Läs mitt inlägg som heter "psykisk ohälsa -det vetenskapliga perspektivet" .
Ni kommer må bättre efter att ni läst det och även få ett svar på era frågor. Ni får gärna delta i diskussionen också.
Skulle verkligen behöva prata med någon om en situation jag själv satt mig i, något förjävligt som jag inte kan förlåta mig själv för. Jag vet inte vem jag är längre. Söker mig hit i brist på människor vid min sida för tillfället. Har länge levt med psykisk ohälsa men just detta kan ses som orelaterat till det, så jag behöver ingen hobbypsykolog - bara någon som lyssnar, kan bolla synpunkter med mig och absolut inte dömer för hårt. Är tjej och 19 år om det anses relevant.
Behöver någon att prata med om min livssituation som känns lite knepig. Jag har ett tag nu befunnit mig med en massa tankar där jag inte ser vägen ut, där jag inte riktigt vet hur jag ska tänka eller agera för att få en bättre uppfattning om mig själv utan jag känner att jag sakta men säkert börjar glida in i en depression igen. Kan behöva någon annans perspektiv på alla konstiga tankar jag får för mig för att se om det jag tänker rätt eller om jag missar något här.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!