2009-02-21, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Man 21 år och lejon.
Vilka passar jag med?
Citera
2009-02-21, 12:40
Medlem
Novums avatar
Som med alla stjärntecken överhuvudtaget. Så säger dom en sak, typ "alla fiskar är kåta som svin", så träffar du en fisk av en händelse och så tänker du direkt "AHA! Horoskopet hade rätt!" bara för att det var ett sammanträffande.
Det är det som horoskop är uppbyggda på. Sammanträffanden. För du söker anledningarna och ibland hittar de rätt, ibland inte.

Jag tror inte på att man är mer/mindre kåt eller så pga. ett stjärntecken. Verkligen inte.
Citera
2009-02-21, 14:07
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliot
Du är tvilling - det säger allt. Du har två sidor och går ihop med många. Tvillingar är otäcka.. när man tror man känner tvillingen så ploppar tvillingbrodern/systern upp och en helt annan människa visar sig. Min erfarenhet

OnT:
Jag tror absolut att tiden på året man är född spelar in till en viss del hur personligheten är, och därmed även hur personen kan vara i sängen. Det behöver självfallet inte nödvändigtvis vara så, men jag har varit med om att det stämmer vid flertalet tillfällen. "Dagens horoskop" och shit är däremot bara rappakalja.

MEN, det som har sagt allra mest om hur personen är bland lakanen, är hur vitt och brett de har pratat/inte pratat om deras begåvning och upplevelser i sexväg. De som hörs och syns mest och har sex med flest partner är ofta sämre i sängen än de diskreta som sparar sin talang till den de verkligen håller av. Lyhördhet och en vilja att se den andres behov tycks vara en bristvara hos förstnämnda.

Själv är jag en typisk Stenbock och såklart guds gåva i sängen till den mannen som besitter trygghet och tålamod nog..

Stenbockskvinnor är ju bara underbara. Svårt att beskriva men de är så värdiga och propra så man bara vill...
Citera
2009-02-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Stenbockskvinnor är ju bara underbara. Svårt att beskriva men de är så värdiga och propra så man bara vill...

Du skulle bara veta
Citera
2009-02-21, 18:00
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Jag är en glimrande glittrande vattuman. Vi är givetvis fantastiska i alla hänseenden. Har inte hittat den ideala sexpartnern men verkar finna de bästa av vänner bland oxar. Kanske även sexpartners.

OT Jag tycker att de är toppen att Jandi äntligen får ett fora att utgjuta sig över Nollan dock. Så vi VET att ni är ihop. Så kanske vi kan slippa höra om det i vareviga tråd annars?

aw, man blir en tönt när man är kär. förlåt.
Citera
2009-02-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdagsbarn
Vet inte om det stämmer, men jag gillar skorpioner bäst

Och du är, fisk, kräfta eller skorpion då eller?

Jag är också svag för skorpioner, men det är inom samma vattenelement, är fisk själv och eftersom båda är andliga sökare så faller det sig naturligt med skorpionen.
Citera
2009-02-21, 19:37
Medlem
Onsdagsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Och du är, fisk, kräfta eller skorpion då eller?

Jag är också svag för skorpioner, men det är inom samma vattenelement, är fisk själv och eftersom båda är andliga sökare så faller det sig naturligt med skorpionen.

Skorpion.

Lika barn leka bäst.
Citera
2009-02-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Tvillingar och Vattumän bör du passa ihop med.

Det är väl allmänt känt att dom bästa tecknen för en är dom i samma element. Sen finns där vissa avvikelser, men överlag. Annars börjar det klassiska Vattnet släcker elden eller elden får vattnet att dunsta, jorden släcker elden eller elden bränner jorden osv. Vatten med vatten, eld med eld osv för att få en fin flamma eller fors att rinna fritt.
Citera
2009-02-21, 19:41
Medlem
Citat:
Skorpion.

Lika barn leka bäst.

Japp, eller något annat vattentecken, har du känt dig extra dragen till fiskar och kräftor t.ex?
Citera
2009-02-21, 19:50
Medlem
Onsdagsbarns avatar
Citat:
Japp, eller något annat vattentecken, har du känt dig extra dragen till fiskar och kräftor t.ex?

Haft bra sex med en kräfta och bra med en fisk. Så mycket möjligt...
Citera
2009-02-21, 19:54
Medlem
Citat:
Haft bra sex med en kräfta och bra med en fisk. Så mycket möjligt...

Där ser du själv, jag tycker det har stämt bra med mig iaf. Finns alltid nån mystik med skorpioner jag gillar. Dock kan vissa bli för needy, alltså dom har väldigt mycket problem många ggr och jag som lyssnar och vill hjälpa blir snabbt psykolog till dom. Och det pallar jag inte riktigt med, men en stabil skorpion som inte har 100 problem som ska lösas är väldigt attraherande.
Citera
2009-02-21, 19:56
Medlem
Onsdagsbarns avatar
Citat:
Där ser du själv, jag tycker det har stämt bra med mig iaf. Finns alltid nån mystik med skorpioner jag gillar. Dock kan vissa bli för needy, alltså dom har väldigt mycket problem många ggr och jag som lyssnar och vill hjälpa blir snabbt psykolog till dom. Och det pallar jag inte riktigt med, men en stabil skorpion som inte har 100 problem som ska lösas är väldigt attraherande.
En bra skorpion löser sina problem själv. De skorpioner jag gängat med har jag inte prata så mycket med, det fanns liksom inte tid för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in