2009-01-15, 23:15
Medlem
akubaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Och där damp 30mg 2C-B ner i halsen.. Ska ut och gå med hunden nu, återkommer!

Ha en trevlig tripp!
Citera
2009-01-15, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av akubaa
Ha en trevlig tripp!

Tackar.
Det kommer det nog bli..

Börjar känna mig avdomnad i kroppen, men endå små-speedad nu, känns lite liknande som på "början" av en svamptripp..

EDIT: Nu börjar det slå på. Känns typiskt likt svamp, utan massa mindfucks (än så länge). Få se hur länge jag är kapabel till att skriva nu bara, datorskärmen börjar se lite rolig ut nämligen.. Hehe..
Senast redigerad av anbow 2009-01-15 kl. 23:35.
Citera
2009-01-15, 23:58
Bannlyst
Citat:
Tackar.
Det kommer det nog bli..

Börjar känna mig avdomnad i kroppen, men endå små-speedad nu, känns lite liknande som på "början" av en svamptripp..

EDIT: Nu börjar det slå på. Känns typiskt likt svamp, utan massa mindfucks (än så länge). Få se hur länge jag är kapabel till att skriva nu bara, datorskärmen börjar se lite rolig ut nämligen.. Hehe..

EDIT2: Haha det är är kuuuuul.

EDIT3: Mår sjukt bra.. Ser en massa saker, mitt rum är inte "mitt rum" längre.. Försöker förstå hur en hund ser livet ur sin syn.. Well, ganska svårt att förklara nu då jag är ganska borta, hahah.. Tillbaks till sängen och chilla med en cigg nu!
Senast redigerad av anbow 2009-01-16 kl. 00:28.
Citera
2009-01-16, 00:37
Medlem
Punishs avatar
Ett pm till den glada trippen vore kanon.

Måste rensa hjärnan, eller till och med tömma den.
Citera
2009-01-16, 02:35
Medlem
Illuzionzs avatar
Testade det här första gången för ett tag sen. Har kommit ner nu. Kan säga att det är en jävligt trevlig substans, kul om man vill umgås några stycken som jag gjorde. Skulle säkert va kul att ta på en fest om alla är med på det.

Men mycket mer tycker jag ändå inte att den tillför. Ska jag trippa normalt eller hur man ska förklara det så tar jag svamp eller LSD. 2c-b har ju inte så mycket mindfuck vilket är bra om man vill bara trippa för skojs skull sådär med polare och ha trevligt. Ska man däremot utforska sitt inre är det svamp som gäller för mig.

Men riktigt roligt var det, har ju kvar så kommer absolut köra det igen!
Citera
2009-01-16, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Testade det här första gången för ett tag sen. Har kommit ner nu. Kan säga att det är en jävligt trevlig substans, kul om man vill umgås några stycken som jag gjorde. Skulle säkert va kul att ta på en fest om alla är med på det.

Men mycket mer tycker jag ändå inte att den tillför. Ska jag trippa normalt eller hur man ska förklara det så tar jag svamp eller LSD. 2c-b har ju inte så mycket mindfuck vilket är bra om man vill bara trippa för skojs skull sådär med polare och ha trevligt. Ska man däremot utforska sitt inre är det svamp som gäller för mig.

Men riktigt roligt var det, har ju kvar så kommer absolut köra det igen!

Agree!

2C-B ger ju betydligt mindre "mindfucks" än vad svamp ger. En 2C-B tripp känns mycket mer ytlig än vad en svamp-tripp gör (kan inte jämföra med LSD då jag ej testat). Det är en skoj Hallucinogen på det sätet att man kan få en massa sjuka/roliga/skumma CEV/OCV's utan att behöva hamna i en annan dimenson.
Men är man ute efter just det, att flyta bort, komma till en annan plats, utforsa sig själv, ja då är inte 2C-B så väldigt givande.
Trippar förövrigt just nu på just 2C-B. (ca 50mg)
Citera
2009-01-16, 04:40
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Agree!

2C-B ger ju betydligt mindre "mindfucks" än vad svamp ger. En 2C-B tripp känns mycket mer ytlig än vad en svamp-tripp gör (kan inte jämföra med LSD då jag ej testat). Det är en skoj Hallucinogen på det sätet att man kan få en massa sjuka/roliga/skumma CEV/OCV's utan att behöva hamna i en annan dimenson.
Men är man ute efter just det, att flyta bort, komma till en annan plats, utforsa sig själv, ja då är inte 2C-B så väldigt givande.
Trippar förövrigt just nu på just 2C-B. (ca 50mg)

Ja precis. Fast har både hört och läst att det ska vara bättre än andra hallucinogener vad gäller det visuella. Där kan jag inte hålla med. Äter jag en stark dos svamp får jag mer eller minst lika mycket visuellt. Vet inte om dom som säger det har testat trippa hårt på svamp eller syra? Vad säger ni som har testat?
Citera
2009-01-16, 04:47
Bannlyst
Haha, ja. Där ser man hur det kan gå om man inte läser på ordentligt innan..
Sitter och skrattar åt mig själv över min urbota klantighet/nyfikenhet.. Var ju så ivrig att prova 2C-B och få en riktig tripp, så jag slängde i mig 30mg vid 11.00 tiden igår kväll. Det slog på ganska så fint, men eftersom jag saknade någonsomhelst "djuphet" i det hela så tog jag ytterligare 20mg vid 01.00 tiden, i hopp om att förrutom alla roliga CEV/OEV även få trippa lite i mitt huvud.

Slutresultatet?

Klockan är nu 05.00 och vet att jag borde har sovit för flera timmar sedan, men istället så är jag klarvaken och har samma färgseende som en 3åring. BLÅTT, RÖTT, GRÖNT. Allt lyser så jävla starkt, haha... Och ALLT rör fortfarande på sig.. Suck..
Jag förstår poängen med 2C-B och det skulle vara skitkul att ta detta tillsammans med några polare och flumma bort sig totalt () men just nu så är det lite småjobbigt, men så jävla komiskt... Haha.
Senast redigerad av anbow 2009-01-16 kl. 04:55.
Citera
2009-01-16, 14:23
Bannlyst
n-ethyl är ingenting utan musik... stänger man av musiken så stänger man av trippen, min erfarenhet iaf..

ända som fungerar riktigt hårt är psytrance | fullon... (för mig)
ganska viktigt att man aldrig lyssnat på albumet förut...
ge det en chans, plz

Electric Universe: Sonic Ecstasy (fina grejer)
Alien Project - Activation Portal (rekomenderas starkt)

http://www.psyshop.com/shop/CDs/h2o/h2o1cd002.html
http://www.psyshop.com/shop/Sticks/elu/elu1cs003.html

Har du tips får du gärna pm'a eller skriva här
Senast redigerad av GammelSkurken 2009-01-16 kl. 14:47.
Citera
2009-01-16, 16:00
Medlem
Illuzionzs avatar
Om man tar dubbla dosen dagen efter, vad skulle man kunna få för resultat? Annars är det väl minst en vecka som gäller som med alla andra hallucinogener?
Citera
2009-01-16, 16:49
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Ja precis. Fast har både hört och läst att det ska vara bättre än andra hallucinogener vad gäller det visuella. Där kan jag inte hålla med. Äter jag en stark dos svamp får jag mer eller minst lika mycket visuellt. Vet inte om dom som säger det har testat trippa hårt på svamp eller syra? Vad säger ni som har testat?

Det måste vara väldigt individuellt isåfall.
För jag får knappt några visuals överhuvudtaget på LSD eller svamp.. Allting blir bara fett konstigt.. och typ saker ser annorlunda ut.. men man ser inga färger eller någonting sånt.

På 2cb däremot så är hela mitt synfält täckt med ett rutnät av färger (grön, röd, blå, gul)...
Citera
2009-01-16, 17:48
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Det måste vara väldigt individuellt isåfall.
För jag får knappt några visuals överhuvudtaget på LSD eller svamp.. Allting blir bara fett konstigt.. och typ saker ser annorlunda ut.. men man ser inga färger eller någonting sånt.

På 2cb däremot så är hela mitt synfält täckt med ett rutnät av färger (grön, röd, blå, gul)...

Får du inget visuellt på svamp eller LSD?? Hur mycket svamp brukar du äta när du tar det? Låter som för lite.. Men i alla fall kan du svara på mitt förra inlägg?

När jag tog 2c-b så var hela mitt synfält täckt av mönster, färger osv men samma händer när jag tar svamp. Lite annorlunda saker man ser bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in