2014-03-13, 23:42
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasia2000
Denna lter s spnnande!

Oja. Jag hoppas verkligen att den dyker upp inrikes snart s man kan f testa denna. Den hr substansen ligger vldigt hgt upp p min "att testa" lista. Den verkar helt klart speciell
Citera
2014-03-14, 00:50
Medlem
Fantasia2000s avatar
Det verkar inte finnas ngon monitr motivation. Efterfrgan r onekligen lg i dagslget.
Men denna substans har potential att kunna bli en succ med hjlp av populrkulturen. Det r allmnt knt att obskyra saker slr igenom. Denna tryptamin kan gra rubriker och slja hrt om den bara fr chansen. Jusef vart r du?
Citera
2014-03-14, 01:05
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Det verkar inte finnas ngon monitr motivation. Efterfrgan r onekligen lg i dagslget.
Men denna substans har potential att kunna bli en succ med hjlp av populrkulturen. Det r allmnt knt att obskyra saker slr igenom. Denna tryptamin kan gra rubriker och slja hrt om den bara fr chansen. Jusef vart r du?

Efterfrgan r tyvrr fr lg ven om jag hller med att den verkar intressant :-) Kanske framver.
Citera
2014-03-14, 07:36
Bannlyst
Citat:
Denna tryptamin kan gra rubriker och slja hrt om den bara fr chansen. Jusef vart r du?

Varfr tror du att den kommer sl hrt? Som mnga ppekat r det en grej man tar en gng och sedan inte r s sugen p. Det r roligt i 2-3 timmar sedan blir det mest irriterande och man undrar nr man kommer hra normalt igen. Det hll vldigt lnge minns jag, skert 10 timmar, men d tog jag en stor dos med.
Kanske roligare ifall man r fler.

Jag tror den r laglig fr att det inte finns ngot mjligt riskbruk och att den inte verkar srskilt skadlig.
Citera
2014-05-21, 10:58
Medlem
Vindlings avatar
r gare av 120mg DiPT! Vill grna testa men r orolig fr detta med tinnitus. Finns det risk ven p standarddoser typ 50mg?

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Varfr tror du att den kommer sl hrt? Som mnga ppekat r det en grej man tar en gng och sedan inte r s sugen p. Det r roligt i 2-3 timmar sedan blir det mest irriterande och man undrar nr man kommer hra normalt igen. Det hll vldigt lnge minns jag, skert 10 timmar, men d tog jag en stor dos med.
Kanske roligare ifall man r fler.

Jag tror den r laglig fr att det inte finns ngot mjligt riskbruk och att den inte verkar srskilt skadlig.

Hur mycket tog du?
Senast redigerad av Vindling 2014-05-21 kl. 11:00.
Citera
2014-05-21, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
r gare av 120mg DiPT! Vill grna testa men r orolig fr detta med tinnitus. Finns det risk ven p standarddoser typ 50mg?

Hur mycket tog du?

100 mg. Fick endast earfuck och lite mindfuck, testade inte ens om den gav ngra cevs. Vet inget om risken fr tinnitus, har inte hrt ngot om det av folk som tagit eller lst srskilt mycket om det s tror risken r liten. Har man redan tinnitus frhjs den vl alltid av sna droger?
Citera
2014-09-08, 01:01
Medlem
lehirals avatar
Finns den nnu inte inrikes?
Citera
2014-10-31, 18:17
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Finns den nnu inte inrikes?
Den finns inrikes nu . Tyvrr bara samples p 50mg.

Jag prvade denna tillsammans med 4-ho-met fr drygt 7-8r sedan. Jag tyckte effekten p ljud var vldig spnnande och rolig.
Det blev vldigt mycket ner pitchade ljud. Kommer inte ihg dos tyvrr.

Lst flera som tycker att denna lmpar sig bst i naturen.
Citera
2014-10-31, 19:21
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Den finns inrikes nu . Tyvrr bara samples p 50mg.

Jag prvade denna tillsammans med 4-ho-met fr drygt 7-8r sedan. Jag tyckte effekten p ljud var vldig spnnande och rolig.
Det blev vldigt mycket ner pitchade ljud. Kommer inte ihg dos tyvrr.

Lst flera som tycker att denna lmpar sig bst i naturen.
Hrligt Hade grnat velat kombinera den med 2c-b men det verkar ju strt omjligt att f tag p inrikes.
Citera
2014-10-31, 23:36
Medlem
friman1987s avatar
Provade det hr i somras tillsammans med flera andra psykedeliska.
Rckte med 25 mg fr mig, effekten vart mrkbart efter 1h. Provat ven nasalt, onsett var samma sak dr ven. Mycket mystisk och underhllande substans. Rkade somna under pverkan av DiPT en gng, ljudet i drmmen var frvrngd.
Senast redigerad av friman1987 2014-11-01 kl. 00:02.
Citera
2014-11-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Har man redan tinnitus frhjs den vl alltid av sna droger?

Fr rtta mig hr, fr Shulgin verkar det varit precis tvrtom.
Citera
2014-11-03, 18:22
Medlem
natopsychs avatar
r DiPT intressant p egna ben eller r det bara kul i kombinationer? Frslag p kombinationer mottages varmt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in