2009-05-23, 01:11
Medlem
Nu låter det som du har väntat väldigt länge, det kanske är dags att fylla på lite. Varför inte testa att ta det nasalt vilket ger större effekt. Men var noga med dosering och ta inte för mycket.
Dock vet jag inte hur snabbt man bygger upp tolerans för 2c-b. Det kanske är försent redan.
Citera
2009-05-23, 03:17
Bannlyst
Vad tycker ni tjusningen med 2C-b är?
Har dock bara testat N-Ethyl-2C-B och tyckte bara det blev en del mönster på väggar och vägar och en skön känsla i kroppen.
Men varför ta det när det finns så mycket bättre droger?
Citera
2009-05-24, 21:28
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesir
Vad tycker ni tjusningen med 2C-b är?
Har dock bara testat N-Ethyl-2C-B och tyckte bara det blev en del mönster på väggar och vägar och en skön känsla i kroppen.
Men varför ta det när det finns så mycket bättre droger?

Har också bara testat N-Ethyl-2C-B men ska snart köpa hem lite riktig 2C-B.

Varför man tar det? Jag tar det för att jag tycker det är så jävla skönt att slippa en tung bodyload och jättedjupa mind fucks. Jag får en så otroligt skön känsla i kroppen och mycket mer visuella effekter än jag fått på 4-HO-MET och Cubensis. Detta betyder dock inte att jag inte tycker om andra hallucinogener utan bara att det är skönt med variation
Citera
2009-05-24, 22:43
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Har också bara testat N-Ethyl-2C-B men ska snart köpa hem lite riktig 2C-B.

Varför man tar det? Jag tar det för att jag tycker det är så jävla skönt att slippa en tung bodyload och jättedjupa mind fucks. Jag får en så otroligt skön känsla i kroppen och mycket mer visuella effekter än jag fått på 4-HO-MET och Cubensis. Detta betyder dock inte att jag inte tycker om andra hallucinogener utan bara att det är skönt med variation

vad är meningen med att skaffa riktig 2c-b? det är INGEN skilnad alls, förutom att den vanliga varianten är mer potent och behövs bara cirka halva doseringen
Citera
2009-05-24, 23:02
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
vad är meningen med att skaffa riktig 2c-b? det är INGEN skilnad alls, förutom att den vanliga varianten är mer potent och behövs bara cirka halva doseringen

Helt enkelt för att N-Ethylen är en RC och det känns säkrare att ta en drog som det finns lite mer forskning runt.
Citera
2009-05-25, 16:25
Medlem
Byxors avatar
Efter många omgångar måste jag säga att jag börjar gilla denna drogen mer och mer. Senaste gången blev det en och en halv kapsel i bomb och sen på fyllning med en till. 30-ish mg per kapsel. Hade fruktansvärt mycket mer kul än jag haft på detta ämne innan.

Kom dock på att om jag ska riktigt njuta av 2c-b ruset så måste jag vara ganska full innan intag. Vet inte varför men hallucinationerna blev så annorlunda.
Skönt att slippa den tunga mindfucken ibland faktiskt, även om den har sin charm också.
Dock NE-2cb, LSD och 2cb är nog den roligaste trippen jag haft. Mycket av allt hehe.

Keep on trippin!
Citera
2009-05-25, 23:42
Medlem
dr. Zoidbergs avatar
Oj oj OJ! Käkade en kapsel i fredags runt halv 11 på kvällen, efter det hade gått två timmar började jag fundera på att fylla på. Både min pojkvän och kompis som jag var med kände effekt, mitt började inte komma igång förens 1-halv 2 tiden på natten. Peakade runt halv 4 tiden på natten och kom inte i säng förens 8 på morgonen. Trippen höll i sig sjukt länge! Men fyfan vad härligt det var, extremt mycket färger som många andra tidigare har skrivit! Såg alla neonfärger blinka överallt och alla tavlor i rummet blev till hologram, sjuuuukt fett! Man blev mer mindfuckad än jag förväntade mig, men ändå mycket lättare att hantera än en svamptripp

Edit: Glömde dock skriva att jag blandade det med cannabis! Antagligen därför jag blev så fakkad. 2cb4sure!
Senast redigerad av dr. Zoidberg 2009-05-26 kl. 00:02.
Citera
2009-05-26, 16:16
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr. Zoidberg
Oj oj OJ! Käkade en kapsel i fredags runt halv 11 på kvällen, efter det hade gått två timmar började jag fundera på att fylla på. Både min pojkvän och kompis som jag var med kände effekt, mitt började inte komma igång förens 1-halv 2 tiden på natten. Peakade runt halv 4 tiden på natten och kom inte i säng förens 8 på morgonen. Trippen höll i sig sjukt länge! Men fyfan vad härligt det var, extremt mycket färger som många andra tidigare har skrivit! Såg alla neonfärger blinka överallt och alla tavlor i rummet blev till hologram, sjuuuukt fett! Man blev mer mindfuckad än jag förväntade mig, men ändå mycket lättare att hantera än en svamptripp

Edit: Glömde dock skriva att jag blandade det med cannabis! Antagligen därför jag blev så fakkad. 2cb4sure!

Fan va härligt! Ett litet tips är att du inte äter på minst 4 timmar innan du ska trycka i droger oralt. Då slår det mycket snabbare
Citera
2009-05-27, 08:37
Medlem
ceomanos avatar
Hur är det att blanda Methedron och 2c-b?
Senast redigerad av ceomano 2009-05-27 kl. 09:09.
Citera
2009-05-27, 13:00
Medlem
myllans avatar
Är den glada fortfarande aktiv? Mailade igår men inte fått något svar, var längesen jag beställde därifrån nu så tänkte bara kolla

Fridens
Citera
2009-05-27, 16:29
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myllan
Är den glada fortfarande aktiv? Mailade igår men inte fått något svar, var längesen jag beställde därifrån nu så tänkte bara kolla

Fridens

Jadå, tror inte de skulle lägga ned helt plötsligt då de är ganska ensamma på marknaden o fungerat rätt länge.
Citera
2009-05-27, 16:59
Medlem
myllans avatar
Okay, gött att höra

Tänkte att de kanske fått problem eller dylikt, vad som helst kan ju hända liksom. Men tack för svaret!

Fridens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in