2009-02-21, 21:12
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Hur funkar en kräfta med en tvilling, alt skytt?

Funkar mycket dåligt. Kräftan funkar bäst med skorpionen och fisken. Bra med oxen, stenbocken och jungfrun.
Citera
2009-02-21, 22:00
Medlem
Ja men detta tror ja på =)

Själv é man Lejon Raaaaaawr
Citera
2009-02-22, 12:34
Medlem
Jensofswedens avatar
Kopplingen bra sex och kräftor tycker jag dyker upp ofta.
Citera
2009-02-22, 12:36
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Där ser du själv, jag tycker det har stämt bra med mig iaf. Finns alltid nån mystik med skorpioner jag gillar. Dock kan vissa bli för needy, alltså dom har väldigt mycket problem många ggr och jag som lyssnar och vill hjälpa blir snabbt psykolog till dom. Och det pallar jag inte riktigt med, men en stabil skorpion som inte har 100 problem som ska lösas är väldigt attraherande.

blir inte fisken psykologi till alla? hahah
Citera
2009-02-22, 12:38
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Kopplingen bra sex och kräftor tycker jag dyker upp ofta.

Jamen vi ÄR ju faktiskt bäst.
Citera
2009-02-22, 12:40
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jamen vi ÄR ju faktiskt bäst.

Såklart! *hi-five*
Citera
2009-02-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
blir inte fisken psykologi till alla? hahah

Jo, men just skorpionen ska ha väldigt mycket att reda ut och är väldigt på när den finner någon att lasta över allt på. Och eftersom fisken gärna ger och ger så finns det ingen hejd på en skorpion att ösa över. Istället för att backa och kanske se att alla problem behöver man inte göra megastora.

Men detta gäller ju såklart inte alla Skorpioner, men av dom 4 jag mött så har 3 varit såna som har himla massa problem. Dels för att fisken är så lätt att prata med så även en skorpion som inte verkar ha problem med andra tecken gräver fram det i närheten av en fisk som lyssnar och hjälper.
Citera
2009-02-23, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Jo, men just skorpionen ska ha väldigt mycket att reda ut och är väldigt på när den finner någon att lasta över allt på. Och eftersom fisken gärna ger och ger så finns det ingen hejd på en skorpion att ösa över. Istället för att backa och kanske se att alla problem behöver man inte göra megastora.

Men detta gäller ju såklart inte alla Skorpioner, men av dom 4 jag mött så har 3 varit såna som har himla massa problem. Dels för att fisken är så lätt att prata med så även en skorpion som inte verkar ha problem med andra tecken gräver fram det i närheten av en fisk som lyssnar och hjälper.

Fiskarna styrs av neptunus (traditionellt också Jupiter) som är altruismens planet, men också drogernas, illusionernas och eskapismens planet. Därför har många fiskar problem med droger.
Fiskarnas styrka är deras anpasslighet. Skorpionen är styrd av Pluto (traditionellt också Mars) och är underjordens, det fördoldas och sexualitetens planet. Skorpioner är neurotiska, misstänksamma, maktlystna, hemlighetsfulla och perversa. De har mycket starka känslor men fastnar ofta i samma djupa känslospår, de är som en skogstjärn medan fiskarna är som en rinnande ström.
Citera
2009-02-23, 14:00
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Fiskarna styrs av neptunus (traditionellt också Jupiter) som är altruismens planet, men också drogernas, illusionernas och eskapismens planet. Därför har många fiskar problem med droger.
Fiskarnas styrka är deras anpasslighet. Skorpionen är styrd av Pluto (traditionellt också Mars) och är underjordens, det fördoldas och sexualitetens planet. Skorpioner är neurotiska, misstänksamma, maktlystna, hemlighetsfulla och perversa. De har mycket starka känslor men fastnar ofta i samma djupa känslospår, de är som en skogstjärn medan fiskarna är som en rinnande ström.
Fisk här och har aldrig rökt(fest nån gång) eller drogat så skjärt tecken funkar inte om man inte är troende
Citera
2009-02-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Fisk här och har aldrig rökt(fest nån gång) eller drogat så skjärt tecken funkar inte om man inte är troende

Alla fiskar drogar inte (naturligtvis), men många gör det. För att bara nämna några ex: Sanna Bråding, Drew Barrymore (var tonårsalkoholist), Elizabeth Taylor, m.fl.
Citera
2009-02-23, 15:58
Medlem
Tjohildas avatar
Jag är vattuman och har faktiskt haft det bästa sexet med andra vattumän. Om jag har läst rätt, det lilla jag läst i ämnet, är vi vattumän såna som antingen går i kloster eller har sex hängande i lampkronorna. Inget mellanläge liksom.
Citera
2009-02-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Alla fiskar drogar inte (naturligtvis), men många gör det. För att bara nämna några ex: Sanna Bråding, Drew Barrymore (var tonårsalkoholist), Elizabeth Taylor, m.fl.
Många kanske, men det relevanta är väl ändå jämförelsen med andra stjärntecken. Med lite modifierande kan man hitta dom mest otroliga samband. Att du drar upp några kända namn som är födda en viss tid och har knarkandet gemensamt, bevisar ingenting. Betänk hur många andra som missbrukar och som inte är födda i sagda period. Astrologi? I call shenanigans.

Och nej, jag är inte fisk så jag skriver inte det här i affekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in