Jag är född i lejonets tecken, och jag tror mig vara rätt säker på att mitt könsorgan gör vad det skall.
Men jag avskyr att träffa partner som jag senare upptäcker är födda som vattumän.
Men då är det för sent för då har vi redan haft sexuellt umgänge, hur skall jag veta detta innan utbyte av kroppsvätskor?
Det här har jag aldrig tänkt på innan men det stämmer bra in på mig.
Vattumän och de som har visat sig vara födda i kräftan har aldrig fungerat länge för mig.
Jo sexuellt har jag ju fått mitt men kemin är ju helt fel så vad matchar ett lejon bäst med?
Jag är född i lejonets tecken, och jag tror mig vara rätt säker på att mitt könsorgan gör vad det skall.
Men jag avskyr att träffa partner som jag senare upptäcker är födda som vattumän.
Men då är det för sent för då har vi redan haft sexuellt umgänge, hur skall jag veta detta innan utbyte av kroppsvätskor?
Vattumän och de som har visat sig vara födda i kräftan har aldrig fungerat länge för mig.
Jo sexuellt har jag ju fått mitt men kemin är ju helt fel så vad matchar ett lejon bäst med?
vattumannen är knepiga att ha att göra med , läs här
Beror på hela din chart och barndom. Men testa ett annat lejon, vädur eller skytt.
Ja usch, vattumän verkar verkligen förskräckliga. Kan man bannlysa dem på något sätt tror ni?
Jag har verkligen inte märkt någon skillnad sexuellt när det gäller stjärntecken. Men jag brukar å andra sidan krasst utgå från att det kommer att gå åt helvete i bingen. Har verkligen försökt att utgå från stjärnorna men fått extremt dåligt resultat.
Kanske är jag inte nog utbildad inom astrologi eller så är jag helt enkelt för obegåvad för sådana avancerade kunskapsområden. Svårt att veta om det är mig eller stjärnorna det är fel på. Men det känns faktiskt bättre att skylla på stjärnorna. Då blir man genast på bättre humör trots ett miserabelt sexliv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!