Det där varierar väldigt mycket från person till person. Ett bra men ganska lättlyssnat album med Kent är Du & jag döden. Efter det går du så klart på Isola
Jag skulle utan tvekan rekomendera Du & Jag Döden, "Mannen i den vita hatten" på den skivan är grymt bra.
Tänk vad härligt att lyssna om skivorna från början, utan att ha hört vad de innehåller tidigare. Att ha så jävla mycket att se fram emot och slippa vara så fanatisk i sökandet efter nytt material som man är nu. Lyssna från Stenbrott till Ensammast i Sverige över en helg, ohälsosamt många intryck...
Mycket härlig box! Flera utav dom "nya" spåren är faktiskt riktigt bra. Synd bara att man känner sig smått tvungen att åka och köa utanför Åhléns för att få den signerad, eftersom jagnämligen inte kan göra det. Fast å andra sidan, en signering är väl inget mer än något att skryta om?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!