2008-01-25, 11:40
Bannlyst
Nu är de alltså dags för pseudovetenskap.

Jag var mycket skeptisk först och är mer en väll medveten om att man själv påverkar sina intryck med förutfattade meningar. Men i alla fall min senaste älskare var en skorpion man och mycket riktigt så var han passionerad, våldsam och dominant. Dessutom hade han en könsdrift som var omöjlig att riktigt tillfredställa. För länge sedan så levde jag med en man som var en jungfru och tråkigare sex får man leta efter. Nyligen träffade jag en fisk han var känslig mjuk och intuitiv. Jag kunde fortsätta länge men de mest slående är de skorpion män jag har älskat med, som verkligen utan undantag har varit ”djur”.

Frågeställningen med tråden är kanske lite luddig. Framför allt vill jag veta om ni har märkt någon skillnad på era partner beroende på stjärntecken? Och har ni erfarenhet av skorpioner? Och slutligen vilket stjärntecken är ni?
Senast redigerad av lost-girl 2008-01-25 kl. 11:46.
Citera
2008-01-25, 13:42
Medlem
Jag måste faktiskt påstå att som med allt här i världen så stämmer ju inte detta in på alla. Har träffat en del fetish galningar som alla tre varit Jungfrur. Så enligt min erfarenhet är stjärntecken inget att gå på när det gäller sexlivet...
Citera
2008-01-25, 15:52
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lost-girl
Jag kunde fortsätta länge men de mest slående är de skorpion män jag har älskat med, som verkligen utan undantag har varit ”djur”.

Och slutligen vilket stjärntecken är ni?

Är inte alla män djur?

/VV (Vattuman)
Citera
2008-01-25, 16:35
Medlem
kornfields avatar
Är född i jungfrun men jag har inga sexuella hämningar
Antar att det beror på att jag skulle varit född i skorpionens tecken då
Citera
2008-01-25, 16:55
Medlem
itchys avatar
sicket trams detta med astrologi är! Självklart, om man tror på det, så tolkar man in de egenskaper hos partnern som astrologin säger att denna ska ha.
Citera
2008-01-27, 07:57
Medlem
Sinsisters avatar
Haha ja se stjärntecken... jag är stenbock. Stenbocken sägs vara egoistisk av sig, men just i sängen är jag väldigt oegoistisk.
Citera
2008-01-27, 13:59
He,he..jag är skorpion..men inte vet jag om jag är så djurisk..tänker definitivt inte bara på mig själv när jag har sex..dock så är väl sex MYCKET viktigt för mig..så en stark drift finns där,men så djurisk är jag väl inte ..gillar nog att vara den dominerande parten..men tjejen får gärna ta lite egna iniativ..
Citera
2008-01-27, 14:19
Medlem
ojvamysigts avatar
Mina två senaste partners är födda i samma tecken med endast ett par dagars mellanrum och de är totalt skilda varelser i sänghalmen, så jag tror inte ett dyft på att stjärntecken och sex hör ihop.
Citera
2008-01-27, 15:02
Medlem
SkinDeeps avatar
Tror inte heller på det där, visst kan det stämma ibland men det är nog mer slump.

Mitt ex är jungfru och vi hade definitivt inte ett tråkigt sexliv.
Den mest dominanta jag varit med är fisk, som ju ska vara mesiga och det stämmer absolut inte in på honom.

Själv är jag skytt, en ganska typisk sådan..
Citera
2008-01-27, 15:03
Bannlyst
De är bara de att när man träffar 3 skorpion män på förhållandevis kort tid och alla tre mer eller mindre våldtar mej så börjar jag undra lite. Jag ska leta reda på några fler och berätta hur de gick. Man blir beroende av dom .

Dessutom händer de att jag bläddrar lite veckotidningar då och då. Gör inte ni de?
Citera
2008-01-27, 15:43
Hmm..vet att det var en skorpionsnubbe på ett tidigare jobb vars fru gick runt i raggsockor o som försökte göra sig oattraktiv för han ville jämt..

Sånn är inte jag..fast å andra sidan går min fru sällan eller aldrig runt i raggsockor..men jag har nog faktiskt aldri nobbat ett läge om man så säger
Citera
2008-01-28, 17:26
Medlem
Det går inte att generellt en person med ett visst tecken är si och sån, eftersom det beror på vad man har för ascendant tecken (som påverkar den yttre personligheten), mars (kopplad till sexualitet, och traditionellt styrare av Skorpionen) samt månen (känslolivet) och venus (hur man uttrycker kärlek).

Jag är tvilling (tvillingar anses mestadels vara pratiga, rastlösa och ombytliga) men har ascendanten i skorpionen (ja, jag är en MYCKET passionerad person), vidare har jag månen i stenbocken (känslokontrollerad), venus i oxen (gillar sensualism, fysisk beröring).

Fast personer med Skorpionen kommer helt säkert vara intresserad av sex, eftersom det är det mest erotiska tecknet. Oxen är det mest sensuella.
Kräftan och Fiskarna är romantiska (vattentecken liskom Skorpionen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in