Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-02, 00:40
  #3001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pharoma
Har vetat om ett tag att min pappa har ALS. Ingen bra kontakt alls med honom. Lång historia. Ändå tog jag hårt på att få ett brev från en kurator som berättar att min pappa vill se mig men kan inte längre prata. Tampas med så mycket annat skit i livet just nu så det känns bara som kaka på kaka. Hur i helvete ska jag orka? Gråter ögonen ur mig. Någon som orkar lyssna?

Usch, beklagar. Självklart, vi orkar lyssna. Skriva av sig hjälper.
2018-10-04, 20:46
  #3002
Medlem
Uppslags avatar
Skulle vara skönt att växla lite tankar med en vettig kvinna ikväll.
Du är helst över 40 år, samt villig att prata på telefon!
2018-10-10, 12:00
  #3003
Medlem
Painfields avatar
Hej allihopa,

Jag vill bara tala om att är det någon som känner hopplöshet, ångest, sorg, en känsla av att ingen förstår dig eller vad som - jag finns här för Dig.

Jag har själv en lång historia av ångest, tankar på att ge upp, hopplöshet och känslan av att ständigt bli missförstådd.
MEN - jag har överlevt det, tagit mig igenom all skit och vet idag hur jag ska hantera det mesta. Det skulle jag gladeligen vilja dela med mig av, speciellt till Dig som behöver det som mest.

Jag är spirituellt lagd (inget jag tänker försöker tuta i dig i ett eventuellt samtal) och har besökt en del medium som alla sagt att jag är en i deras värld så kallad "healer".
Jag är en god lyssnare, jag vet hur man sätter sig in i andras känslor och har lätt för att förstå folk.
Jag lägger INGA som helst värderingar i vem Du är, om du var/är kriminell, om du drogar, varit mobbare eller blivit mobbad osv.

Tro mig, i mina yngre dar har jag stundtals varit en idiot.
Jag är en fin människa med ett gott hjärta som bryr sig väldigt mycket om andra, men ibland har saker och ting blivit så himla fel.

Jag gör inte det här för mitt ego, jag erbjuder mig till Dig för jag vet känslan av att känna sig ensam och inte ha någon i närheten som varken lyssnar eller förstår.

Kom ihåg att hur jävligt det än känns så har ni genomlevt varenda dag hittills, och det är en enorm styrka man ofta bortser ifrån.

Må bäst //Painfield
2018-10-16, 19:27
  #3004
Medlem
Memmajemmas avatar
Gud så ledsen jag är idag. Har inte orkat ta mig upp ur soffan sen jag kom hem efter jobbet. Bara negativa tankar över all skit man har varit med om. Finns tyvärr ingen som genuint orkar lyssna. Alla är så jävla upptagna med sina perfekta liv.
2018-10-16, 21:17
  #3005
Avstängd
RagataChristies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Gud så ledsen jag är idag. Har inte orkat ta mig upp ur soffan sen jag kom hem efter jobbet. Bara negativa tankar över all skit man har varit med om. Finns tyvärr ingen som genuint orkar lyssna. Alla är så jävla upptagna med sina perfekta liv.

Det låter förtvivlat jobbigt Vet hur det kan vara. Du är inte ensam även om det känns så. Sänder en kram och varma tankar genom cyberrymden.
2018-10-16, 21:22
  #3006
Medlem
Memmajemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Det låter förtvivlat jobbigt Vet hur det kan vara. Du är inte ensam även om det känns så. Sänder en kram och varma tankar genom cyberrymden.

Kram och tack för omtanken
2018-10-17, 05:10
  #3007
Medlem
Forkss avatar
Vart är alla människor som bryr sig? Jag vet inte om jag bryr mig men vore väl gott med en extremt vacker kvinna och 2 miljoner på banken. Sccchhh. Du lever Forks. Det är ditt pris


Edit: Varför kräver jag en extremt vacker kvinna när jag bara är acceptabel som man?
2018-10-19, 21:42
  #3008
Medlem
Finns här alltid om någon vill skicka PM.
2018-10-20, 00:22
  #3009
Medlem
manageits avatar
Hej! har haft problem med ångest och depression i ca 10 år.

Den senaste tiden har jag lyckats vända det med hjälp av SNRI och en ordentlig kraftsamling och kämpande på egen hand.

Nu, ett par månader senare har jag fått ett bakslag/en djup dipp.

Skulle verkligen behöva prata av mig om någon finns där ute och orkar lyssna.
2018-10-24, 12:52
  #3010
Medlem
Känns som att jag håller på att tappa greppet om verkligheten. Har så mycket jag behöver få ur mig, finns det någon där ute som orkar lyssna? För jag orkar inte med mig själv längre. Hur ska jag någonsin kunna ta mig ur det här..
2018-10-29, 19:17
  #3011
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Skulle också behöva lite tröst från någon. Mår piss
2018-11-03, 02:06
  #3012
Medlem
845s avatar
Skulle behöva någon som kan prata och lyssna nu, pm plx

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback