Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-13, 23:42
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasia2000
Denna låter så spännande!

Oja. Jag hoppas verkligen att den dyker upp inrikes snart så man kan få testa denna. Den här substansen ligger väldigt högt upp på min "att testa" lista. Den verkar helt klart speciell
Citera
2014-03-14, 00:50
Medlem
Fantasia2000s avatar
Det verkar inte finnas någon monitär motivation. Efterfrågan är onekligen låg i dagsläget.
Men denna substans har potential att kunna bli en succé med hjälp av populärkulturen. Det är allmänt känt att obskyra saker slår igenom. Denna tryptamin kan göra rubriker och sälja hårt om den bara får chansen. Jusef vart är du?
Citera
2014-03-14, 01:05
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Det verkar inte finnas någon monitär motivation. Efterfrågan är onekligen låg i dagsläget.
Men denna substans har potential att kunna bli en succé med hjälp av populärkulturen. Det är allmänt känt att obskyra saker slår igenom. Denna tryptamin kan göra rubriker och sälja hårt om den bara får chansen. Jusef vart är du?

Efterfrågan är tyvärr för låg även om jag håller med att den verkar intressant :-) Kanske framöver.
Citera
2014-03-14, 07:36
Bannlyst
Citat:
Denna tryptamin kan göra rubriker och sälja hårt om den bara får chansen. Jusef vart är du?

Varför tror du att den kommer slå hårt? Som många påpekat är det en grej man tar en gång och sedan inte är så sugen på. Det är roligt i 2-3 timmar sedan blir det mest irriterande och man undrar när man kommer höra normalt igen. Det höll väldigt länge minns jag, säkert 10 timmar, men då tog jag en stor dos med.
Kanske roligare ifall man är fler.

Jag tror den är laglig för att det inte finns något möjligt riskbruk och att den inte verkar särskilt skadlig.
Citera
2014-05-21, 10:58
Medlem
Vindlings avatar
Är ägare av 120mg DiPT! Vill gärna testa men är orolig för detta med tinnitus. Finns det risk även på standarddoser typ 50mg?

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Varför tror du att den kommer slå hårt? Som många påpekat är det en grej man tar en gång och sedan inte är så sugen på. Det är roligt i 2-3 timmar sedan blir det mest irriterande och man undrar när man kommer höra normalt igen. Det höll väldigt länge minns jag, säkert 10 timmar, men då tog jag en stor dos med.
Kanske roligare ifall man är fler.

Jag tror den är laglig för att det inte finns något möjligt riskbruk och att den inte verkar särskilt skadlig.

Hur mycket tog du?
Senast redigerad av Vindling 2014-05-21 kl. 11:00.
Citera
2014-05-21, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Är ägare av 120mg DiPT! Vill gärna testa men är orolig för detta med tinnitus. Finns det risk även på standarddoser typ 50mg?

Hur mycket tog du?

100 mg. Fick endast earfuck och lite mindfuck, testade inte ens om den gav några cevs. Vet inget om risken för tinnitus, har inte hört något om det av folk som tagit eller läst särskilt mycket om det så tror risken är liten. Har man redan tinnitus förhöjs den väl alltid av såna droger?
Citera
2014-09-08, 01:01
Medlem
lehirals avatar
Finns den ännu inte inrikes?
Citera
2014-10-31, 18:17
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Finns den ännu inte inrikes?
Den finns inrikes nu . Tyvärr bara samples på 50mg.

Jag prövade denna tillsammans med 4-ho-met för drygt 7-8år sedan. Jag tyckte effekten på ljud var väldig spännande och rolig.
Det blev väldigt mycket ner pitchade ljud. Kommer inte ihåg dos tyvärr.

Läst flera som tycker att denna lämpar sig bäst i naturen.
Citera
2014-10-31, 19:21
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Den finns inrikes nu . Tyvärr bara samples på 50mg.

Jag prövade denna tillsammans med 4-ho-met för drygt 7-8år sedan. Jag tyckte effekten på ljud var väldig spännande och rolig.
Det blev väldigt mycket ner pitchade ljud. Kommer inte ihåg dos tyvärr.

Läst flera som tycker att denna lämpar sig bäst i naturen.
Härligt Hade gärnat velat kombinera den med 2c-b men det verkar ju stört omöjligt att få tag på inrikes.
Citera
2014-10-31, 23:36
Medlem
friman1987s avatar
Provade det här i somras tillsammans med flera andra psykedeliska.
Räckte med 25 mg för mig, effekten vart märkbart efter 1h. Provat även nasalt, onsett var samma sak där även. Mycket mystisk och underhållande substans. Råkade somna under påverkan av DiPT en gång, ljudet i drömmen var förvrängd.
Senast redigerad av friman1987 2014-11-01 kl. 00:02.
Citera
2014-11-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Har man redan tinnitus förhöjs den väl alltid av såna droger?

Får rätta mig här, för Shulgin verkar det varit precis tvärtom.
Citera
2014-11-03, 18:22
Medlem
natopsychs avatar
Är DiPT intressant på egna ben eller är det bara kul i kombinationer? Förslag på kombinationer mottages varmt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in