Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag förstår din frustration. jag trodde jag skulle få spelet imorse när servern krånglade. Ordern gick dock igenom och jag mailade systembolaget i syfte att be dem ta en titt på sin server. Kanske börjar bli dags för någon sorts uppgradering så de slipper fler ilskna mail och besvikna kunder?
ja, vi snackar ett STORT bolag som finns där för att serva oss genom sitt monopol. ska de ha monopol se då fan till att fixa serverparken eller vad som nu krävs för att låta det gå så smidigt som möjligt. hemsidan är ju tom seg dagar då det inte är speciellt stort belastning och det spökar varenda gång det är släpp. speciellt nu när de ska bygga ut tjänsten för hemkörning så vore det väl på plats att de har en sida som klarar trafiken?
dessutom, när vi ändå pratar om deras hemsida så är den inte speciellt bra. rörig som fan och sök/sållningsmöjligheterna på drycker är faktiskt ganska usel.
nä. jag är faktiskt inte alls nöjd med hur det ser ut idag.
hur som helst så dricker jag nu en yeti choklad. första gången jag dricker just denna variant, den är inte så pjåkig, smakar inte riktigt choklad på det sättet som jag vill ha (hej southern tier) men den är absolut i toppklass, inget snack om saken.