2009-08-12, 15:49
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Fan, han (den skyldige) kanske t om jobbar för mej, det vet man ju inte, slödder som skall in bakom lås och bom, punkt slut.
Råttatorsk, du är en av de mest patetiska jävlar jag nånsin har stött på på Flashback. Betänk konkurrensen, din lök.

Jag sitter i mitt Leninsmyckade hem och funderar lite... på sambanden mellan att anonyma skribenter i kommentatorsfältet i avhopparbloggen börjar namnge någon som de är säkra på har hållit i skaftet. Och att den personen är "avhoppad".
Sen blir bloggen knäpptyst och nu drar SMR igång "frige Frost"-kampanjen. Hoppas man att Althin ska presentera den här alternative gärningsmannen, så man blir av med avhopparen och får loss Nicke på en gång?

Åker gärningsmannen dit så är det ju nära golning. Oavsett hur avhoppad han är idag så utförde han ju en SMR behaglig gärning.

kan det vara så?
Citera
2009-08-12, 17:33
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen.Orphan
har kollat upp det nu och d kanske inte är så troligt, men d var en rolig bild.
vad har hänt med hampus hellekant efter att han muckat? läser info14 och patriot ofta men har aldrig sätt att han skrivit nåt, varför har man en bild på nån som tydligen ej är nationell längre?

Jag tänker inte låta denna tråd spåra ut för dina funderingar. Kolla upp själv och tänk ut det eller starta en ny tråd.

ONT: Planerar för en liten insamling med några personer för att få ihop ett bidrag till kampanjen. Vi får se hur det går, en liten slant lär det bli i alla fall.
Citera
2009-08-12, 17:48
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Jag tänker inte låta denna tråd spåra ut för dina funderingar. Kolla upp själv och tänk ut det eller starta en ny tråd.

ONT: Planerar för en liten insamling med några personer för att få ihop ett bidrag till kampanjen. Vi får se hur det går, en liten slant lär det bli i alla fall.
Snacka med mig istället då om Bajen Orphan är så dum. Vad tror du? Finns det ett samband avhopparbloggen-avhoppare-Niklas Frost?
Citera
2009-08-12, 17:50
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Snacka med mig istället då om Bajen Orphan är så dum. Vad tror du? Finns det ett samband avhopparbloggen-avhoppare-Niklas Frost?

Jag har ingen sådan insyn och vill inte spekulera i det heller. Lust att vara med i insamlingen McDonnell?
Citera
2009-08-12, 17:50
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Jag kan svara. Jag tyckte din teori lät jävligt intressant och även problematiken som du tog upp.

Jag tror däremot inte att resningsförsöken kommer leda till något.
Citera
2009-08-12, 17:51
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Jag kan svara. Jag tyckte din teori lät jävligt intressant och även problematiken som du tog upp.

Om man inte presenterar en alternativ gärningsman... men även då blir det nog knepigt. Inte för att jag är nån jävla jurist, men ändå.
Citera
2009-08-12, 17:54
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Jag har ingen sådan insyn och vill inte spekulera i det heller. Lust att vara med i insamlingen McDonnell?
Fick hota en Greenpeace-aktivist med en risbastu för att komma fram på Drottninggatan så i rättvisans namn kan jag ju inte ge mina stålar till detta behjärtansvärda ändamål heller... millimeter-rättvisa gäller!
Citera
2009-08-12, 18:16
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Fick hota en Greenpeace-aktivist med en risbastu för att komma fram på Drottninggatan så i rättvisans namn kan jag ju inte ge mina stålar till detta behjärtansvärda ändamål heller... millimeter-rättvisa gäller!

Snåljåp

Nu handlar det här om en levande människa och inte en fisk som fastnat i en konservburk eller liknande.

(Nu känner jag mig dum, tycker mycket av det Greenpeace arbetar för är bra)
Citera
2009-08-13, 17:26
Medlem
503s avatar
OT raderat.

/mod
Citera
2009-08-13, 21:12
Bannlyst
ONT: Planerar för en liten insamling med några personer för att få ihop ett bidrag till kampanjen. Vi får se hur det går, en liten slant lär det bli i alla fall.[/QUOT

Väldigt fint gjort. Alla kan bidra med något. Man kan bara tänka sig in i Niklas sits själv, inge roligt alls..
Citera
2009-08-13, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca

Klart att resningsansökan kommer att gå igenom . Du ska nog få se att han snart är fri.
Citera
2009-08-13, 21:18
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
Klart att resningsansökan kommer att gå igenom . Du ska nog få se att han snart är fri.

Aldrig, kanske om det dyker upp något nytt... Men det kommer väl inte komma va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in