2008-02-11, 00:03
Medlem
Miljonären.s avatar
Vad finns det för skvaller om han igentligen förutom att han verkar komma från Göteborg.. Pratar alltså inte om han som spelade Dynamit-Harry utan han som har varit med i Parlamentet och nu senast Schlagerfestivalen.

Här härmar han en "brat"

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc
Citera
2008-02-11, 00:33
Medlem
Goatscrotums avatar
Hur som helst är ha grym och kommer bli nästa stora komiker i Sverige.

Annars tycker jag han visar en del tendenser till korvrytteri, bland annat i kroppsföringen.
Citera
2008-02-11, 00:57
Medlem
FillilutteN2s avatar
off topic:
Han är väldigt bra och rolig!

Vad innebär korvrytteri?

Det enda jag vet är utifrån det jag läste i en Metroartikel att han aldrig varit full, aldrig rökt eller snusat. Inte mycket till skvaller men eventuellt bättre än ingenting (:
Citera
2008-02-11, 01:35
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
off topic:
Han är väldigt bra och rolig!

Vad innebär korvrytteri?

Det enda jag vet är utifrån det jag läste i en Metroartikel att han aldrig varit full, aldrig rökt eller snusat. Inte mycket till skvaller men eventuellt bättre än ingenting (:

aldrig vart full?????????? vafan kan han veta om att ha roligt??
Citera
2008-02-11, 01:45
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Vad innebär korvrytteri?

Det är relaterat med rövrytteri.
Citera
2008-02-11, 02:48
Medlem
FeFFes avatar
Framtidens Robert Gustafsson förhoppningsvis!

Citat:
Ursprungligen postat av Goatscrotum

Annars tycker jag han visar en del tendenser till korvrytteri, bland annat i kroppsföringen.
Please, han fular sig när han rör sig feminint. Robert Gustafsson har gjort det i x antal år och han e gift med en kvinna.

Det e dags för nytt blod i komikervärlden. Björn Gustafsson e svaret, ta bort trista människor som Helge Skoog, Mikael Tornving och Johan Wahlström. Sen Sofia Bach, Pia Johansson och Petra Mede, vad dessa tre har och göra i TV har jag frågat mig länge, jag byter oftast kanal om dom sitter i nån panel.
Citera
2008-02-11, 20:47
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatscrotum

Bög tror jag inte han är. Han har nog fått sin beskärda del av fitta i sina dar. Han kanske tillochmed är svaret på vad dom söker i den här tråden:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=620280
Citera
2008-02-11, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Bög tror jag inte han är. Han har nog fått sin beskärda del av fitta i sina dar. Han kanske tillochmed är svaret på vad dom söker i den här tråden:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=620280

Enligt intervjun i GT så förlorade han oskulden vid 20 års ålder alltså bara för något år sedan. "Det var lyckat rent tekniskt"
Citera
2008-02-11, 21:18
Medlem
Verkar vara en grymt skön snubbe som gett sig av till Stockholm för att ta landet med storm... Och lyckats. Hoppas han inte googlar sig själv för mycket och läser såna här trådar och fördärvas.
Citera
2008-02-11, 21:23
Medlem
Han är noga med att inte berätta i vilken stadsdel han bor i. Kan säga som så att han bor på Söder och gatunumret slutar på 169. Gatunamnet får ni lista ut själva
Citera
2008-02-11, 21:35
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneArneArneArn
Enligt intervjun i GT så förlorade han oskulden vid 20 års ålder alltså bara för något år sedan. "Det var lyckat rent tekniskt"

förra året om jag gjort min matte rätt.
Citera
2008-02-11, 21:39
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legatoz
Han är noga med att inte berätta i vilken stadsdel han bor i. Kan säga som så att han bor på Söder och gatunumret slutar på 169. Gatunamnet får ni lista ut själva

Klart man måste bo vid SoFo om man flyttar till söder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in