2008-12-29, 18:11
Medlem
Hallucinogenics avatar
i princip alla 2C-drogerna är framställda i Hcl.
för inte fan är dem framställda som freebase eller som fumarate
Citera
2008-12-29, 21:40
Medlem
Harikiriis avatar
Happ fick inget svar på den tråden inte. Prövar här. Om vi säger att man vill dricka alkohol men också köra 2cb. Hur bör jag balansera det?
Citera
2008-12-29, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
HCL är väteklorid och 2C-C består av en klorsubstitution istället för brom som 2C-B, men visst vet du bättre :-)

Dom flesta droger är i HCl form, eftersom det lättare korsar blodbarriären eller nått sånt (kemi är inte mitt ämne). 2c-b förekommer oftast som HCl men kan även vara HBr, det svider inte lika mycket att sniffa men doseringen är aningen högre
Citera
2008-12-30, 12:58
Medlem
ctheys avatar
Syns 2c-b på urin prov?

mitt upplägg på nyårsafton tänkte jag att den skulle bli såhär:

1-2 timmar innan 24:00 tar jag en 30mg dos och 15 minuter innan 24:00 slaget så tar jag 30 mg nasalt(är det snabb upcome vid snortning som många andra preparat?)
Va tror ni om detta?

Jag vill få ut fina fyverkerier.
Senast redigerad av cthey 2008-12-30 kl. 13:01.
Citera
2008-12-30, 13:28
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
Syns 2c-b på urin prov?

1-2 timmar innan 24:00 tar jag en 30mg dos och 15 minuter innan 24:00 slaget så tar jag 30 mg nasalt(är det snabb upcome vid snortning som många andra preparat?)
Va tror ni om detta?

Ja snabb upcome, tror iofs det funkar fint att fylla på med 15 mg också. Beror väl mest på dina tidigare erfarenheter och vilken omgivning du befinner dig i.

Ett tips annars för att få effekt snabbare vid oralt intag är givetvis att lösa upp innehållet.
Citera
2008-12-30, 13:29
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Syns 2c-b på urin prov?

Va tror ni om detta?

Är det första gången? I så fall kommer du knappast kunna göra något öht. Det kommer bli väldigt intensivt!
Citera
2008-12-30, 13:58
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Syns 2c-b på urin prov?

Va tror ni om detta?

30mg nasalt kommer blir riktigt kraftigt,
är det första gången du kör så ta då först en 30mg oralt som du planerat.
sen om du vill fylla på innan 24 slaget så snorta 15mg.

funkar hur bra som helst
Citera
2008-12-30, 14:10
Medlem
MrFreds avatar
Nu vet jag inte om den personen som säljer 2cb läser här, men måste säga att jag är så jävla irriterad..nu har det gått 4 vanliga arbetsdagar sen jag har beställt och jag har ännu inte fått det. Har förstört hela min nyår.

Hade inte så många sagt att de glada är gröna så hade jag börjat misstänka att de var scam..nu tycker jag bara att de är oshyssta som inte skickar iväg grejerna när de har fått pengarna..och pengarna skickades för 8 dagar sen ungefär.
Citera
2008-12-30, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Nu vet jag inte om den personen som säljer 2cb läser här, men måste säga att jag är så jävla irriterad..nu har det gått 4 vanliga arbetsdagar sen jag har beställt och jag har ännu inte fått det. Har förstört hela min nyår.

Hade inte så många sagt att de glada är gröna så hade jag börjat misstänka att de var scam..nu tycker jag bara att de är oshyssta som inte skickar iväg grejerna när de har fått pengarna..och pengarna skickades för 8 dagar sen ungefär.

Uhm. Nu kanske det här låter som en HELT galen idé, men du tror inte du får snabbare svar om du... typ... mailar dom?
Citera
2008-12-30, 14:39
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Uhm. Nu kanske det här låter som en HELT galen idé, men du tror inte du får snabbare svar om du... typ... mailar dom?

Vad ska jag skriva? Jag känner mig ändå ganska säker på att de är gröna. De har bara varit jävligt lata med att skicka min beställning för 8 dagar sen när de fick pengarna..eller jag vet inte..de kanske inte har skickat och blåst mig..men det tror jag inte.

Beställningen kommer förhoppningsvis på fredag..om inte då så har de blåst mig.
Citera
2008-12-30, 15:09
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Vad ska jag skriva? Jag känner mig ändå ganska säker på att de är gröna. De har bara varit jävligt lata med att skicka min beställning för 8 dagar sen när de fick pengarna..eller jag vet inte..de kanske inte har skickat och blåst mig..men det tror jag inte.

Beställningen kommer förhoppningsvis på fredag..om inte då så har de blåst mig.

De glada är grönare än gräset du röker, tänk på att det är rushen med jul och nyår. Det är ganska orättvist att du börjar förbanna dem på det här sättet och kommer på Flashback med dina misstankar. Maila dem och fråga om produkterna skickats, att det dröjer kan även bero på posten.
Citera
2008-12-30, 15:17
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Om man tar en kapsel en kväll, hur mår man dagen efter?

Det här inlägget skrev du ju i söndags, lät som om du fått redan då?

Citat:

Är du säker på att du fått rätt adress då? Kan ju finnas scammers som använt sig av liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in