Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2014-11-05, 18:23
Medlem
lehirals avatar
Bombar man denna? erowid säger att man kan ta den oralt, men den jämför inte dom olika sätten.
Hur har ni kört denna?
Citera
2014-11-05, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Bombar man denna? erowid säger att man kan ta den oralt, men den jämför inte dom olika sätten.
Hur har ni kört denna?

Bara kört oralt, funkade utmärkt.
Citera
2014-11-06, 14:49
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Är DiPT intressant på egna ben eller är det bara kul i kombinationer? Förslag på kombinationer mottages varmt!

Undrar det samma, sitter på alla psykadelika J har inne och tänkte ta mig en resa in i mitt inre ikväll och vill hitta den perfekta kombinationen ihop med denna substans då denna ensam inte verkar kunna ta mig dit jag vill ensamt
Citera
2014-11-06, 16:07
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Undrar det samma, sitter på alla psykadelika J har inne och tänkte ta mig en resa in i mitt inre ikväll och vill hitta den perfekta kombinationen ihop med denna substans då denna ensam inte verkar kunna ta mig dit jag vill ensamt
Skulle föreslå 4-aco-dmt. Gjorde en combo med 4-ho-met för många år sedan som var väldigt lyckad.
Citera
2014-11-07, 05:59
Medlem
lehirals avatar
11 timmar efter intag och jag har fortfarande effekter, nu är dom inte särskilt störande eller så, definitivt en rolig drog men den blir lätt jobbig.
Citera
2015-01-09, 15:34
Medlem
PerpetualVoids avatar
ÅH, vad glad jag blev av att hitta denna substans hos Jusef! Tyvärr vart den slut, men förhoppningsvis kommer det in mer framöver. Hade det gjort det hade åtminstone jag köpt en större kvantitet att spara till regniga dagar framöver. Även jag upplevde det där med att min tinnitus blev hög och jobbig mot slutet av trippen, men jag tror att jag hade klarat mig bättre om jag haft benzo och huvudvärkstabletter tillgängliga.
Citera
2015-11-25, 21:21
Medlem
testade denna substansen för några år sedan, fett sugen på att prova igen, någon som vet var den går att få tag i?
Citera
2015-12-17, 17:14
Medlem
PerpetualVoids avatar
Nå. Jag har faktiskt haft DIPT:et liggande sedan jag skrev sist, men på måndag blir det åka av! Jag har dock en idé, som jag även skrev om i en annan berörd tråd; vad tror ni om att kombinera DIPT och Allylescaline? Vad jag kan utröna har ingen provat denna kombo och dokumenterat effekterna. Tänkte 50 mg DIPT och någonstans runt 30 mg Ally, kanske mer.
Citera
2025-04-07, 20:32
Medlem
Såhär 10 år senare finns substansen kvar någonstans? Testa den för 10-15 år sedan den var något utöver det vanliga och hade gärna tagit igen haha
Citera
2025-06-28, 01:39
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Såhär 10 år senare finns substansen kvar någonstans? Testa den för 10-15 år sedan den var något utöver det vanliga och hade gärna tagit igen haha

Hade kunnat tänka mig att prova den för att, men har inte sett den tillgänglig någonstans.

Köpte nyligen 100mg DOB på Archetype men det är så vansinnigt svårt att väga upp då en dos är typ 1-3mg.
Är inte så rolig heller, men den va billig. Hade lagt en order på MAL (methallylescaline) men den avbröts och fick pengarna tillbaka. Nu verkar ju dock Archetype blivit nedtagna om jag får tro cybernyheterna..

Har inte sett den på flugsvamp heller btw.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in