2009-10-10, 18:54
Medlem
Min Kånrad var galen i pepparkakor och lakrits
Citera
2009-10-11, 11:14
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tal
Min Kånrad var galen i pepparkakor och lakrits
Ha,ha!

Härliga djur ni har!

Citera
2009-10-11, 18:43
Medlem
Kattrackarn hemma är skogtokig i smör. Man kan inte lämna en macka framme, då är den garanterar länsad på allt smör. Dessutom gillar han chips, ostbågar, leverpastej, sweet chilli, youghurt med sylt, en och annan mus, fåglar och andra odjur.
Citera
2009-10-14, 13:24
Medlem
Min katt är helt jävla galen i MINT av nån konstig anledning.
Har man vart och borstat tänderna så ska han dit och pussas, har man en halstablett så ska han dit också. Synen när han slickar en halstablett e riktigt skoj (pga den är så stark). Ser ut som när vi människor äter något väldigt surt. Fast det är en katt
Citera
2009-10-14, 13:27
Medlem
harry.callahans avatar
harkrankar brukar min jaga och tugga i sig.

jag kan inte förstå vars det goda i dom är?
Citera
2009-10-14, 14:02
Medlem
namgrebs avatar
Familjens stora katt (eller ja, stor för att vara en burma) är väldigt kinkig med vad han äter. Lämnar man något framme kanske han tittar på det, men äter det knappast.
Familjens lilla katt (liten även för att vara en burma), hon äter nästan vad som helst. Chips, ostbågar, flugor, frukt, grönsaker, munkar, godis, hundmat, räkor, fisk, kött, potatis osv. Allt man kan tänkas lämna framme för en sekund är hon där och ger sig på.
En gång vaknade jag mitt i natten av att hon lyckats hitta en bakelse, dragit ner den under sängen och smaskade i sig. En annan gång hade hon tagit sig in i skafferiet och var i full färd med att tugga sig igenom en sockerförpackning.
Citera
2009-10-14, 14:12
Medlem
Adversariuss avatar
Vår utter är också den skogstokig i både smör och jordnötssmör. Slicka av smörknivar är a real treat. Annars brukar chips och liknande snacks slinka ner också.
Citera
2009-10-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harry.callahan
harkrankar brukar min jaga och tugga i sig.

jag kan inte förstå vars det goda i dom är?

Det är nog mest det där som kallas "segerns sötma"
Det är nog egentligen inte så gott, men det blir gott för att han har fångat och besegrat varelsen. Belöningen för jakten. Eller ÄR det faktiskt en god liten munsbit för dom. Många katter äter i alla fall såna där insekter. Nattfjärilar är ju en annan sak som brukar slinka ner.
Citera
2009-10-14, 15:12
Medlem
Vet en katt som bara äter färska räkor och rostbiff.
Där har ni en bortskämd jävla fittkatt.
Citera
2009-10-14, 19:55
Medlem
en av mina gillar doodorant och hudkräm har man glömt att sätta på korken på en deoflaska sitter hon och slickar på kulan likadant med hudkräm
Citera
2009-10-14, 21:13
Medlem
Avva66s avatar
Lagrad Prästost eller typ Västerbottens älskar min katt
av någon anledning, man tycker det borde vara för starkt för han.
Citera
2009-10-14, 21:14
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Chips, Potatis, morötter, hudkräm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in