägg: Precis när jag skickade iväg detta nämnde jag BG för mannen och nämnde denna tråden. Mannen hade tydligen läst att han var i väggen, kom tillbaka men sen blev rådd till att dra ner tempot igen eftersom han var på väg in i väggen igen. Om det är så eller inte vet jag inte. Men det verkar som att han gick i väggen istället för en karriär helt enkelt. Bra sätt att slippa bli dissad när folk tröttnat...
Senast redigerad av BettyBoop80 2009-11-03 kl. 18:50.
Citera
2009-12-06, 06:24
Medlem
sebolons avatar
Han lever

Jag och några kompisar träffade han igår på studentkåren i Trollhättan, av alla ställen.

Han har numera skägg

Liknar detta...

http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._a_donegal.jpg
Citera
2009-12-06, 08:53
Medlem
cynthias avatar
Kan man hoppas att han har insett att han inte har någon karriär inom komiken och istället utbildar sig till något annat.
Citera
2010-02-04, 19:30
Medlem
Milkcrates avatar
Var är Björn Gustafsson?

Som rubriken säger, var är han? Var han bara ett one hit wonder eller kommer han tillbaks?
Citera
2010-02-04, 19:35
Medlem
Farmer Teds avatar
Man kan ju alltid hoppas att vi blivit av med honom.
Men var det inte snack om att han bränt ut sig?
Citera
2010-02-04, 19:37
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Undrar också.
Citera
2010-02-04, 19:39
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkcrate
Som rubriken säger, var är han? Var han bara ett one hit wonder eller kommer han tillbaks?

Oavsett vart fan han befinner sig så kan man ju bara hoppas på att det förstnämnda alternativet är det rätta.
Citera
2010-02-04, 19:45
Medlem
KeyBoardSamurais avatar
han VAR ett one hit wonder, han är egentligen inte alls rolig...
Citera
2010-02-04, 19:53
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai
han VAR ett one hit wonder, han är egentligen inte alls rolig...
Hyfsat subjektiv åsikt, särskilt när du inte delger några empiriska bevis. Och med tanke på att i stort sett hela den svenska komiker-"eliten" är genuint värdelös (Mede, Malmberg (båda), Järvheden, Betnér + typ alla andra) får man ändå säga att han håller en hyfsad klass.

Min egen åsikt är att han är väldigt ojämn. Vissa saker är bara för töntiga (puppy eyes, Carina Berg-låten mm) men en del han gjort i Parlamentet är grymt skoj (betona ord fel i "tips från coachen" exempelvis). Det roligaste jag sett måste dock vara när han spelar nydumpad i "Sverige pussas och kramas" (http://www.youtube.com/watch?v=qwAy4cN0fR0 är episkt kul ).

Summan av kardemumman: En (just nu) ojämn komiker med utvecklingspotential.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in