2008-02-11, 16:28
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Jaha, jag trodde det bara gällde SMR som organisation. Huruvida Klas Lund enbart har begått brott för "kampens" skull är ju fakta och inget man kan ha en åsikt om. Du behöver alltså inte oroa dig för att du bryter din tystnadsplikt
Kalla det samförstånd mellan människor då, men jag pratar ogärna bakom ryggen på personer jag högaktar. Vill Klas lyfta frågan så kommer han att diskutera detta här på FB.

Men det är ingen simpel brottsling, så långt kan jag sträcka mig.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:29
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Kalla det samförstånd mellan människor då, men jag pratar ogärna bakom ryggen på personer jag högaktar. Vill Klas lyfta frågan så kommer han att diskutera detta här på FB.

Men det är ingen simpel brottsling, så långt kan jag sträcka mig.

/mvh ikh

Känner du honom? I sådana fall kan du väl be honom bli medlem här på Flashback?
Citera
2008-02-11, 16:31
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Känner du honom? I sådana fall kan du väl be honom bli medlem här på Flashback?
Vi har träffats vid ett par tillfällen och pratat. Och jag tror inte att Klas skulle slösa sin tid här på FB, även om det skulle vara riktigt roligt och givande för diskussionerna.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 16:34
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Vi har träffats vid ett par tillfällen och pratat. Och jag tror inte att Klas skulle slösa sin tid här på FB, även om det skulle vara riktigt roligt och givande för diskussionerna.

/mvh ikh
Nej, han är väl fullt upptagen med "kampen".
Men allvarligt: Finns det brott som är OK om de begås av någon i SMR men inte om en invandrare gör det?
Citera
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:

/mvh ikh

Äh, så upptagen kan han väl inte vara. Magnus Söderman, då? Han är väl officiell talesman för SMR? I sådana fall skulle det vara väldigt roligt att få in honom här.
Citera
Medlem
Går jag in på Wikipedias artikel om SMR så får jag fram detta under våld knytet till organisationen :
Citat:
Väpnat rån mot person, Sollentuna 1997

Är det någon som vet något mer om den incidenten?

Svar på Gersonides pm angående min avatar: Det är en skinhead tjej före kulturen blev förgiftad av Boneheads.
Citera
2008-02-11, 16:38
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Äh, så upptagen kan han väl inte vara. Magnus Söderman, då? Han är väl officiell talesman för SMR? I sådana fall skulle det vara väldigt roligt att få in honom här.
Jag skulle önska att någon av dem kommer hit, men chansen är otroligt liten.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 17:50
Medlem
Kadeks avatar
Sitter ju ett antal SMR:are på kåken för diverse vansinnesattacker på oskyldiga svenskar och invandrare. Från vad jag har hört så är den 21:åriga nazisten som ligger bakom attacken mot en 19-årig utlänning är ganska hatad på fängelset och sitter mest inlåst i sin cell.

Bedriver SMR någon fångkamp bland deras fänglsade kämpar? Tar man emot gåvor från tex Gula Korset? Skall en SMR:are sprida propaganda i fängelset?

*http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=732416
Citera
2008-02-11, 18:25
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Jag skulle önska att någon av dem kommer hit, men chansen är otroligt liten.

/mvh ikh

då kanske dom kan svara på om man måste vara arierför att bli medlem???
Citera
2008-02-12, 07:50
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
då kanske dom kan svara på om man måste vara arierför att bli medlem???

Fan vad du maler på. Ge upp någon gång!
Citera
2008-02-12, 15:36
Medlem
saprofyt.s avatar
Känns som att Magnus Söderman står för 90% av texterna på patriot.nu. Varför är det så?
Citera
2008-02-12, 15:55
Medlem
HC47s avatar
1) Är det mer OK för någon i SMR att råna någon än om en invandrare gör det?
2) På vilket sett gynnar brott "kampen"?
3) Varför tror du (ikh) att SMR är mer kända för att vara envisa edealister än våldsamma rasister? Har du några belägg på det påståendet?
4) Ni påstår er stå upp för (och t o m vill skydda) det svenska folket. Hur kommer det sig då att ni inte har speciellt stor del av svenska folket på er sida? Har tanken slagit dig att folket kanske inte vill ha ert "beskydd" och er "kamp"?
5) Vilka brott är acceptabla inom SMR?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in