Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isbiten90
http://img695.imageshack.us/img695/7475/bjrngustafsson.jpg

Någon som vet om någon av de här tjejerna är Björns flickvän? Fantastisk hylla på hon till höger. Grattar honom om det är hon.

Ingen anning. Om man ser till "hyllan" har hon tendenser nedanför att vara en liten och "satt" sak. Behövs nog en helkropps för att kunna bedömma henne.

BTW: Vad finns det för belägg överhuvudtaget att hon skulle vara hans tjej?
Senast redigerad av Separoth 2010-06-14 kl. 11:41.
Citera
2010-06-14, 12:56
Medlem
Hardstekts avatar
Inte riktigt min typ av humor..

men jag tror inte ett skit på att han har psykiska problem.

Jag tror helt enkelt att han har tagit ett break pga karriärtekniska skäl. Han har redan blivit så stor man kan bli i sverige. Det vore idiotiskt att trötta ut publiken. Bättre då att leva på dom pengarna man har skrapat ihop och komma tillbaka senare med nytt material.
Citera
2010-07-25, 17:05
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Björn Gustavsson är i hård konkurrens med Felix Herngren Sveriges sämsta komiker. Patetisk, inte det minsta rolig, snarare skämmig. Folk som skrattar med honom kan inte vara annat än efterblivna. Vissa ska helt enkelt inte syssla med komik, varken Björn eller Felix har en naturlig humor och självsäkerhet utan måste spela efterblivna för att ens försöka vara roliga, inte ens då lyckas dom utan blir snarare patetiska.

Du sammanfattade mina åsikter i frågan. Har länge frågat mig om jag har missat något som aldrig förstått storheten hos dessa två herrar.
Citera
2010-09-15, 14:03
Medlem
Conatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt

Jag tror helt enkelt att han har tagit ett break pga karriärtekniska skäl. Han har redan blivit så stor man kan bli i sverige. Det vore idiotiskt att trötta ut publiken. Bättre då att leva på dom pengarna man har skrapat ihop och komma tillbaka senare med nytt material.
Nja det ar inte riktigt sa det fungerar vettu. Han kanske inte har psykiska problem, men det var verkligen inget bra karriar "move"
Citera
2010-09-15, 14:05
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conatus
Nja det ar inte riktigt sa det fungerar vettu. Han kanske inte har psykiska problem, men det var verkligen inget bra karriar "move"

Nej, hans karriärmove var verkligen inte bra. Han skulle ha hållit sig kvar i rampljuset men förnyat sig så att folk inte tröttnar. Filip och Fredrik har lyckats väldigt väl med det, och har nu legat på topp i många år. Visst, idag är de inte lika stora som för säg ett år sedan, men de är inte bortglömda.
Citera
2010-09-15, 16:25
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt

sanningen ar snarare att han ar sa djavla usel att ingen vill boka sopan
Citera
2010-09-18, 04:26
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
sanningen ar snarare att han ar sa djavla usel att ingen vill boka sopan
Finns massor av sopor som vill boka honom privat.. för att suga kuk. Tror nog att han dragit sig tillbaka pga allt sex skit skriverier, skrivs i bloggar att han har jättestor *** osv. Inte lätt att vara småväxt och leva upp till alla rykten
Citera
2010-10-01, 22:35
Medlem
Callass avatar
Björn Gustafsson är klar för sin första stora filmroll. Enligt Aftonbladet ska komikern spela den konståkningstokige karaktären Pettersson-Jonsson i Ella Lemhagens kommande film ”Kronjuvelerna”.

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/bjorn-gustafsson-i-lemhagen-film-1.1180074

Ett livstecken.

Men vilken fruktansvärd bild av den guldlockige gullgossen.
Har fotografen något emot objektet? Eller är det någon slags "konstyttring" att välja just en sådan bild - med tanke på alla rykten om psykisk sjukdom osv...
Citera
2010-10-28, 23:17
Bannlyst
Det troliga är väl att han är sjukskriven. Utbrändhet varar väl inte i flera år så jag skulle nog gissa på något mer psykotiskt tillstånd. Han är ju i den åldern då sådana sjukdomar brukar blomma ut. Förhoppningsvis har jag fel.

Btw, den här tråden är verkligen stendöd!
Senast redigerad av Kursk76 2010-10-29 kl. 00:10.
Citera
2010-11-01, 00:59
Bannlyst
Bump! Ge mig något livstecken. Vad har hänt med grabben?
Citera
2010-11-01, 08:58
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kursk76
Bump! Ge mig något livstecken. Vad har hänt med grabben?

Han ligger väl allmänt lågt. Jag såg honom på Fältöversten med någon tjej för ett tag sedan så han är inte död. Kanske har han lägenhet på Östermalm?
Senast redigerad av Enzyme 2010-11-01 kl. 09:15.
Citera
2010-11-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Han ligger väl allmänt lågt. Jag såg honom på Fältöversten med någon tjej för ett tag sedan så han är inte död. Kanske har han lägenhet på Östermalm?

han var ju med på carina berg igår.. tror inte dom hade spela upp de om han hade dött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in