2008-11-22, 22:13
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Hej,

En massa vin under kvällen borde väl inte innebära några 2CB-problem?

"En massa"? Om du klarat av att författa det här inlägget bör det inte vara några problem.
Citera
2008-11-22, 22:20
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Hej,

En massa vin under kvällen borde väl inte innebära några 2CB-problem?

Vad skulle problemen bestå i menar du? Du blir full och 2C-B'ad.....
Citera
2008-11-23, 10:41
Medlem
Supersonic_Flys avatar
2c-b+Methylone, 2c-b+Mephedrone eller 2c-b + MDMA = ?

Någon kombination som är lyckad? Är någon kombination skadlig och bör undvikas? Är alltså ute efter att få än mer eufori under påverkan av 2c-b därav viljan att blanda med någon av dessa 3 centralstimulerande och seretogena substanser. Dödar man det visuella från 2c-b om man blandar med cns? Uppskattar om någon som provat dessa blandningar kan skriva några rader om hur upplevelsen var!
Citera
2008-11-23, 10:58
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly

Någon kombination som är lyckad? Är någon kombination skadlig och bör undvikas? Är alltså ute efter att få än mer eufori under påverkan av 2c-b därav viljan att blanda med någon av dessa 3 centralstimulerande och seretogena substanser. Dödar man det visuella från 2c-b om man blandar med cns? Uppskattar om någon som provat dessa blandningar kan skriva några rader om hur upplevelsen var!

Den sistnämnda rekommenderas ju till och med av skaparen av 2c-b, Mr Shulgin själv.
Citera
2008-11-23, 11:32
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Den sistnämnda rekommenderas ju till och med av skaparen av 2c-b, Mr Shulgin själv.
Där ser man. Får man definitivt ta och testa då, jag litar på Shulgin. Har för mig jag läste att han själv rankar 2c-b som en av sina favoriter och det klandrar jag verkligen inte honom för. Har lust att skriva ett tackbrev till honom.
Senast redigerad av Supersonic_Fly 2008-11-23 kl. 11:35.
Citera
2008-11-23, 11:52
Medlem
tänkte höra om det är mer folk som spyr när man sniffar 15 mg 2 cb. det slår så hårt på mig när jag lyfter att jag kräks. Vanligt? annars är det en fin drog.
Citera
2008-11-23, 12:19
Medlem
ac0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimusa
tänkte höra om det är mer folk som spyr när man sniffar 15 mg 2 cb. det slår så hårt på mig när jag lyfter att jag kräks. Vanligt? annars är det en fin drog.

har jag inte varit med om. Första gången jag tog 2c-b så tog jag 15mg , andra gången, (i förrgår) så tog jag 30mg. Inte fått någon spykänsla nån av gångerna!
Citera
2008-11-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ac0
har jag aldrig varit med om. Första gången jag tog 2c-b så tog jag 15mg , andra gången, (senast i förrgår) så tog jag 30mg. Inte fått någon spykänsla nån av gångerna!

A där ser man. Kom på att jag varit ganska tom i magen dom gångerna och det skulle nog kunna förklara det. Man vet ju bara hur det känns i näsan så inte så konstigt kanske då om en tom mage inte gilla det blir en familjepizza innan nästa gång
Citera
2008-11-23, 12:50
Medlem
ac0s avatar
Citat:
A där ser man. Kom på att jag varit ganska tom i magen dom gångerna och det skulle nog kunna förklara det. Man vet ju bara hur det känns i näsan så inte så konstigt kanske då om en tom mage inte gilla det blir en familjepizza innan nästa gång

nu vet inte jag riktigt hur du resonerar, tror inte att din tomma mage har nånting med det att göra, eftersom att när du snortar det tar det mesta upp av bihålorna..
Citera
2008-11-23, 14:31
Bannlyst
Citat:

Det är inte ovanligt att man spyr efter man snortat
Citera
2008-11-23, 15:30
Medlem
negerbarns avatar
Tripprapport!

Nu finns en färdig tripprapport från fredagen https://www.flashback.org/showthread.php?t=790470

Read and enjoy!
Citera
2008-11-23, 15:45
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly

2cb + MDMA är en riktigt fin combo, euforin är inte att leka med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in