2008-05-25, 20:26
Medlem
Bam.Bams avatar
Han var på Spy Bar igår och blev raggad på av äldre damer...
Citera
2008-05-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam

Hehe, satan vad den grabben måste spela borta ofta.

Bara att gratulera BG. Rolig är du inte (än iaf), men det bryr sig nog inte de hundratals totalskarpingar du kommer belägra under kommande år om. Lucky bastard.
Citera
2008-05-25, 22:25
Medlem
Shuyins avatar
Vad höll han på med igår egentligen? Jag tyckte mest att det blev pinsamt för honom och de två kommentatorerna som var tvungna att skratta åt det.

Dock är ju de två första sk fake garven rätt roliga på den där youtube videon.
Citera
2008-05-25, 22:32
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leguanen
Jävlar vad kasst och pinsamt.
De från andra länder som såg björn måste ju ha undrat varför sverige lät en efterbliven person presentera våra poäng.

Den brittiska kommentatorn sa bara att han borde bättra på sin engelska till nästa år, sen sa han inget annat. Visserligen verkade Sverige vara ett av få länder som han inte tokdissade utav respekt under bidragen...
Citera
2008-05-25, 22:37
Medlem
Charlie Wilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Den brittiska kommentatorn sa bara att han borde bättra på sin engelska till nästa år, sen sa han inget annat...

Jag tyckte han var skitrolig.
Citera
2008-05-25, 23:26
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag tycker att en lyckad komiker bör vara i första hand sarkastisk, nonchalant och insinuant. Kvick. Hajar inte grejen med flams och trams. Björn Gustavsson saknar i min mening mest iögonfallande finess och ironisk udd. Det är för jävla menlöst, bara.

Stort fan av Jerry Seinfeld? =)
Citera
2008-05-26, 00:27
Medlem
leguanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam

Nice, var du en utav damerna?
Citera
2008-05-26, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Va snackar ni om? Killen är guld........jag gillar han, humorn e på topp. Sen om alla andra länder i Europa ser ut som frågetecken, so what? Så skulle vi också uppfatta deras egna komiker. Ähh stå på dig Björn, du är rolig!!!!!

Pajas!
Citera
2008-05-26, 04:09
Medlem
LoTiXs avatar
Mycket trevligt inhopp han gjorde i ESC, uppskattas! Att folk tar sig tid att bli upprörda är ju, om möjligt, ännu roligare.
Citera
2008-05-26, 08:30
Medlem
Mashtars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cook
http://www.youtube.com/watch?v=oM5AZ9-maZ8

För er som "missade" kvällens program.

Det känns som att man måste vara under 18 för att uppskatta den killens så kallade humor.

Pinsamt som sagt.

Jag satt och skämdes i TV-soffan.
Citera
2008-05-26, 09:28
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Den brittiska kommentatorn sa bara att han borde bättra på sin engelska till nästa år, sen sa han inget annat. Visserligen verkade Sverige vara ett av få länder som han inte tokdissade utav respekt under bidragen...

Och den spanska kommentatorn var övertygad om att han var påverkad av något så then again, var dehär verkligen roligt ?

Sen blir man som vanligt utpekad som avundsjuk på BG bara för att man inte är en av Sveriges alla valboskap som rättar in sig i ledet för att "man ska tycka BG är rolig"
Citera
2008-05-26, 10:26
Medlem
Charlie Wilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Och den spanska kommentatorn var övertygad om att han var påverkad av något så then again, var dehär verkligen roligt ?

Ja, du har rätt. Ser man det på det viset så var det ju faktiskt inte alls kul. Tänk om spanjackerna tror att vi är drogliberaler i Sverige nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in