2008-01-14, 19:45
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Åh fan, då kanske man ska ta tummen ur röven och leta upp en sida.
Finns ingen sida, preparatet fanns bara på svensk marknad på grund av vår kära saknade Lasse.
Citera
2008-01-14, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Sökt men inte hittat en enda tråd rörande denna substans!

Hur fungerar den, vad har ni för erfarenheter, hur ställer den sig mot syra och har den några kända boosters? kort sagt en liten FAQ.

Och japp, jag har läst på erowid.

MVH
testade en del 2CB och 2CI för några år sedan, 2CI fick man ha respekt för det var otroligt potent, 20 mg var som att trycka i sig dubbel dos LSD av shivalappskvalitet om inte värre! ruset satt i runt 8-10 timmar och det var hög nivå hela tiden vid de tillfällen vi provade.
2CB är lite "mysigare" och påminner lite om att ta en större dos svamp tycker jag. vid ett par tillfällen blev det för mycket (vi doppade E i 2CB bla) och det enda som hände för mig var i princip kräkas, trött, snurrig, stenad som om man rökt potent CB och sedan sova.
kan tillägga att vi drack ingen alkohol alls under de tillfällen vi tog 2CI, däremot drack vi ofta lite pils under 2CB-resorna, det var en mer "kontrollerad" tripp sas. jag skulle gärna ta det igen, men det är som tidigare nämnts lite svårt att få tag på verkar det som.
Citera
2008-01-14, 19:58
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Finns ingen sida, preparatet fanns bara på svensk marknad på grund av vår kära saknade Lasse.

Vem säger att man måste beställa från sverige?
Citera
2008-01-14, 20:09
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Vem säger att man måste beställa från sverige?

Med tanke på att det inte har såltsnågon annanstans i världen (vad jag vet) så hjälper det dig nog inte så mycket att leta efter det utomlands. Men sök på du, om du hittar det är det ju bara possitivt.
Citera
2008-01-14, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Med tanke på att det inte har såltsnågon annanstans i världen (vad jag vet) så hjälper det dig nog inte så mycket att leta efter det utomlands. Men sök på du, om du hittar det är det ju bara possitivt.

vi handlade från japanska siter för ca 4 år sedan, dock är ingen av dem uppe i dagsläget=(
Citera
2008-01-14, 20:16
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkaloid
vi handlade från japanska siter för ca 4 år sedan, dock är ingen av dem uppe i dagsläget=(

Pratar du om 2c-b eller N-ethyl-2c-b nu?

2c-b finns att köpa från tex tyskland och kina (eller fanns iaf). Men inte N-ethyl-2c-b
Citera
2008-01-14, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Pratar du om 2c-b eller N-ethyl-2c-b nu?

2c-b finns att köpa från tex tyskland och kina (eller fanns iaf). Men inte N-ethyl-2c-b
ah, tänkte på 2CB och 2CI.
Citera
2008-01-14, 20:49
Medlem
Ålens avatar
Får inte glömma att 2c-b kan ge oerhörda empatologiska känslor. Har kört två gånger och båda har varit stundtals sådana. Andra gången, 25 mg, vart jag som på MDMA i över en halvtimme, extrem eufori. Samtidigt upplevde jag det också ibland dissociativt och närmast utanför-kroppen-upplevelse på ett för mig ganska störande sätt.
Citera
2008-01-14, 21:00
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkaloid
testade en del 2CB och 2CI för några år sedan, 2CI fick man ha respekt för det var otroligt potent, 20 mg var som att trycka i sig dubbel dos LSD av shivalappskvalitet om inte värre! ruset satt i runt 8-10 timmar och det var hög nivå hela tiden vid de tillfällen vi provade.
2CB är lite "mysigare" och påminner lite om att ta en större dos svamp tycker jag. vid ett par tillfällen blev det för mycket (vi doppade E i 2CB bla) och det enda som hände för mig var i princip kräkas, trött, snurrig, stenad som om man rökt potent CB och sedan sova.
kan tillägga att vi drack ingen alkohol alls under de tillfällen vi tog 2CI, däremot drack vi ofta lite pils under 2CB-resorna, det var en mer "kontrollerad" tripp sas. jag skulle gärna ta det igen, men det är som tidigare nämnts lite svårt att få tag på verkar det som.

Har hört att man kan ta 2c-b i slutet av när man är E:ad, det ska visst ge riktigt bra rus. Något du testat?
Citera
2008-01-14, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Har hört att man kan ta 2c-b i slutet av när man är E:ad, det ska visst ge riktigt bra rus. Något du testat?
jo delvis, fast jag har inte testat att ha någon skarp gräns sas att "nu tar vi detta och sedan detta"... snarare att man börjat med 2CB, tagit ett par E och doppat i syran och sedan fyllt på med E igen senare, inte tvärtom. men visst är det en fantastisk tripp att både vara E-ad och trippa på syra!
Citera
2008-01-15, 01:50
Medlem
alkaloid: Intressant rapportering om 2c-i. Förutom att det låter som 2c-e. (Som förövrigt, enligt uppröstning på bluelight e den populäraste 2c-x substansen.)

2c-i håller ju i betydligt kortare än så. Samt har inte alls gett så starka effekter som 2c-e har även fast det varit högre doser. Du tror inte att du fått 2c-i istället(då det är billigare att framställa)?

Vet inte varför jag tar upp detta, men det är bara så att i princip alla jag pratat med eller läst om tycker att 2c-i är mycket svagare än 2c-e. Det enda som jag sett är mer popis(å detta håller jag med om) är att 2c-i ger mindre bodyload.
Citera
2008-01-15, 02:48
Medlem
drgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampass
alkaloid: Intressant rapportering om 2c-i. Förutom att det låter som 2c-e. (Som förövrigt, enligt uppröstning på bluelight e den populäraste 2c-x substansen.)

2c-i håller ju i betydligt kortare än så. Samt har inte alls gett så starka effekter som 2c-e har även fast det varit högre doser. Du tror inte att du fått 2c-i istället(då det är billigare att framställa)?

Vet inte varför jag tar upp detta, men det är bara så att i princip alla jag pratat med eller läst om tycker att 2c-i är mycket svagare än 2c-e. Det enda som jag sett är mer popis(å detta håller jag med om) är att 2c-i ger mindre bodyload.

Ja 2c-e är ju supergott det. Bara att när man vill nå lite högre på doser på 30-40 mg plus så brukar iaf jag få huvudvärk. Men det brukar gå över om man dricker vatten och försöker slappna av. Plus är att man kan snorta och då behöver väldigt små doser, minus att det känns som att pennetrera näsan med en rostig morakniv. Men ändå tummar upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in