2022-10-14, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Jag är vattuman!
Gillar sexleksaker och andra gadgets i sängen.
Citera
2022-10-14, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Alla skorpioner är dirty oavsett kön.
De gillar allt som har med analen att göra också,m.m.

haha , stämmer fan
Citera
2022-10-14, 21:28
Medlem
Jag tog det stämmer att olik stjärntecken har olika preferenser.

Är själv fisk och har otaliga gånger förbannat mig över hur väl jag passar som fisk....

Tu

Som tur är passar min fru mig som hand i handsken.

Även om jag vill ha mycket äventyr.
Citera
2022-10-14, 23:02
Medlem
flugornass avatar
Jag är född i lejonets tecken, och jag tror mig vara rätt säker på att mitt könsorgan gör vad det skall.
Men jag avskyr att träffa partner som jag senare upptäcker är födda som vattumän.
Men då är det för sent för då har vi redan haft sexuellt umgänge, hur skall jag veta detta innan utbyte av kroppsvätskor?
Det här har jag aldrig tänkt på innan men det stämmer bra in på mig.
Vattumän och de som har visat sig vara födda i kräftan har aldrig fungerat länge för mig.
Jo sexuellt har jag ju fått mitt men kemin är ju helt fel så vad matchar ett lejon bäst med?
Citera
2022-10-14, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag är född i lejonets tecken, och jag tror mig vara rätt säker på att mitt könsorgan gör vad det skall.
Men jag avskyr att träffa partner som jag senare upptäcker är födda som vattumän.
Men då är det för sent för då har vi redan haft sexuellt umgänge, hur skall jag veta detta innan utbyte av kroppsvätskor?
Vattumän och de som har visat sig vara födda i kräftan har aldrig fungerat länge för mig.
Jo sexuellt har jag ju fått mitt men kemin är ju helt fel så vad matchar ett lejon bäst med?

vattumannen är knepiga att ha att göra med , läs här

https://astroguide.se/astrokalender/2019-1-22/
Citera
2022-10-14, 23:32
Bannlyst
skulle helt ärligt vilja testa sex med en kvinna som är skorpion någon gång , då jag själv är det

haha vad kan hända liksom
Citera
2022-10-14, 23:35
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Stenbocken är näst bäst, bäst är tvillingarna 3 jungfrun. Sämst är väl död fisk.
Citera
2022-10-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Beror på hela din chart och barndom. Men testa ett annat lejon, vädur eller skytt.
Citera
2025-06-28, 17:34
Medlem
Har ni varit med någon där det inte klickat sexuellt och ni var stjärntecken som ska passa in?
Citera
2025-06-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
vattumannen är knepiga att ha att göra med , läs här

https://astroguide.se/astrokalender/2019-1-22/
Ja usch, vattumän verkar verkligen förskräckliga. Kan man bannlysa dem på något sätt tror ni?

Jag har verkligen inte märkt någon skillnad sexuellt när det gäller stjärntecken. Men jag brukar å andra sidan krasst utgå från att det kommer att gå åt helvete i bingen. Har verkligen försökt att utgå från stjärnorna men fått extremt dåligt resultat.
Kanske är jag inte nog utbildad inom astrologi eller så är jag helt enkelt för obegåvad för sådana avancerade kunskapsområden. Svårt att veta om det är mig eller stjärnorna det är fel på. Men det känns faktiskt bättre att skylla på stjärnorna. Då blir man genast på bättre humör trots ett miserabelt sexliv.
Citera
2025-06-28, 22:22
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
haha , stämmer fan

Så stjärnorna bestämde?

Hur stort urval har du i din undersökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in