2009-08-11, 22:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti_Hero
Trams och trams nu tycker jag du är lite hård. Säg vad du vill, men vi båda veta att så fort celldörren slog igen så blev han en hjälte för alla nationella. Sen hur mycket hela detta PR-jippo var planerat kan vi ju diskutera i evigheter.
Vad? Skulle Niklas fängelsestraff vara iscensatt för att skapa en martyr? Uppfattade jag dig rätt när jag tolkar din text på det här viset?

/Micke
Citera
2009-08-11, 22:39
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vad? Skulle Niklas fängelsestraff vara iscensatt för att skapa en martyr? Uppfattade jag dig rätt när jag tolkar din text på det här viset?

/Micke

Iscensatt = Nej

Utnyttja situationen för att skapa en "martyr" för "kampen" = Ja
Senast redigerad av zaturn87 2009-08-11 kl. 23:37.
Citera
2009-08-11, 22:42
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaturn87
Icensatt = Nej

Utnyttja situationen för att skapa en "martyr" för "kampen" = Ja

Hur tycker du SMR ska agera när en medlem blivit oskyldigt dömd?

Det handlar inte om att utnyttja någon situation. Situationen är sådan, det går inte att förneka. Felaktigheter med detta såkallade rättssamhälle måste självfallet belysas.

Ska SMR se genom fingrarna och tystlåtet titta på för att rödingar som du tycker de "utnyttjar" situationerna när patrioter blir oskyldigt dömda på väldigt lösa grunder?
Senast redigerad av wehrmacht 2009-08-11 kl. 22:52.
Citera
2009-08-11, 22:43
Bannlyst
Citat:

/Micke

zaturn87 summerade det väldigt bra.
Citera
2009-08-11, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tschandala
Kan du inte lista ut det genom att läsa kampanjens namn?

Men inte kan väl medlemmarna inom SMR med Mikael Skiilt i spetsen tro att pengar får en dömd att friges?
Finns bara två sätt, och det fattar t om mina barn och det är att antingen preasenterardom nya hållbara bevis som helt friar Niklas Frost eller så framträder den rätta gärningsmannen.

Fattar ledarna inom SMR inte det så är det synnerligen beklämmande och SMR kan sälla sej till alla andra nationella organisationer som idag är historia.

Kanske har Bajen.Orphan rätt när han påstår att de flesta inom SMR inte nådde G i slutbetyg.
Citera
2009-08-11, 23:28
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti_Hero
zaturn87 summerade det väldigt bra.

Jag förstår att ni båda, likt era kamrater i GBG, direkt börjar peka ut skyldiga kamrater om ni blivit häktade för ett politiskt "brott" ni inte var skyldiga till. Med tanke på hur vänsterextremister golat ner varandra den senaste tiden så är era slutsatser inget som förvånar mig direkt.
Citera
2009-08-11, 23:34
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Men inte kan väl medlemmarna inom SMR med Mikael Skiilt i spetsen tro att pengar får en dömd att friges?

Läs den inledande texten på kampanjens hemsida och därefter den här tråden, idiot.

Citat:
Finns bara två sätt, och det fattar t om mina barn och det är att antingen preasenterardom nya hållbara bevis som helt friar Niklas Frost eller så framträder den rätta gärningsmannen.

Läs den inledande texten på kampanjens hemsida och därefter den här tråden, idiot.

Citat:
Fattar ledarna inom SMR inte det så är det synnerligen beklämmande och SMR kan sälla sej till alla andra nationella organisationer som idag är historia.

Citat:
Kanske har Bajen.Orphan rätt när han påstår att de flesta inom SMR inte nådde G i slutbetyg.

Att tänker lika dant som din kommunistpolare, Bajen.Orphan, är väl knappast något förvånande.
Citera
2009-08-11, 23:39
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:

Du är nog ett riktigt "underbarn", är du inte? Du är ju så borta att jag riktigt skäms för din räkning.

ps. Lever du i landet "momo"?

Det finns kanske världens enklaste text som kortfattat förklarar vad kampanjen går ut på, och du har ändock inte lyckats förstå. Det är faen skrämmande att du får uppfostra barn.

/Micke
Citera
2009-08-12, 00:10
Medlem
Citat:
Och där visade du att SMR och dess ledare sannerligen inte kommer att överleva många år till

Till och med mina barn och deras kamrater förstår ironi, men tydligen är du ett bokstavsbarn som inte lyckades få G

Varför börjar du svamla om ironi helt plötsligt? Kanske kan dina barn berätta för dig att ironi inte gör sig bra på internet?

Nu har jag dessutom läst ditt intelligensbefriade inlägg flera gånger och kan fortfarande inte utskilja något som skulle kunna uppfattas som ironi från din sida(förutom sista meningen). Nej, min slutsas blir att du är sällsynt dum i huvudet.
Citera
2009-08-12, 00:20
Medlem
Citat:
Du är nog ett riktigt "underbarn", är du inte? Du är ju så borta att jag riktigt skäms för din räkning.

ps. Lever du i landet "momo"?[

Det finns kanske världens enklaste text som kortfattat förklarar vad kampanjen går ut på, och du har ändock inte lyckats förstå. Det är faen skrämmande att du får uppfostra barn.

/Micke

Hahah..

17% det tar sig framåt, det är kul att se.

Är det någon som vågar gissa när slutmålet nås?

MVH Fredrik Eriksson.
Senast redigerad av Fredrik.E 2009-08-12 kl. 00:27.
Citera
2009-08-12, 00:23
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Hahah..

17% det tar sig framåt, det är kul att se.

Är det någon som vågar gissa när slutmålet nås?
Jag skulle tippa på att vi är på 20% nu, men har inte möjligheten att kontrollera det för stunden.

Om vi håller det här tempot så kommer slutmålet att nås mycket snabbare än planerat.

/Micke
Citera
2009-08-12, 00:27
Medlem
Citat:
Jag skulle tippa på att vi är på 20% nu, men har inte möjligheten att kontrollera det för stunden.

Om vi håller det här tempot så kommer slutmålet att nås mycket snabbare än planerat.

/Micke

Jag ska donera mer den 25 Augusti, ( får min lön då. )

ps, jag glömde att ni uppdaterar donationerna 1 gång i veckan.

MVH Fredrik Eriksson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in