2008-02-10, 18:54
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
...samer som styr och ställer så som de vill uppe i "sitt norr" men alla möjliga bekvämligheter som staten serverar dem på silverfat och om hur de tar för sig utav svenskars tillhörigheter och beter sig som om de vore "Sveriges urinvånare med rätt till allt de pekar på".

Jaha? För det första gör dem inte det. För det andra så är det att kasta sten i glashus. Du anser dig själv vara "första klassens medborgare" med rätt att få allt du pekar på. Men att du ska behöva kämpa för att få något!? Vilken hemsk tanke! Bara för att du är oförmögen att skaffa dig ett drägligt liv så behöver du inte skylla det på alla andra. De flesta måste kämpa för att få något, inte bara du. Sluta tyck synd om dig själv och inse att vi i Sverige har det jävligt bra. Du är ju så fruktansvärt otacksam och trångsynt!
Citera
2008-02-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Jaha? För det första gör dem inte det. För det andra så är det att kasta sten i glashus. Du anser dig själv vara "första klassens medborgare" med rätt att få allt du pekar på. Men att du ska behöva kämpa för att få något!? Vilken hemsk tanke! Bara för att du är oförmögen att skaffa dig ett drägligt liv så behöver du inte skylla det på alla andra. De flesta måste kämpa för att få något, inte bara du. Sluta tyck synd om dig själv och inse att vi i Sverige har det jävligt bra. Du är ju så fruktansvärt otacksam och trångsynt!
Instämmer i varenda ord.
Citera
2008-02-11, 11:37
Bannlyst
Två frågor:

1) Varför tillåts icke-ariern och tillika råttliknande varelsen Henrik Pihlström vara med i SMR? Någon arier är han ju knappast.
2) Varför klär ni er som skogshuggare?
Citera
2008-02-11, 14:30
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Två frågor:

1) Varför tillåts icke-ariern och tillika råttliknande varelsen Henrik Pihlström vara med i SMR? Någon arier är han ju knappast.
2) Varför klär ni er som skogshuggare?
Eftersom du förmodligen är den dummaste jävel som funnits på det här forumet så ska jag förklara det riktigt enkelt för dig. Du behöver inte vara blond och blåögd för att vara med i SMR, och när det kommer till Henrik som är en mycket bra människa så ska du nog bara vara tyst, då du själv är en mycket trasig och psykiskt sjuk människa.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Eftersom du förmodligen är den dummaste jävel som funnits på det här forumet så ska jag förklara det riktigt enkelt för dig. Du behöver inte vara blond och blåögd för att vara med i SMR, och när det kommer till Henrik som är en mycket bra människa så ska du nog bara vara tyst, då du själv är en mycket trasig och psykiskt sjuk människa.

/mvh ikh

"Dummaste jävel"... kommer från en ex-KKK:are och medlem i en organisation vars ledare är en flitig kåkfarate.
Citera
2008-02-11, 15:15
Medlem
Citat:

/mvh ikh
Jobbig dag?
Tråkigt när du sjunker till en nivå där du överanvänder personangrepp, du som brukade debattera sjysst.
Citera
2008-02-11, 15:36
Medlem
king hippos avatar
Citat:

/mvh ikh

HAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHHAHAAHAHA
vem är det som är miltutveklingsstörd sa du ???? agresions svårigheter måne??
säg nu varför det finns icke arier i smr istället!!WARHYYAAA!!
Citera
2008-02-11, 15:43
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Jobbig dag?
Tråkigt när du sjunker till en nivå där du överanvänder personangrepp, du som brukade debattera sjysst.
Något, men framförallt så blir jag så trött på människor som spelar Allan och jävlas med idiot-frågor.

Sen tror jag på att sanningen ska föras fram och det där är en mycket trist och korkad människa.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 15:47
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
HAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHHAHAAHAHA
vem är det som är miltutveklingsstörd sa du ???? agresions svårigheter måne??
säg nu varför det finns icke arier i smr istället!!WARHYYAAA!!
Ja, jag tror ditt inlägg svarar på den frågan rätt bra. Vad gäller mitt humör så är det väldigt stabilt. Och om du läser mitt svar ovan så finns det ett bra svar på din fråga.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 15:50
Bannlyst
Citat:
Något, men framförallt så blir jag så trött på människor som spelar Allan och jävlas med idiot-frågor.

Okej, då skall jag för en gångs skull vara seriös (): varför är du medlem i en organisation vars ledare är tungt kriminell?
Citera
2008-02-11, 15:53
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Okej, då skall jag för en gångs skull vara seriös (): varför är du medlem i en organisation vars ledare är tungt kriminell?
För att organisationen har en ideologi som jag delar, samt att jag anser Klas Lund är en exemplarisk ledare och väldigt sund människa, som inte är rädd för att föra kampen vidare.

/mvh ikh
Citera
2008-02-11, 15:56
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Ja, jag tror ditt inlägg svarar på den frågan rätt bra. Vad gäller mitt humör så är det väldigt stabilt. Och om du läser mitt svar ovan så finns det ett bra svar på din fråga.

/mvh ikh

VARFÖR ICKE ARIER I SMR??? SVARA!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in