2008-03-16, 01:50
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
hehe i told you so
haha jarå det var väl det jag tänkte!

Måste nästan skriva en rapport om dessa fantastiska timmar. Allt visuellt borta nu, men kvar är en ,skön, ljuv lite "lerig" bodyload.

Någon annan än jag som kännt denna lerkänsla på 2cb?

Och hur länge sitter tefatspupillerna kvar efter detta? Fuck jag som ska jobba imorrn
Citera
2008-03-16, 02:23
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
haha jarå det var väl det jag tänkte!

Måste nästan skriva en rapport om dessa fantastiska timmar. Allt visuellt borta nu, men kvar är en ,skön, ljuv lite "lerig" bodyload.

Någon annan än jag som kännt denna lerkänsla på 2cb?

Och hur länge sitter tefatspupillerna kvar efter detta? Fuck jag som ska jobba imorrn

Jag har typ inga hallisar kvar, om jag fokuserar på nått typ flyttar de på sig ytterst lite.
Har därimot en liten euforisk känsla kvar i magen Annars känner jag mig allmänt seg bara.

Angående tefatspupillerna gick mina bort redan efter jag hade sovit i ca 10 timmar
Citera
2008-03-16, 03:19
Medlem
triängels avatar
Jag har använt 2c-b ett femtal gånger, ungefär. De två mest framträdande gångerna var först på ca 40-50mg samt på 20-25mg + en hel del rödvin.

Jag vet inte ifall det är så nyttigt att blanda det med alkohol, men bortsätt från att jag blev väldigt illamående den första halvtimmen så var det det mest visuella jag någonsin upplevt. Hela lägenheten rörde på sig åt flera håll och saker bytte färg.
Citera
2008-03-16, 12:04
Medlem
Shine_s avatar
fan blöder fortfarande lite från snoken, så här dagen efter, jävligt segt.
Hoppas det försvinner, man vill ju inte se ut som nån jäkla kokslirare
Citera
2008-03-16, 14:53
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:

Hahaha sj har jag ba lite ont i huvvet men kan ha å göra med att jag druckit för lite.
Citera
2008-03-16, 18:51
Medlem
trippens avatar
Citat:

varför inte? då ser du juh rik ut

Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Hahaha sj har jag ba lite ont i huvvet men kan ha å göra med att jag druckit för lite.

hehe verkar vara en rätt så vanlig biverkining huvudvärk. fast inte någon supervärk utan mer en lätt irreterande huvudvärk.
Senast redigerad av trippen 2008-03-16 kl. 18:53.
Citera
2008-03-16, 20:01
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
hehe verkar vara en rätt så vanlig biverkining huvudvärk. fast inte någon supervärk utan mer en lätt irreterande huvudvärk.

Nä de e ju inte så de spränger i huvudet. Men de gick dessutom över efter jag åt och drack
Citera
2008-03-16, 21:33
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Nä de e ju inte så de spränger i huvudet. Men de gick dessutom över efter jag åt och drack

ja men då var det antagligen utorkning och näringsbrist som gav dig huvudvärk
Citera
2008-03-16, 21:35
Medlem
Mystiqes avatar
Hur är det lättaste skilja mellan 2c-b och dess andra släkt, om man inte har något utrutstning för att testa dem?

Det var någon som kommenterade att 2c-b eller nåt av dem ska brännas mer när man intar nasalt samt något att ena ska kicka igång snabbare än andra släkt?

mvh Mystiqe
Citera
2008-03-16, 21:44
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Hur är det lättaste skilja mellan 2c-b och dess andra släkt, om man inte har något utrutstning för att testa dem?

Det var någon som kommenterade att 2c-b eller nåt av dem ska brännas mer när man intar nasalt samt något att ena ska kicka igång snabbare än andra släkt?

mvh Mystiqe

I princip alla 2C-kemikalier bränner till ordenligt när man intar dem nasalt. Samtliga slår på nästan direkt om du snortar och det är ungefär lika lång onset vid oralt intag, skillnaderna rent tidsmässigt är förmodligen större melllan olika individer.

Förutom effekterna så finns det en viss smakskillnad men det är ju lite knepigt att avgöra om man inte har någon erfarenhet. Utseendet på pulvrerna är också lite olika men kan även skilja sig lite åt mellan olika batches.
Citera
2008-03-17, 03:10
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe

mvh Mystiqe

2cb sitter tex bara i ca 4-5 timmar.. medans 2ce och tex 2ci sitter i mkt längre.. 8-10 timmar nästan.
Citera
2008-03-17, 13:31
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
2cb sitter tex bara i ca 4-5 timmar.. medans 2ce och tex 2ci sitter i mkt längre.. 8-10 timmar nästan.

Okey..då vet man ungefär vad man har fått i sig av 2c släktet.

Edit. Får man starka afterglow som syra och svamp? Typ funderingar och tankar dylikt?
Senast redigerad av Mystiqe 2008-03-17 kl. 13:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in