2008-02-11, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
För att organisationen har en ideologi som jag delar, samt att jag anser Klas Lund är en exemplarisk ledare och väldigt sund människa, som inte är rädd för att föra kampen vidare.

/mvh ikh

Har du förståelse för att andra uppfattar det annorlunda? Vad jag tror de flesta tänker när de läser om Lunds kriminella aktiviteter är att någonting är sjukt med er organisation, som har en tungt belastad person som ledare. ”Som inte är rädd för att föra kampen vidare”, skriver du, men hur hade du tänkt dig att den kampen skall föras? SÄPO lär ju ha er organisation under rigorös bevakning och troligtvis så känner de till alla era medlemmar. Har svårt att se hur er kamp kan utvecklas utan att systemet förstör för er.
Citera
2008-02-11, 16:04
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Har du förståelse för att andra uppfattar det annorlunda? Vad jag tror de flesta tänker när de läser om Lunds kriminella aktiviteter är att någonting är sjukt med er organisation, som har en tungt belastad person som ledare. ”Som inte är rädd för att föra kampen vidare”, skriver du, men hur hade du tänkt dig att den kampen skall föras? SÄPO lär ju ha er organisation under rigorös bevakning och troligtvis så känner de till alla era medlemmar. Har svårt att se hur er kamp kan utvecklas utan att systemet förstör för er.
Givetvis förstår jag att man kan ha svårt att se det som jag ser det, men det påverkar inte mig nämnvärt.

SÄPO har naturligtvis bra kontroll över hur situationen ser ut, men det får aldrig hindra oss.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:05
Medlem
HC47s avatar
Citat:
För att organisationen har en ideologi som jag delar, samt att jag anser Klas Lund är en exemplarisk ledare och väldigt sund människa, som inte är rädd för att föra kampen vidare.

/mvh ikh
Och att åka in i fängelse lite emellanåt är ingen fara? Allt för kampens syfte, eller? Hur kommer det sig att när en SMR-are begår brott så är det "för att denne inte ger sig och för kampen framåt" men när någon från t ex AFA begår brott så är det helt åt helvete. Hyckleriet bara fortsätter medans logiken ständigt är frånvarande.
Citera
2008-02-11, 16:06
Medlem
saprofyt.s avatar
Har Klas Lund bara begått brott för "kampens" skull?
Citera
2008-02-11, 16:12
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Och att åka in i fängelse lite emellanåt är ingen fara? Allt för kampens syfte, eller? Hur kommer det sig att när en SMR-are begår brott så är det "för att denne inte ger sig och för kampen framåt" men när någon från t ex AFA begår brott så är det helt åt helvete. Hyckleriet bara fortsätter medans logiken ständigt är frånvarande.
Jag tror inte att du sett någon från SMR som har beklagat sig över att AFA begår brott. Vad de andra säger om saken skiter jag högaktningsfullt i.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:12
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Har Klas Lund bara begått brott för "kampens" skull?
Det får du fråga honom om.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:13
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Det får du fråga honom om.

/mvh ikh

Nej tack.

Du vet väl?
Citera
2008-02-11, 16:15
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Jag tror inte att du sett någon från SMR som har beklagat sig över att AFA begår brott. Vad de andra säger om saken skiter jag högaktningsfullt i.

/mvh ikh
Ok, men SMR beklagar sig däremot över att invandrare begår brott. Är det mer acceptabelt att någon i SMR begår brott än en invandrare?
Citera
2008-02-11, 16:22
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Nej tack.

Du vet väl?
Vet vad? Du vet dock att jag inte uttalar mig om SMR som organisation eller om andra medlemmars göromål.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:23
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ok, men SMR beklagar sig däremot över att invandrare begår brott. Är det mer acceptabelt att någon i SMR begår brott än en invandrare?
Det beror på vilken typ av brott vi pratar, överfallsrån är inte godtagbart, våldtäkt lika så, etc etc...

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:24
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Vet vad? Du vet dock att jag inte uttalar mig om SMR som organisation eller om andra medlemmars göromål.

/mvh ikh

Jaha, jag trodde det bara gällde SMR som organisation. Huruvida Klas Lund enbart har begått brott för "kampens" skull är ju fakta och inget man kan ha en åsikt om. Du behöver alltså inte oroa dig för att du bryter din tystnadsplikt
Citera
2008-02-11, 16:28
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Det beror på vilken typ av brott vi pratar, överfallsrån är inte godtagbart, våldtäkt lika så, etc etc...

/mvh ikh
Såååååå... Det är alltså OK för någon i SMR att slå ihjäl någon men om en invandrare skulle råna någon så jävlar. Låter ju som sunda värderingar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in