2008-02-08, 13:59
Medlem
Någon Openbottare?

Har haft tiden nu och testa openbot. Det tog en 1h att få igång allt så att den började döda. har följt videon http://video.google.com/videoplay?docid=1520303973195360442

och han tjatar hela tiden om att inte gå in eller hoppa ner för klippor. Bara för det råkade jag göra det. Finns det något sätt att ångra det man gjorde eller redigera mapping?

Annars är det en grym bot. kommer lätt byta till den här ifrån glider.
2008-02-08, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Någon Openbottare?

Har haft tiden nu och testa openbot. Det tog en 1h att få igång allt så att den började döda. har följt videon http://video.google.com/videoplay?docid=1520303973195360442

och han tjatar hela tiden om att inte gå in eller hoppa ner för klippor. Bara för det råkade jag göra det. Finns det något sätt att ångra det man gjorde eller redigera mapping?

Annars är det en grym bot. kommer lätt byta till den här ifrån glider.

Man ska kunna högerklicka på rutorna i fönstret som visar en överblick över ens mapping. Men jag tror bara det fungerar på något man precis la till. Själv så brukar jag istället göra en kopia av openbot-mappen då och då så jag kan byta ut om något går fel.
2008-02-08, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
Man ska kunna högerklicka på rutorna i fönstret som visar en överblick över ens mapping. Men jag tror bara det fungerar på något man precis la till. Själv så brukar jag istället göra en kopia av openbot-mappen då och då så jag kan byta ut om något går fel.

ok. får göra så jag med =)
2008-02-09, 00:20
Bannlyst
asså har en fårga om glider.. asså min hunter skjuter vissa atatcker i en viss ordning .. hur kan man ändra att den skjuter den då och använder den attacken mer? testade gliderkeys men de är väl bara byta plats på attackerna? typ om man vill att arance shoot ska vara på ett annat ställe..
kan någon hjälpa mig ? :P [10]----------[20]----------[30][31]--------[40]----------[50]----------[60]----------[70]
Senast redigerad av alrikzzon 2008-02-09 kl. 00:32.
2008-02-09, 10:57
Medlem
Testade bgbot lite nu. Haha man slaktar ju gliderbottarna lätt. Man jag har en fråga om mappningen. Ska man adda hotzones eller hur funkar det? Hur ska den veta vart man helst vill att den ska gå?

Tack ifall någon kan svara som har koll.
2008-02-09, 12:23
Bannlyst
hehe, asså openbot verkar bättre men mycket mer krongel :P och mer som blivit bannade som har openbot sägs de.. Men sen har dom så jobbigt betal system openbot $36 för ett år vill köpa ut de alldrig pejja i månaden för typ $36 :/ tråkigt tror ja ej skulle fatta alla inställnigar häller :/
2008-02-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
hehe, asså openbot verkar bättre men mycket mer krongel :P och mer som blivit bannade som har openbot sägs de.. Men sen har dom så jobbigt betal system openbot $36 för ett år vill köpa ut de alldrig pejja i månaden för typ $36 :/ tråkigt tror ja ej skulle fatta alla inställnigar häller :/

hehe ok. då är det nog lika bra att du inte börjar med det.
Jag är väldigt noob men jag försöker lära mig. söker mycket på forumen men hittar inte allt och ibland förstår jag inte hur jag ska lägga in allt som står men det kommer.

Jag kan säga på en gång att ifall inte blizzard kör med någon mjukvarukoll som kan hitta OB så är det väldigt mycket säkrare ifall man bara kör med ok inställningar.
2008-02-09, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
hehe ok. då är det nog lika bra att du inte börjar med det.
Jag är väldigt noob men jag försöker lära mig. söker mycket på forumen men hittar inte allt och ibland förstår jag inte hur jag ska lägga in allt som står men det kommer.

Jag kan säga på en gång att ifall inte blizzard kör med någon mjukvarukoll som kan hitta OB så är det väldigt mycket säkrare ifall man bara kör med ok inställningar.

okej men a :/ om någon skriver i forumet att dom är grymma och kan allt typ så dom kan berätta allt så får ja se hur ja gör ;P
2008-02-09, 15:55
Medlem
st00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
okej men a :/ om någon skriver i forumet att dom är grymma och kan allt typ så dom kan berätta allt så får ja se hur ja gör ;P

Hjälp, kan du inte lägga ner lite tid på det du skriver?
Inget påhopp nu, men det är fan jobbigt att läsa det du skriver, funderar nästan på om det ens är svenska du skriver.
2008-02-10, 11:08
Medlem
garybuseys avatar
Gör som oss andra alrikzzon, LÄS OCH LÄR, du vet som du gör i högstadiet?
2008-02-10, 11:23
Bannlyst
jaja ska lägga tid på vad jag skriver, förlåt
2008-02-10, 17:03
Medlem
ShmotZs avatar
Okej här finns det Pack med profiler:

http://www.megaupload.com/se/?d=GYKMS6E8

O.B.S. inte jag som laddat upp dem.

Med Glider kan man signa AV själv då? alltså att boten gör det?
Senast redigerad av ShmotZ 2008-02-10 kl. 17:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in