2009-08-12, 00:31
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Jag ska donera mer den 25 Augusti, ( får min lön då. )

ps, jag glömde att ni uppdaterar donationerna 1 gång i veckan.

MVH Fredrik Eriksson.
Jag brukar uppdatera listan med donationer nästan dagligen, givetvis i mån av tid. Men som senast varje fredag om jag får tidsbrist som nu.

Mycket uppskattat.

/Micke
Citera
2009-08-12, 00:33
Medlem
xMADBALLxs avatar
micke din fula dvärg vad menar du med att vi har mycket att lära från er. Vad fan vet du om vårat fångkampsarbete. Inte mycket skulle jag tror.
Och niklas frost. vilken jävla luffare som tar att sitta där när någon annan är den skyldig. Hoppas han tycker det är värt det när hans fru går runt hos resten av smr. Sen den penga insamlingen är ju att slänga pengar i sjön. Till och med jag vet att han är oskyldig men ni är enna riktiga tomtar som tror så mycket på rättssystemet.
Citera
2009-08-12, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Om vi håller det här tempot så kommer slutmålet att nås mycket snabbare än planerat.

Vad hade du för förväntningar på när slutmålet skulle nås innan kampanjen drog igång?

Det lär ju rassla till ytterligare på insamlingskontot när lönerna börjar dimpa ner hos folk och jag misstänker att första månaden är den månad som kommer ge mest pengar till kampanjen. Jag tror målet är nått inom fyra-fem månader.
Citera
2009-08-12, 00:39
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
micke din fula dvärg vad menar du med att vi har mycket att lära från er. Vad fan vet du om vårat fångkampsarbete. Inte mycket skulle jag tror.
Och niklas frost. vilken jävla luffare som tar att sitta där när någon annan är den skyldig. Hoppas han tycker det är värt det när hans fru går runt hos resten av smr. Sen den penga insamlingen är ju att slänga pengar i sjön. Till och med jag vet att han är oskyldig men ni är enna riktiga tomtar som tror så mycket på rättssystemet.
Jag hör saker - det kan ju givetvis vara rena lögner - och jag har sett en del donations-förfrågningar genom åren och dessa har inte gått allt för snabbt eller ens nått upp till uppsatt mål. Till skillnad mot för AFA/RF så är inte våra aktivister personer som tjallar ner andra för att klara sig själv, vilket iof förklarar det förtroende som finns mellan aktivister. Vad gäller tron på rättssystemet så är det vår plikt att göra vårt yttersta för att få en oskyldig aktivist friad, och om det "endast" kostar pengar så talar jag nog för varje nationell när jag säger att det är ett litet pris att betala för chansen till upprättelse.

/Micke
Citera
2009-08-12, 00:40
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tschandala
Vad hade du för förväntningar på när slutmålet skulle nås innan kampanjen drog igång?

Det lär ju rassla till ytterligare på insamlingskontot när lönerna börjar dimpa ner hos folk och jag misstänker att första månaden är den månad som kommer ge mest pengar till kampanjen. Jag tror målet är nått inom fyra-fem månader.
Jag tror att målet nås inom 3-4 månader och i början hade jag räknat med att nå målet inom 6 månader.

/Micke
Citera
2009-08-12, 00:43
Medlem
Citat:

Dvärg? Om Micke är en dvärg, vad fan är då? Dennis Thelning, Thomas Jansson, Joel Bjurströmer, Joel Hannerz, mfl.. Jag antar att de är gnomer då.

Men åter till topic.

Varför tror du att donera till Frigefrost-kampanjen, är som att slänga pengar i sjön?

Finns det bevis ( som tas upp i en kommande rättegång, så håller de väl knappast kvar honom, får man hoppas. )

MVH Fredrik Eriksson.
Citera
2009-08-12, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag dricker ju inte alkohol så du har inte ett rätt i din analys Sedan verkar du ha lite problem med läsförståelsen, läs igen och gör ett nytt försök med nästa inlägg så kanske du får det rätt. Jag finns ju med på diverse bilder så mitt eventuella tattarblod går snabbt att utesluta

/Micke

Du beter dej som en tattare och du ser fan ut som en också. Att du tillhör sveriges WT underklass vet vi ju alla redan och du förnekar tydligen inte heller att du är en springpojke.

Nåja, er insamling är behjärtansvärd men kommer inte att leda någonstans, finns fortfarande bara två alternativ till att Frost går fri. Nya hållbara bevis eller att den skyldige träder fram, innan dess kommer inte HD att ta upp målet utan det kommer bara att bli en lite lite rikare brännvinsadvokat i sverige.

Hörs imorgon natt, god natt.
Citera
2009-08-12, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Dvärg? Om Micke är en dvärg, vad fan är då? Dennis Thelning, Thomas Jansson, Joel Bjurströmer, Joel Hannerz, mfl.. Jag antar att de är gnomer då.

Men åter till topic.

Varför tror du att donera till Frigefrost-kampanjen, är som att slänga pengar i sjön?

Finns det bevis ( som tas upp i en kommande rättegång, så håller de väl knappast kvar honom, får man hoppas. )

MVH Fredrik Eriksson.

Det måste till nya hållbara bevis innan HD tar upp fallet, oavsett hur många advokater man har. Man får hoppas att dessa dyker upp, tycker det är fördjävligt att en familjeman sitter inne när en skyldig går fri i det svenska samhället.
Fan, han (den skyldige) kanske t om jobbar för mej, det vet man ju inte, slödder som skall in bakom lås och bom, punkt slut.
Citera
2009-08-12, 00:55
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Det måste till nya hållbara bevis innan HD tar upp fallet, oavsett hur många advokater man har. Man får hoppas att dessa dyker upp, tycker det är fördjävligt att en familjeman sitter inne när en skyldig går fri i det svenska samhället.
Fan, han (den skyldige) kanske t om jobbar för mej, det vet man ju inte, slödder som skall in bakom lås och bom, punkt slut.
Jobbar för dig? Driver du en korvkiosk eller vad är det du vill antyda?
Citera
2009-08-12, 10:03
Medlem
xMADBALLxs avatar
Bajen.Orphan. Lägg av med sådana där personangrepp. bilden är gammal. den är tagen från den tiden när jag slicka klas lund i stjärten men nu är det bara robert sparkapåbilar vesterlund som får röra min trinda paparazzi kropp.

Vad gäller frost så spelar det ju mindre roll om man har en topp advokat och några smr vittnen som bedyrar hans oskuld. För att resning kräver det ganska mycket. dessutom känns det inte så troligt att dom tar upp det med tanke på att det är nazist som faktiskt var med vid incidenten och allså inte är oskyldig även om det inte var han som höll i kniven.
Citera
2009-08-12, 10:09
Medlem
DevilMayCrys avatar
Citat:
Bajen.Orphan. Lägg av med sådana där personangrepp. bilden är gammal. den är tagen från den tiden när jag slicka klas lund i stjärten men nu är det bara robert sparkapåbilar vesterlund som får röra min trinda paparazzi kropp.

Vad gäller frost så spelar det ju mindre roll om man har en topp advokat och några smr vittnen som bedyrar hans oskuld. För att resning kräver det ganska mycket. dessutom känns det inte så troligt att dom tar upp det med tanke på att det är nazist som faktiskt var med vid incidenten och allså inte är oskyldig även om det inte var han som höll i kniven.

Har du testat att skriva nått vettigt? och om bilden är gammal vrf visar du den då? Om du inte klarar av att handskas med folks person angrepp.
Citera
2009-08-12, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Jobbar för dig? Driver du en korvkiosk eller vad är det du vill antyda?

Menar du att den som utförde dådet bara klarar av att koka korv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in