2009-01-10, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
2CB är ju trots allt en fenetylamin, och därför inte helt olik MDMA, men att den skulle framkalla kåtattacker har jag svårt att tro. Den är väl mer åt meskalin-hållet, även om mängden mindfuck skiljer sig en hel del.

2c-b kan vara en sjukt stark afrodisiak, jag vet av egen erfarenhet. Men det har ju väldigt mycket med setting att göra. Du kan ju även läsa vad herr A.Shulgin skriver om 2c-b i pihkal
Citera
2009-01-10, 01:43
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Att spy på 2c-b smakar ju ingenting, och det är lätt värt det eftersom det känns så skönt efteråt

Fick precis erfara hehe. Men inte fan fräscht att snyta morötter ur näsan och spotta tracers i toan... fett skum känsla
Citera
2009-01-10, 02:08
Medlem
MrFreds avatar
Meph och 2cb

Blandade dessa två ikväll...det var ganska nice, men ett tag trodde jag verkligen att jag började snea. Allt blev för intensivt, jag visste varken ut eller in, det fanns inget början eller slut...när jag pratade med folk visste jag inte om jag pratade med de eller om jag åkte en karusell. Jag blev skit skraj för att jag aldrig skulle bli normal igen. Tankarna gick i 180.

Minns starkt en sak..jag kollade på mina ben och försökte förstå att det var mina ben..men jag kunde inte förstå det..jag tänkte så det verkligen kändes i huvudet att jag tänkte. Sen började jag helt plötsligt tänka på köksknivar...och jag tittade mot köket och tänkte att jag ska ta fram de och skära mig för att se om jag känner något...

Jag rekommenderar inte denna blandning..allt blev för intensivt och på snudd patetiskt. Verkligheten försvann helt och jag hade ingen kontroll.
Citera
2009-01-10, 02:11
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Blandade dessa två ikväll...det var ganska nice, men ett tag trodde jag verkligen att jag började snea. Allt blev för intensivt, jag visste varken ut eller in, det fanns inget början eller slut...när jag pratade med folk visste jag inte om jag pratade med de eller om jag åkte en karusell. Jag blev skit skraj för att jag aldrig skulle bli normal igen. Tankarna gick i 180.

Minns starkt en sak..jag kollade på mina ben och försökte förstå att det var mina ben..men jag kunde inte förstå det..jag tänkte så det verkligen kändes i huvudet att jag tänkte. Sen började jag helt plötsligt tänka på köksknivar...och jag tittade mot köket och tänkte att jag ska ta fram de och skära mig för att se om jag känner något...

Jag rekommenderar inte denna blandning..allt blev för intensivt och på snudd patetiskt. Verkligheten försvann helt och jag hade ingen kontroll.

Det där va inget kul att läsa trippad Fastnade nästan i ditt tankemönster...
Citera
2009-01-10, 04:07
Medlem
MussePiggs avatar
Tog de med min flicka sist och då stoppa jag först en 30mg i munnen och 1 timme efter tog jag 30,g i näsan. Perfekt rus och när jag låg och kramades med min brud eftersom jag tydligen vart tokkåt räckte de fasen med att nästan bara ta på henne så skulle jag komma. Så var iaf känslan och de var helt sjukt bra.

Helt underbart, älskar dessa små jävlar ^^
Citera
2009-01-10, 11:27
Medlem
Jag vet att det är mycket korstollerans mellan många olika hallucinogener men hur är det mellan 2cb och dpt? skulle det funka att ta DPT idag och 2cb i mitten av veckan?
Citera
2009-01-10, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mindbreaker
Jag vet att det är mycket korstollerans mellan många olika hallucinogener men hur är det mellan 2cb och dpt? skulle det funka att ta DPT idag och 2cb i mitten av veckan?

Det ska nog inte vara några problem, men du lär behöva lite större dos 2c-b än vanligtvis
Citera
2009-01-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Det ska nog inte vara några problem, men du lär behöva lite större dos 2c-b än vanligtvis

Aha, tack.
Citera
2009-01-11, 00:08
Medlem
MussePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred

Tror de är individuellt för mig funka de fint eller de kanske tog udden av 2CB för mig men annars var de helt okej. Faktum var att vi spädde ut de med Meph för att lindra näsan. Hahah ^^
Citera
2009-01-11, 15:47
Bannlyst
jag fick orgasm i hela kroppen vid intag av ungefär 60mg nasalt (n-eythyl-2cb)
mycket tack vare en skön låt..inget sexuellt alltså..
började snea lite på lampan och musiken skruvade om hjärnan så starkt att jag var tvungen att pausa trippen..

tycker alla ska ta det jävligt lungt med 2cb, fått intrycket av att hppd är vanligare bland 2cb användare.. nej jag har inga bevis :P gör som ni vill!
jag kommer iaf minst vänta 1 månad mellan varje tripp, helst 2-3...
Senast redigerad av GammelSkurken 2009-01-11 kl. 16:04.
Citera
2009-01-11, 18:56
Medlem
cpblommans avatar
Är det riskabelt att käka 2C-B samtidigt som man äter Johannesört? Någon som kan nått om det?
Citera
2009-01-11, 19:23
Medlem
jagtarenpajs avatar
Jag skulle bli oändligt tacksam ifall någon vänlig själ kunde pm:a happy's adress till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in