2013-05-28, 20:15
Medlem
tja det är så att jag går förutbildningen till lastbilchaufför på yrkesakedemin, nån som vet vad testerna man gör gäller? får man kicken om man inte klara dom eller?
Citera
2013-05-28, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamitgurra
tja det är så att jag går förutbildningen till lastbilchaufför på yrkesakedemin, nån som vet vad testerna man gör gäller? får man kicken om man inte klara dom eller?

De mäter penis samt gör diverse anala undersökningar och tillhörande lekar.
Citera
2013-05-28, 21:40
Medlem
haha för o vara lite seriös så undra jag vad som händer om man ej klara ett test? blir det kicken rakt av`? så man slipper nojja
Citera
2013-05-28, 22:51
Medlem
Daineas avatar
Citat:
haha för o vara lite seriös så undra jag vad som händer om man ej klara ett test? blir det kicken rakt av`? så man slipper nojja

Nu har jag förvisso inte gått den utbildningen, men du kan med 99% säkerhet vara helt lugn: om nu så många totala aphjärnor klarat av att jobba med detta så kan dessa tester inte vara särskilt svåra!
Citera
2013-05-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Nu har jag förvisso inte gått den utbildningen, men du kan med 99% säkerhet vara helt lugn: om nu så många totala aphjärnor klarat av att jobba med detta så kan dessa tester inte vara särskilt svåra!

jo jag har ju gjort tester men kan säga att iallafall på ett test med trafikskyltar o markeringar så var man riktigt ringrostig, vet inte hur dom ser på sånt?
Citera
2013-05-28, 23:04
Medlem
Daineas avatar
Citat:
jo jag har ju gjort tester men kan säga att iallafall på ett test med trafikskyltar o markeringar så var man riktigt ringrostig, vet inte hur dom ser på sånt?

Alla är lite ringrostiga på sånt med mindre dom håller kunskaperna vid liv. Om det var något utslående så hade nog utbildningarna varit ganska tomma.
Citera
2013-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Alla är lite ringrostiga på sånt med mindre dom håller kunskaperna vid liv. Om det var något utslående så hade nog utbildningarna varit ganska tomma.

jo är nojjig att man får kicken för man misslyckas med sånt skit
Citera
2013-05-28, 23:12
Medlem
Daineas avatar
Citat:
jo är nojjig att man får kicken för man misslyckas med sånt skit

Var inte orolig: du är vid slutstationen, det är här vi hamnar som inte lyckats med något annat i livet. Det finns liksom inte så många andra ställen att bli sparkad till...
Citera
2013-05-28, 23:16
Medlem
Citat:
Var inte orolig: du är vid slutstationen, det är här vi hamnar som inte lyckats med något annat i livet. Det finns liksom inte så många andra ställen att bli sparkad till...

haha jo sant men dock har man hört att 1-2 st brukar kugga under förutbildningen, dom måste ju ha misssköt sig eller något
Citera
2013-05-28, 23:21
Medlem
Daineas avatar
Citat:
haha jo sant men dock har man hört att 1-2 st brukar kugga under förutbildningen, dom måste ju ha misssköt sig eller något

Det måste ha varit folk som dom upptäckt hade talang för något vettigare. Som att skura toaletter eller flippa burgare.
Citera
2013-06-01, 15:22
Medlem
Daineas avatar
HJÄÄÄLP!!! Vad fan ska jag göra? Som de flesta vet här så har jag sökt något annat länge, men nu igår pratade jag med åkaren (som är den bästa och snällaste chefen man ens kan drömma om!) och det ser ut som att han kan hjälpa mig att bo nästan gratis! Alltså går jag från fattigmansliv till att kunna spara 12-13 000;-/månad!
Jag hatar förvisso att köra, men samtidigt gillar jag både pengar och firman jag kör för... Då dilemmat är: hur viktigt ÄR det att trivas med arbetsuppgifterna, egentligen?
Citera
2013-06-01, 17:27
Medlem
Citat:
HJÄÄÄLP!!! Vad fan ska jag göra? Som de flesta vet här så har jag sökt något annat länge, men nu igår pratade jag med åkaren (som är den bästa och snällaste chefen man ens kan drömma om!) och det ser ut som att han kan hjälpa mig att bo nästan gratis! Alltså går jag från fattigmansliv till att kunna spara 12-13 000;-/månad!
Jag hatar förvisso att köra, men samtidigt gillar jag både pengar och firman jag kör för... Då dilemmat är: hur viktigt ÄR det att trivas med arbetsuppgifterna, egentligen?
Hur viktigt är det att må psykiskt bra tycker du? Ska pengar styra över ditt val eller ditt välmående? Du har som vi all vet här inne, länge pratat om att du avskyr yrket och allt annat som rullar på mer än fyra hjul. Att Polacker, Rumäner och Bulgarer gör sin intåg här och tar våra jobb har du länge försökt att varna oss för. Fråga då dig själv, vill du stanna kvar i denna bransch eller ej?

Får du chansen att börja utbildningen, alternativt ett annat yrke så vore det bättre att göra det.

Vill du åstadkomma pengar får du göra som många andra Svenskar gör: bo i Sverige och jobba i Norge. Fast detta är ju inget alternativ för dig då du inte vill komma tillbaka till Sverige

Detta är min åsikt angående din fråga, och hoppas att du kan bestämma dig. Annars får du knacka på igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in