2010-02-04, 19:54
Medlem
Spindel-tarzans avatar
Jag tycker i alla fall han är rolig som Dynamit-Harry
Citera
2010-02-04, 20:02
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spindel-tarzan
Jag tycker i alla fall han är rolig som Dynamit-Harry

Och som Alfred Nej, men gjorde inte Björn Gustafsson d.y. någon dvd för något tag sen? Det var det senaste jag hörde av honom.
Citera
2010-02-04, 20:11
Medlem
clas_ohlssons avatar
Tycker mest bara att det är skönt att slippa se han i rutan. Hoppas verkligen inte att han kommer in som en joker i Melodifestivalen som börjar nu på lördag.
Citera
2010-02-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Hyfsat subjektiv åsikt, särskilt när du inte delger några empiriska bevis. Och med tanke på att i stort sett hela den svenska komiker-"eliten" är genuint värdelös (Mede, Malmberg (båda), Järvheden, Betnér + typ alla andra) får man ändå säga att han håller en hyfsad klass.

Min egen åsikt är att han är väldigt ojämn. Vissa saker är bara för töntiga (puppy eyes, Carina Berg-låten mm) men en del han gjort i Parlamentet är grymt skoj (betona ord fel i "tips från coachen" exempelvis). Det roligaste jag sett måste dock vara när han spelar nydumpad i "Sverige pussas och kramas" (http://www.youtube.com/watch?v=qwAy4cN0fR0 är episkt kul ).

Summan av kardemumman: En (just nu) ojämn komiker med utvecklingspotential.

Jag håller med om att han är rolig när man jämför med många andra svenska komiker och jag skrattar då väldigt mycket i dessa "nydumpade" klipp
Citera
2010-02-05, 00:22
Medlem
Han har ju som sagt skägg numera, kanske har han blivit lite skygg å vill gömma sig bakom det eller så kan han ju ha en filmroll på gång...
Citera
2010-02-05, 07:55
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tygremsa
Det heter "at" på alla språk utom möjligtvis på din planet...
Man undrar vem som är en pajas...

I Norge heter det alfakrull
Citera
2010-02-25, 09:05
Medlem
Är Björn Gustafsson Psyksjuk?

Fick intrycket att Björn Gustafsson har problem med sin psykiska hälsa då jag lyssnade på The Voice nyss. Katrin Zytomierska berättade att hon hört från någon källa att han förmodligen aldrig kommer tillbaka i rampljuset, då blev Jacob Öqvist helt konstig och sa att han inte vill berätta något i radio.

Så är det någon som vet något mer om detta? Jag tycker Björn är en skön komiker, kanske lite för mycket ibland men bättre än genomsnittet av svenska komiker...
Citera
2010-02-25, 09:28
Medlem
dannywtfs avatar
Han blev väl utbränd iom succén i melodifestivalen för något år sedan. Han blev folkskygg har jag för mig..
Citera
2010-02-25, 09:30
Medlem
brajzillas avatar
ja han är ju nykterist t ex vem fan skulle inte bli galen av det
Citera
2010-02-25, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Han blev väl utbränd iom succén i melodifestivalen för något år sedan. Han blev folkskygg har jag för mig..

Åh fan, konstigt de kan bli med vissa sjukdommar alltså... han vaknade bara en morgon typ och kände att han inte kunde träffa människor längre, shit va hemskt...
Citera
2010-02-25, 09:38
Medlem
Tartaglias avatar
Det blev nog alldeles för mycket alldeles för fort.
Sådana omställningar ger mycket tankar och frågeställningar i skallen.
Och till slut så måste man bara klippa av o vila...
Det händer många men det tråkigaste är väl de som det händer som
också självmedicinerar sig med alkohol o andra droger istället för att
lyssna på kroppen.
Citera
2010-02-25, 09:40
Medlem
Tartaglias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noidem
Åh fan, konstigt de kan bli med vissa sjukdommar alltså... han vaknade bara en morgon typ och kände att han inte kunde träffa människor längre, shit va hemskt...

Allting sker inte på en gång, men till slut rinner bägaren över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in