2008-03-29, 20:48
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
just nu är de bara happy som säljer inom sverige vad jag vet.
stöter du på det på gatan så kommer det garanterat från happy

vad får dig tro att allt 2c-b på gatan kommer ifrån happy ??
jag tänker lixom på att det är rätt enkelt att beställa hem 2c-b från asien eller någe annat ställe där det tillverkas.
jag har iaf gjort det några ggr och då har det gått bra. och eftersom det gick så lätt för mig att beställa så kan det juh inte vara så mycket svårare för andra att göra det . bara en tanke.
dessutom så vet jag folk som istortsett alltid haft 2c-b och 2c-i långt innan happy ens blev känd.
Citera
2008-03-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
vad får dig tro att allt 2c-b på gatan kommer ifrån happy ??
jag tänker lixom på att det är rätt enkelt att beställa hem 2c-b från asien eller någe annat ställe där det tillverkas.
jag har iaf gjort det några ggr och då har det gått bra. och eftersom det gick så lätt för mig att beställa så kan det juh inte vara så mycket svårare för andra att göra det . bara en tanke.
dessutom så vet jag folk som istortsett alltid haft 2c-b och 2c-i långt innan happy ens blev känd.

Japp visst är det enkelt att beställa hem några gram från utlandet för eget bruk eller försäljning i liten skala. Men i den skalan som happy kör är det nog inte lika enkelt. Att importera stora mängder via post medför ganska stora risker. Fast det är ju inte säkert att happy importerar sitt från utlandet, det kanske syntetiseras i Sverige, men det tvivlar jag på.
Citera
2008-03-29, 22:43
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Japp visst är det enkelt att beställa hem några gram från utlandet för eget bruk eller försäljning i liten skala. Men i den skalan som happy kör är det nog inte lika enkelt. Att importera stora mängder via post medför ganska stora risker. Fast det är ju inte säkert att happy importerar sitt från utlandet, det kanske syntetiseras i Sverige, men det tvivlar jag på.

asså det är juh bara att man köper 2C-H vilket är lagligt såvittjag vet. sen så tar man och bromerar det men för att göra detta krävs Brom(BR) vilket inte är helt enkelt att fåtag i. och sen så är det endel ämnen som behövs för att framställa 2c-h som är rätt svåra att fåtag på.
Citera
2008-03-29, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
asså det är juh bara att man köper 2C-H vilket är lagligt såvittjag vet. sen så tar man och bromerar det men för att göra detta krävs Brom(BR) vilket inte är helt enkelt att fåtag i. och sen så är det endel ämnen som behövs för att framställa 2c-h som är rätt svåra att fåtag på.

Aha ja det är inte så komplicerat tydligen: http://designer-drug.com/pte/12.162.180.114/dcd/chemistry/2cb.bromination.html
Citera
2008-03-30, 20:28
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Alice
Är inte happys sida frusen eller har jag missat nått?

jo sidan är frusen men de säljer fortfarande över mailen.
Citera
2008-03-31, 00:37
Medlem
N2O/THCs avatar
Vad finns det för olika 2c-x preparat som är lika 2c-b i ruslängd och potens? Vill minnas att det finns någon laglig...
Citera
2008-03-31, 09:39
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Vad finns det för olika 2c-x preparat som är lika 2c-b i ruslängd och potens? Vill minnas att det finns någon laglig...

N-Etyl-2C-B är inte klassad i sverige.
Citera
2008-03-31, 12:36
Medlem
in_colds avatar
Tycker fortfarande att det pratas alldeles för öppet om detta. Kommer bli nya BM-tråden
Citera
2008-03-31, 12:42
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
N-Etyl-2C-B är inte klassad i sverige.

Men N-Ethyl varianten är ju mycket klenare... Det skulle vara någon som i princip var omöjlig att skilja från 2c-b i blindtest.
Citera
2008-03-31, 14:13
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Men N-Ethyl varianten är ju mycket klenare... Det skulle vara någon som i princip var omöjlig att skilja från 2c-b i blindtest.

finns inte.
Citera
2008-03-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
Tycker fortfarande att det pratas alldeles för öppet om detta. Kommer bli nya BM-tråden

Mm du har nog rätt i det. Den här tråden måste ju ligga på gränsen av vad som tillåts på flashback.
Citera
2008-04-01, 16:10
Medlem
cpblommans avatar
Vet någon om man bygger upp tolerans emot 2C-B? Om jag pushade ~75mg i snoken i fredags natt, tror ni jag får en schysst tripp av att svälja en kapsel nu på fredag eller lördag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in