Jag vet att vissa kanske tycker jag är patetisk som söker stöd här, men jag har ingen annanstans att ta vägen. Ångesten och depressionen i kroppen tar mer och mer över...behöver bara växla lite ord med någon kanske på msn osv. Någon som verkligen är genuint intresserad av det jag har att säga, och som kanske har några tips??
Jag vet att vissa kanske tycker jag är patetisk som söker stöd här, men jag har ingen annanstans att ta vägen. Ångesten och depressionen i kroppen tar mer och mer över...behöver bara växla lite ord med någon kanske på msn osv. Någon som verkligen är genuint intresserad av det jag har att säga, och som kanske har några tips??
Jag orkar inget mer!
Kännt exakt samma sak som du i ett år fast fixade det sen, pma om du vill snacka
Jag med, men undrar om jag borde köra lite terapi eller snacka med random person online.
Har lite personliga problem som jag gärna inte vill kommer ut.
"problem" är iof inte rätt ord för andra, men för mig är det jobbigt
Jag orkar inget mer!
antar att du har snackat lite med de frivilliga i denna tråd, men finns tillgänglig om du behöver nåt
Jag orkar inget mer!
Äh! Ryck upp dig! Ta en bärs och bli som folk igen. Att sitta och deppa leder ingen vart!
Har förlorat mitt ex som vän och stöd. Och jag vill inte snacka om mina problem med mina vänner. Anledningen är den att jag känner inte att dom kan komma med nått bra och för att jag är för feg.
Så jag undrar hur man får kontakt med någon som är mogen och kan lyssna på problem och samtidigt komma med bra förslag?
För dom som svarat här i tråden kanske bara trollar? Några är ju avstängda så man vet ju inte vad man ska tro.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!