2009-10-09, 11:14
Medlem
Whoever2blames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption

Mina katter äter lite olika, men den ena satt glatt o åt annanas idag... var lite roligt.

Ja, ananas käkade ena katten igår, som förövrigt äter russin åxå.
Citera
2009-10-09, 18:43
Medlem
douloureuses avatar
Min ena katt är en slyna för mjölkprodukter. Speciellt yoghurt.
Varje gång jag äter yoghurt till frukost kommer hon tassandes och verkligen kräver att få slicka rent skålen.
Om man ger henne matrester som t ex kött i sås, kommer hon bara att slicka upp såsen efter som den innehåller mjölk, men hon lämnar köttet till den andra katten.

Min väninna kallade henne för "laktosluder"!
Citera
2009-10-09, 21:18
Medlem
Zigenargulds avatar
rullrån och spindlar
Citera
2009-10-09, 21:23
Medlem
Gizm0s avatar
Plåt!!! :o

nu ska ni höra :P
glömde en tup med mjukost framme dag när jag stack till jobb dem e ju typ nån plåt/aluminium... katten hade total köttat hela tuben, den va helt perforerad med hål från kattens tänder och han har lyckats tömma i prinsip allt som va kvar i tuben genom hålen... har bildbevis :P nån som vill se så skicka ett mail
Citera
2009-10-09, 22:03
Medlem
Min katt kom nyfiket farandes när jag öppnade en burk konserverade ärtor och åt upp halva innehållet. Sen var han som tokig i det under en period för att sen tappa intresset helt. Undrar om det var nån näringsbrist han hade som orsakade ärtfrossan.
Citera
2009-10-09, 22:16
Medlem
SensationBlacks avatar
En av mina 4 katter har, sedan hon varit en liten kattunge, varit väldigt förtjust i att äta upp mina disktrasor.

Inte allt för ovanligt att hon öppnar städskåpet på nätterna när jag ligger och sover och när man sen hittar trasan på morgonen så har stora bitar försvunnit ifrån den..
Citera
2009-10-09, 22:42
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizm0
glömde en tup med mjukost framme dag när jag stack till jobb dem e ju typ nån plåt/aluminium... katten hade total köttat hela tuben, den va helt perforerad med hål från kattens tänder och han har lyckats tömma i prinsip allt som va kvar i tuben genom hålen... har bildbevis :P nån som vill se så skicka ett mail

(That cat made my day!!!)
Citera
2009-10-09, 23:15
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizm0

Varför inte lägga upp det här åt oss alla?
Mvh
Citera
2009-10-10, 11:16
Medlem
Sladderballens avatar
Min farmors katt äter vaselin
Citera
2009-10-10, 15:14
Medlem
Doomarns avatar
Syrrans katt satte i sig ett smörpaket igår.
Stackarn är trådsmal, så det var väl bara ett välkommet tillskott för den.

EDIT: Kom just på att tjejens frass brukar äta yoghurt genom att doppa tassen i burken och sen slicka av den.
Senast redigerad av Doomarn 2009-10-10 kl. 15:16.
Citera
2009-10-10, 15:18
Medlem
H0nkens avatar
Min kräsna katt är otroligt förtjust i oliver i olika former. Det är rätt konstigt tycker jag.
Citera
2009-10-10, 15:20
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
En av mina 4 katter har, sedan hon varit en liten kattunge, varit väldigt förtjust i att äta upp mina disktrasor.

Inte allt för ovanligt att hon öppnar städskåpet på nätterna när jag ligger och sover och när man sen hittar trasan på morgonen så har stora bitar försvunnit ifrån den..

Blir inte katter sjuka av sånt? Antar att människor iaf skulle bli rejält magsjuka av att käka disktrasor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in