2009-01-14, 15:00
Medlem
anti_svperstars avatar
testade att insufflera uppskattningsvis 10mg (har inte vågen hemma) idag.

shit vad det får näsan att rinna!!

smärtan i näsan var inte så farligt jämfört med den där kemiska smaken man får i halsen.. fått den när jag testat n-ethylen också, inte så mycket att göra åt va?

väntade mig inte att så mycket skulle hända på en sån låg dos och min setting var väl inte den bästa.. men man kände helt klart igen effekterna från ne2cbn ( ) minus mindfucken då..

om jag senare i veckan tar o bombar resterande av kapseln (20mg), tror ni man kommer få starkare effekt då eller ska jag vänta tills jag tar en hel kapsel tillsammans med några kompisar??

rolig grej här som jag inte upplevt förut var en massa CEVfärger jag inte sett innan. jättestarka regnbågsfärger och pärlemor, dock hela tiden lite i periferin.
Citera
2009-01-14, 17:29
Bannlyst
vänta....
Citera
2009-01-15, 11:18
Bannlyst
Ikväll är det dags..
Blir första gången jag provar 2C-B, och första gången jag trippar ensam. Men känner mig tillräckligt erfaren för att de inte ska vara några problem. Återkommer ikväll.
Citera
2009-01-15, 11:28
Bannlyst
Ikväll är det dags..
Blir första gången jag provar 2C-B, och första gången jag trippar ensam. Men känner mig tillräckligt erfaren för att de inte ska vara några problem.

Tyvärr så har alla 30mg kapslar läckt olika mycket, men jag hade ändå tänkt att börja med ca 20mg, så får jag fylla på om det skulle behövas..

Återkommer ikväll.
Citera
2009-01-15, 13:43
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow

Tyvärr så har alla 30mg kapslar läckt olika mycket, men jag hade ändå tänkt att börja med ca 20mg, så får jag fylla på om det skulle behövas..

Återkommer ikväll.

Ajdå.
Fick mina här om dan, alla var hela och fina
Citera
2009-01-15, 14:38
Medlem
Illuzionzs avatar
Frågan har säkert redan varit uppe men det är ju ganska många sidor.. Undrar bara om det är samma med 2c-b som med svamp att man inte ska äta nåt på några timmar före intag? Tänkte alltså ta det oralt absolut inte snorta!

Tacksam för snabba svar.
Citera
2009-01-15, 14:40
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Frågan har säkert redan varit uppe men det är ju ganska många sidor.. Undrar bara om det är samma med 2c-b som med svamp att man inte ska äta nåt på några timmar före intag? Tänkte alltså ta det oralt absolut inte snorta!

Tacksam för snabba svar.

Kan säga att iprincip allt slår på bättre om man är tom i magen så ja.

Kan ju tillägga att första gången jag tog meph så hade jag nog inte ätit på säker 5 timmar. Det slog på 5 minuter ungefär, blev chockad, hade ingen aning om att nått kunde slå så fort oralt
Citera
2009-01-15, 15:38
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918

Kan ju tillägga att första gången jag tog meph så hade jag nog inte ätit på säker 5 timmar. Det slog på 5 minuter ungefär, blev chockad, hade ingen aning om att nått kunde slå så fort oralt

Trevligt för dej!

Alkohol slår ju så snabbt oralt. Det är dock ett lösningsmedel, så det sprider sig snabbare.
Citera
2009-01-15, 16:14
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Ikväll är det dags..
Blir första gången jag provar 2C-B, och första gången jag trippar ensam. Men känner mig tillräckligt erfaren för att de inte ska vara några problem.

Återkommer ikväll.

betala dem där 25 kronorna extra för ett vadderat kuvert nästa gång då.
så kommer kapslarna fram hela.. det är det värt
Citera
2009-01-15, 17:47
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918

Hehe okej tänkte väl det. Inga problem att dricka nån öl före/efter eller medans va?
Citera
2009-01-15, 19:46
Medlem
Overklighets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Hehe okej tänkte väl det. Inga problem att dricka nån öl före/efter eller medans va?

Har ibland druckit öl efter att jag svalt 2c-b och det har inte alls varit några problem på fastande mage. Tycker nästan att uppgången känts mer lugn då.

Däremot har jag inte testat att dricka under ruset eller efteråt. Då är det cannabis som gäller
Citera
2009-01-15, 22:56
Bannlyst
Och där damp 30mg 2C-B ner i halsen.. Ska ut och gå med hunden nu, återkommer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in