2008-08-24, 01:43
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
vikinglab hette den

just det, så var de ja
Citera
2008-08-27, 08:13
Medlem
2-cb

Kan bara säga att de e det bästa ja har testat iaf men svåra att få tag i
Citera
2008-08-27, 14:35
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettzon_1983
Kan bara säga att de e det bästa ja har testat iaf men svåra att få tag i

inte om man vet vart man ska leta
Citera
2008-08-28, 12:39
Medlem
hoffmanintowns avatar
skulle bara tilläga att 2c-b ni pratar om är skit fett..

det va bara en sak som jag inte tyckte om det sved nåt så förbannat i näsan när jag snortade det. folk som inte har testat o som jag sagt det till säger bara " det är väl bra att det svider lite" men det sved inte lite fy fan

men kul va det
Citera
2008-08-28, 17:07
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
skulle bara tilläga att 2c-b ni pratar om är skit fett..

det va bara en sak som jag inte tyckte om det sved nåt så förbannat i näsan när jag snortade det. folk som inte har testat o som jag sagt det till säger bara " det är väl bra att det svider lite" men det sved inte lite fy fan

men kul va det

då ska du inte snorta mephedrone då det svider ännu mer . 2c-b tycker jag inte svider så farligt
2c-b= 16mg och uppot nasalt
mepedrone=75mg och uppot nasalt
Citera
2008-08-31, 20:27
Bannlyst
Hade en väldans trevlig tripp igår på denna substans. Att åka bil på natten kan vara något av det häftigaste jag gjort. Åkte på trånga grusvägar där träden hängde över vägbanan. Allt blev 2D och det var som att befinna sig i en saga! Skogen fick färgerna grön och röd medan vägen var lila och guldaktig.
Citera
2008-08-31, 22:02
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Hade en väldans trevlig tripp igår på denna substans. Att åka bil på natten kan vara något av det häftigaste jag gjort. Åkte på trånga grusvägar där träden hängde över vägbanan. Allt blev 2D och det var som att befinna sig i en saga! Skogen fick färgerna grön och röd medan vägen var lila och guldaktig.

Hoppas det var en ödslig skogsväg...
Citera
2008-08-31, 23:04
Bannlyst
Hoppas bara att du var passagerare och inte körde bilen..
Citera
2008-09-01, 00:01
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink

körde du så var det juh inte det smartaste . arnares håller jag med dig åka bil trippad är bland det coolaste jag gjort. prova göra det på toppissar, mycket roligare än på 2c-b tycker jag.
Citera
2008-09-01, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Hoppas bara att du var passagerare och inte körde bilen..
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Hoppas det var en ödslig skogsväg...
Jag körde inte, utan var en passagerare. Kanske var lite otydligt.
Citat:
körde du så var det juh inte det smartaste . arnares håller jag med dig åka bil trippad är bland det coolaste jag gjort. prova göra det på toppissar, mycket roligare än på 2c-b tycker jag.
Får testa någon gång på toppisar!
Citera
2008-09-01, 20:05
Medlem
deeznutss avatar
Citat:

testa o köra båge trippad, det är bland det fetaste jag gjort! (helst i något varmt land där dom inte bryr sig så mkt om hur du kör)

blev förövrigt tårögt nostalgisk när jag snubblade över denna tråd, samtidigt som en hoppets flamma tänds inom mig. Trodde detta guldpreparat försvunnit från jordens yta sen typ 5 år tillbaks. Verkar dock som det är svårt att få tag på utan rätt internetpolare. Hur som helst, är det någon av er som har någon koll på hur det är med tillgången i amsterdam? Är det lagligt där fortfarande?
Citera
2008-09-05, 02:37
Medlem
stroppjannes avatar
Då övriga 2c-analoger verkas klassas illa kvickt i nederländerna, så är nog 2-cb inget undantag. Jag tog mig friheten att kika snabbt på erowid och hittade följande:
Netherlands#
Scheduled as a hard drug on July 9th, 1997.

Jag blev verkligen introducerad till 2-cb alldeles för sent uppenbarligen. Har haft ett par trevliga upplevelser, men skulle förstås vilja utforska denna substans lite mer grundläggande. Det är nog bara att glömma dock, saknar absolut kontakterna numer. Det är bara att gilla läget och let bygones be bygones.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in