Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Som sagt, min personliga sikt r att man velat begrava den hr hndelsen sedan dag ett. Vilket var JP Morgans plan frn brjan. Har det liksom inte hnt ngot konstruktivt p ca 107 r s kommer ju givetvis inget hnda i framtiden heller. Hade jag haft obegrnsat med pengar s hade jag finansierat en bt och en besttning som tminstone skulle ha brgat propeller 401 och visat fr hela vrlden att det verkligen str 401 p den s att man slipper debattera ett suddigt foto. Jag har tyvrr inte mjligheten. Men James Cameron & Co hade det men sket i det. Jag hade ocks begett mig till utanfr Grand Banks, dr Olympic blev av med sin propeller. Den ligger fortfarande dr i djupet. Tv brgade propellrar hade tminstone bevisat en del.
Som sagt,jag r inte s insatt utan mer en alltare men vad bevisar propeller 401?Br det inte st 401 p alla propellrar isf fr att det ska va lite spnnande?Och vriga delar av fartyget?Om det sttt 401 p
998 av 1000 inventarier,maskindelar s skulle man kunna spekulera men nu har du bara en propeller eller var det en propeller-blad?Du ser,t.o.m James sket i propellern
Du fick med JP Morgan av ngon anledning s jag misstnker att han r "problemet" hr?
Har du eller ngon du knner pratat med han dr han tar p sig ansvaret(ifall vi pratar om ett brott)?
Dokument?Ngonting?Eller terigen ett "dussintal vittnen"?
Jag r ute p djupt vatten(ironi) nu men jag r nyfiken vart det br av.