2008-03-17, 14:58
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Okey..då vet man ungefär vad man har fått i sig av 2c släktet.

Edit. Får man starka afterglow som syra och svamp? Typ funderingar och tankar dylikt?

vet inte hur andra upplever det men jag får inte det iaf.. knappt någon afterglow öveerhuvudtaget.. trippen bara slutar liksom.. vips så vart man back to normal.

en annan grej som kan känneteckna 2cb också är euforin man får.
Citera
2008-03-17, 15:09
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
vet inte hur andra upplever det men jag får inte det iaf.. knappt någon afterglow öveerhuvudtaget.. trippen bara slutar liksom.. vips så vart man back to normal.

hehe jag kan bara säga det 2c-b = plopp in och plopp ut. och därimellan så tycker jag ruset håller sig rätt jämt med en mildare eufori.
Citera
2008-03-17, 15:35
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic

Samma här snabb onset och ingen afterglow för min del heller. Eller jo, lite kroppslig afterglow bara.
Citera
2008-03-17, 15:41
Medlem
Mystiqes avatar
Det var det mest som jag oroade mig var afterglow (om jag ens förstått rätt), man blev helt annan människa efter man har trippad på syra/svamp/meskalin, fått instikt och ett annat syn på livet.

Vill bara ha rolig och skiter i vad man lär sig av trippen
Citera
2008-03-17, 15:49
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Det var det mest som jag oroade mig var afterglow (om jag ens förstått rätt), man blev helt annan människa efter man har trippad på syra/svamp/meskalin, fått instikt och ett annat syn på livet.

Vill bara ha rolig och skiter i vad man lär sig av trippen

då verkar du ha insett att man igengtligen inte lär sig någe av trippen och att trippa gör man för att det är kul och spännande. typ
Citera
2008-03-17, 15:54
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
då verkar du ha insett att man igengtligen inte lär sig någe av trippen och att trippa gör man för att det är kul och spännande. typ

Svårt att förklara och vill inte vara för oftopic. Syran/svamp/meskalin perioden förrändrade stort del av mitt liv, både negativt och positivt. I princip varit deprimerrad långt framöver. Visserligen gav den instikt och gjorde att jag slutade helt och hållet med droger (weed eller öl varannan månad eller längre period). MEN vill inte hamna i samma deprimerande banna igen. Därför har jag hållit undan från hallucinogener. MDMA får man typ nåt e-baksmälla 3dagar efter intagen (känner inte ens av det) och så ska det vara, inte långdragen. Därför undrar jag hur 2c-b fungerar gentemot andra hallucinogener.
Citera
2008-03-17, 17:18
Medlem
nojas avatar
Hur är mindfucket på större doser ? Har man nån kontakt med verkligeheten ?
Citera
2008-03-17, 17:32
Medlem
words of minds avatar
Syns d på pissprov? Alltså när man pissar för körkort, syns d på standardstickor, syns d på analys?
Citera
2008-03-17, 17:39
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Syns d på pissprov? Alltså när man pissar för körkort, syns d på standardstickor, syns d på analys?

Nej.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_testing.shtml
Citera
2008-03-17, 17:44
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Nej.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_testing.shtml

Står ju såhär på erowid :

While reliable real-world data about this is quite scarce, dosages of 2C-B are low enough and the chemical is different enough that it is unlikely, although possible, that it would trigger the amphetamine test in a standard NIDA-5 drug test.

Någon som kan ge en erfaren åsikt?
Citera
2008-03-17, 19:52
Medlem
Någon som provat kombinera med cannabis? bra el anus
Citera
2008-03-17, 22:27
Medlem
drgreens avatar
Eftersom det är en fenetylamin så lär det ju ge utslag på affe på vanliga stickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in