Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Du kommer få ett svar på det inom kort, jag lovar. Det finns nog ingen inom Motståndsrörelsen som inte vet att Niklas är oskyldig sen om alla har tagit del av bevisningen låter jag vara osagt, men troligen inte.
/Micke
Får jag fråga varför du har tagit del av bevisningen? Menar om det är FUP:en du grundar allt på kan väl vem som helst beställa den?
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
En del var på plats, andra har fått det berättat för sig av personer som de litar på in i döden. Det finns ingen mening med att ljuga, skulle exempelvis jag ljuga om Niklas oskuld för någon av mina aktivister, och det senare visar sig att ljög, skulle jag för all framtid tappa deras förtroende. Och ja... Det är väl inget som någon vill.
/Micke
Du har ju en poäng där men måste ju också kontra med att ta våran regering - talar dom alltid sanning när dom "styr" Sverige? Visserligen har regeringen lite mer att stå i än du som ledare (no offence) men hoppas du förstår vad jag menar
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
Tänker inte svara på det som rör vårt privat liv. Även fast jag kanske inte riktigt delar hans värderingar så stödjer jag honom till 110%
Det kan man förstå, men försök att se det från en debatörs sida. Det vore en jävligt intressant debatt. Men blir det små knott hos er så kommer ni säkert fram till en lösning.

(är det någon som vet om det finns någon tråd om detta på FB? Att uppfostra barn med olika tro menar jag. Jag är inte vän med sökfunktionen.

)
Jag utgår från att Niklas vet om denna tråd och lite om vad som finns i den. Finns det någon möjlighet för att Niklas skulle kunna göra ett "gäst inlägg" där han skriver ner det på ett papper i fängelset och sen något lägger upp det här?
Känner Niklas sig fortfarande felbehandlad om man jämför med andra fångar fortfarande? Och finns det bevis för detta?
@virre - det är inte en lätt situation du har hamnat i och du har defenetift inte gjort något fel. - hoppas att du klarade jul och nyår skapligt utan Niklas.