Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Som sagt, min personliga åsikt är att man velat begrava den här händelsen sedan dag ett. Vilket var JP Morgans plan från början. Har det liksom inte hänt något konstruktivt på ca 107 år så kommer ju givetvis inget hända i framtiden heller. Hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag finansierat en båt och en besättning som åtminstone skulle ha bärgat propeller 401 och visat för hela världen att det verkligen står 401 på den så att man slipper debattera ett suddigt foto. Jag har tyvärr inte möjligheten. Men James Cameron & Co hade det men sket i det. Jag hade också begett mig till utanför Grand Banks, där Olympic blev av med sin propeller. Den ligger fortfarande där i djupet. Två bärgade propellrar hade åtminstone bevisat en del.
Som sagt,jag är inte så insatt utan mer en allätare men vad bevisar propeller 401?Bör det inte stå 401 på alla propellrar isf för att det ska va lite spännande?Och övriga delar av fartyget?Om det stått 401 på
998 av 1000 inventarier,maskindelar så skulle man kunna spekulera men nu har du bara en propeller eller var det en propeller-blad?Du ser,t.o.m James sket i propellern
Du fick med JP Morgan av någon anledning så jag misstänker att han är "problemet" här?
Har du eller någon du känner pratat med han där han tar på sig ansvaret(ifall vi pratar om ett brott)?
Dokument?Någonting?Eller återigen ett "dussintal vittnen"?
Jag är ute på djupt vatten(ironi) nu men jag är nyfiken vart det bär av.