2009-02-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Jag är vädur. Finns det nån för mig därute?

Klart det gör. Det finns någon för alla. Jag skulle nog för dig rekommendera en skytt kanske (samma eldselement, skytten är äventyrlig och filosofisk), eller ett lejon (men deras lättja och vilja att bestämma kan krocka med vädurens drive och ledar-vilja).
Citera
2009-02-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcoroc
Många kanske, men det relevanta är väl ändå jämförelsen med andra stjärntecken. Med lite modifierande kan man hitta dom mest otroliga samband. Att du drar upp några kända namn som är födda en viss tid och har knarkandet gemensamt, bevisar ingenting. Betänk hur många andra som missbrukar och som inte är födda i sagda period. Astrologi? I call shenanigans.

Och nej, jag är inte fisk så jag skriver inte det här i affekt

Om man jämför med andra stjärntecken så är fiskarna det mest psykedeliska, eftersom planeten Neptunus just är kopplad till hallucinogener.
Sedan kan en fisk få utlopp för sin översinnlighet genom ex mystik, yoga, ockultism, eller att skapa film eller fotografera.
Citera
2009-02-23, 20:47
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Funkar mycket dåligt. Kräftan funkar bäst med skorpionen och fisken. Bra med oxen, stenbocken och jungfrun.

Verkligen? Ändå höll det ett år med skytten, samt att jag och tvillingen är i början på vårt tredje.
Citera
2009-02-23, 21:02
Medlem
flaskfittas avatar
Jag är kräfta, och det sägs att kräftor föredrar att ha sex "bakifrån". Stämmer verkligen in på mig iallafall.
Citera
2009-02-23, 21:28
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskfitta
Jag är kräfta, och det sägs att kräftor föredrar att ha sex "bakifrån". Stämmer verkligen in på mig iallafall.

haha!

Angående att man bara stämmer överens med folk i sitt eget element håller jag iofs inte med. Jag har mest varit med våg/tvilling - tjejer
Citera
2009-02-23, 21:46
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Verkligen? Ändå höll det ett år med skytten, samt att jag och tvillingen är i början på vårt tredje.

Sorry, utgick från mig själv (är inte ens kräfta - utan fisk). Har inte funkat för mig med en skytt. Men vid närmare eftertanke var det inte stjälrntecknets fel... Utan snarare det att vi inte passade ihop. För unga och omogna helt enkelt...

Tvillingar man träffat på ute har inte ens genererat ngn attraktion alls
Citera
2009-02-23, 21:49
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Sorry, utgick från mig själv. Har inte funkat för mig med en skytt. Men vid närmare eftertanke var det inte stjälrntecknets fel... Utan snarare det att vi inte passade ihop. För unga och omogna helt enkelt...

Tvillingar man träffat på ute har inte ens genererat ngn attraktion alls

Vi var också unga, och det var väll inte sådär jättebra när jag tänkte efter... dock var det mitt fel helt och fullt. Ursh, stackars kille...

Tvillingen och jag funkar fin fint.
Citera
2009-02-23, 21:50
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskfitta

Jag hade det senast för nån timme sen. Så jag tror på dig.
Citera
2009-02-23, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jag hade det senast för nån timme sen. Så jag tror på dig.

Nej tack, vi vill inte höra att du har haft sex..mäkta avtändande.
Citera
2009-02-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Nej tack, vi vill inte höra att du har haft sex..mäkta avtändande.

Hon har haft det bakifrån...ju!
Citera
2009-02-23, 22:08
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Hon har haft det bakifrån...ju!

Precis, det gör det hela mycket mer intressant.
Citera
2009-02-23, 22:09
Bannlyst
Skorpion här, mer behövs inte att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här